Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Kolejna strona poradnika do gry Doom Eternal przedstawia poradnika, jak dotrzeć do trzeciej bramy Slayera na mapie Supergniazdo. To kolejna okazja, by zdobyć klucz empirejski.

Jak otworzyć bramę Slayera na mapie Supergniazdo Juchy?

Aby zdobyć klucz Slayera, musisz najpierw zdobyć wszystkie trzy klucze do skompletowania na tej misji (czerwony, żółty, niebieski) - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Aby zdobyć klucz Slayera, musisz najpierw zdobyć wszystkie trzy klucze do skompletowania na tej misji (czerwony, żółty, niebieski).

1 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
2 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Na głównym otwórz kluczem dostęp do platformy, która pozwoli ci wyskakiwać do góry - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Na głównym otwórz kluczem dostęp do platformy, która pozwoli ci wyskakiwać do góry. Wyskocz nią do góry i złap się ściany. Otwórz niebieskie drzwi i idź dalej, a następnie wskocz do dziury. Przejdź jeszcze kawałek, a dotrzesz do dziury z kluczem.

Mając klucz zeskocz na dół i przejdź rurami do kolejnej bramy Slayera - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Mając klucz zeskocz na dół i przejdź rurami do kolejnej bramy Slayera.

Brama Slayera - walka na mapie Supergniazdo Juchy

Na początku czeka cię walka z zewłokami i słabszymi demonami - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy | Bramy Slayera solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Na początku czeka cię walka z zewłokami i słabszymi demonami. Używaj karabinu plazmowego, by niszczyć tarczę. Kolejne fale to m.in. różaki (które musisz atakować od tyłu), rycerze piekieł i rycerze zagłady. Jako, że będziesz głównie walczył w zwarciu, to doskonale nadadzą się nagrody i superstrzelba. Po ukończeniu wyzwania zdobędziesz trzeci klucz empirejski.