Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Doom Eternal zawiera opis przejścia misji Ostatni Grzech.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Dotrzyj do Ikony Grzechu

1 - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Wracasz na ziemię, by zatrzymać Ikonę Grzechu - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wracasz na ziemię, by zatrzymać Ikonę Grzechu. Przeskocz na ściankę obok i wejdź na górę, a czeka cię gigantyczna batalia z demonami. Odmian będzie wiele - korzystaj z najsilniejszych broni i broń się przed atakami wrogów.

2 - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po wszystkim idź na górę i skocz do zrujnowanego budynku obok - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po wszystkim idź na górę i skocz do zrujnowanego budynku obok. Stąd musisz wybijać się po kolejnych ścianach dalej, aż w kierunku kolejnego zrujnowanego budynku obok.

W środku czeka cię walka z potworami - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W środku czeka cię walka z potworami. Strzel w przycisk, by opuścić delikatnie windę. Wejdź teraz do szybu obok, wskocz na ściankę i wespnij się wyżej. Na górze czeka sporo demonów, nie daj się zatrzymać i biegnij schodami do góry. Ikona Grzechu jest już niedaleko!

3 - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Wejdź po ściance wyżej i zmierz się z hordą wrogów na szczycie budynku - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wejdź po ściance wyżej i zmierz się z hordą wrogów na szczycie budynku. Przeskocz następnie z pomocą drążków na kolejny budynek, gdzie przywita cię zgraja demonów. Wspinaj się po ścianach i biegnij schodami na górę do kolejnych wrogów.

Na górze czeka cię gigantyczna fala najsilniejszych demonów - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Na górze czeka cię gigantyczna fala najsilniejszych demonów. Po ich pokonaniu wyskocz przez dziurę w budynku i złap się ściany do wspinania.

Czeka cię jeszcze trochę wspinaczki i akrobacji, a w końcu dotrzesz do finalnego bossa gry - Ikony Grzechu - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Czeka cię jeszcze trochę wspinaczki i akrobacji, a w końcu dotrzesz do finalnego bossa gry - Ikony Grzechu. Walka z bossem przedstawiona została na osobnym rozdziale poradnika.