Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Doom Eternal przeczytasz solucję misji Kompleks ARC.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Kompleks Arc - Wyzwania

Oto trzy wyzwania związane z misją:

  1. Kolekcjoner run (Rune Ensemble) - Zdobądź dwie runy, które ukryte są w misji. Opisane zostało to na osobnej stronie poradnika.
  2. Zewnętrzne Spalanie (External Combustion) - Przeciąż tarczę karabinem plazmowym, by zabić przynajmniej 6 demonów. Gdy tylko potwór zabezpieczy się tarczą, wyciągnij karabin plazmowy i strzelaj w nią.
  3. Rakietobójca (Rocket Removal) - Zniszcz przynajmniej cztery wyrzutnie naramienne u upiorów. Zadanie najlepiej wykonać z pomocą granatnika (ulepszenie do strzelby).

Kompleks Arc - Dotrzyj do Samuela Hayden

1 - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po rozpoczęciu misji przejdź korytarzami i zeskocz w dół windy - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po rozpoczęciu misji przejdź korytarzami i zeskocz w dół windy. Na dole czeka cię sporo walk, zeskocz w dół dziury i walcz z kolejnymi demonami. Kieruj się cały czas w dół budynku, droga jest dość prosta, więc nie powinieneś mieć problemów z nawigacją. W końcu dotrzesz na plac, gdzie czekać będzie sporo demonów.

Walcz z demonami i wejdź do kolejnego budynku, gdzie czekał będzie m - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Walcz z demonami i wejdź do kolejnego budynku, gdzie czekał będzie m.in. Cyberantropokub (Cyber Mancubus), opancerzony demon, ulepszona wersja bazowej formy demona. Wrogowi nie można zniszczyć już broni, a sam posiada potężny pancerz, który można zrzucić m.in. krwawym ciosem.

2 - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
W budynku znajdziesz lukę w szybie, przez którą musisz wskoczyć na drążek i przejść dalej - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W budynku znajdziesz lukę w szybie, przez którą musisz wskoczyć na drążek i przejść dalej. Czekać na ciebie będzie chmara demonów, które musisz zabić. Użyj włącznika, wskocz do szybu windy i wybij się w kierunku kolejnego budynku.

3 - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Zniszcz demony i przeskocz dalej - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zniszcz demony i przeskocz dalej. W środku kolejnego budynku czeka cię m.in. huśtanie na drążkach i skakanie po kolejnych ścianach.

W końcu dotrzesz do wraku wielkiego samolotu - pod nim znajdziesz ścianę do złapania się - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do wraku wielkiego samolotu - pod nim znajdziesz ścianę do złapania się. Zabij demony we wraku i przejdź do kolejnego budynku.

Czeka cię sporo chodzenia i mnóstwo walk, jednak droga jest prostolinijna - patrz na znacznik i kieruj się jego kierunku - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Czeka cię sporo chodzenia i mnóstwo walk, jednak droga jest prostolinijna - patrz na znacznik i kieruj się jego kierunku.

W końcu wyjdziesz na zewnątrz - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W końcu wyjdziesz na zewnątrz. Skocz w portal nad przepaścią, wejdź do wieżyczki i zniszcz mackę.

Idź teraz korytarzami w głąb placówki i użyj windy - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Idź teraz korytarzami w głąb placówki i użyj windy. Zabijaj demony i brnij przed siebie - czeka cię mnóstwo intensywnych walk. W lokacji z chmarą wrogów, jeden z demonów zrobi wielką dziurę w ziemi, wejdź w nią.

Trafisz do kanałów z fioletową mazią, która ogranicza twoje ruchy - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Trafisz do kanałów z fioletową mazią, która ogranicza twoje ruchy. Musisz dotrzeć do dużej skrzyni i uderzyć ją pięścią. Następnie wskocz na nią i użyj drążka, by przejść do kolejnego tunelu.

Zabijaj demony, jedź windą do góry i kontynuuj drogę - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zabijaj demony, jedź windą do góry i kontynuuj drogę. W końcu dotrzesz do drugiego stanowiska z wieżyczką i zniszczysz mackę.

Otworzysz się nowe przejście, idź tam, gdzie standardowo czekać będzie sporo demonów - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Otworzysz się nowe przejście, idź tam, gdzie standardowo czekać będzie sporo demonów. Zabijaj wrogów, a po chwili trafisz do podziemnego garażu. Zniszcz demoniczne siły, zejdź na dół i otwórz drzwi garażowe.

Przebij się przez wrogów do otwartej placówki i wejdź do środka - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przebij się przez wrogów do otwartej placówki i wejdź do środka. Jedź windą na górę i obejrzyj wstawkę. Czeka cię teraz wala z nowym typem wroga - Najeźdźcą (Marauder). To jeden z najtrudniejszych wrogów w całej grze.

Wróg broni się tarczą i jest odporny na większość ataków - Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wróg broni się tarczą i jest odporny na większość ataków. Jedyna szansa na zranienie go to moment, jak rozbłyska zielonym kolorem. Dobrze jest wtedy wycelować w niego superstrzelbą lub balistą i oddać strzał. Wróg będzie ogłuszony i przez chwilę będziesz mógł w niego normalnie strzelać. Wykonuj uniki, uważaj na jego ataki i niszcz duchowego wilka, którego sporadycznie przywołuje twój wróg. Po wygranej, misja dobiegnie do końca.