Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Doom Eternal zawiera opis przejścia misji Jądro Marsa.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Jądro Marsa - Wyzwania

Oto wyzwania do wykonania w misji Jądro Marsa:

  1. Wielki Wybuch (Big Ba-Da Boom) - Zabij z bardzo dużego działa 40 demonów. W tym celu użyj m.in. wyrzutni rakiet.
  2. Rozbrojenie (Disarmament) - Zniszcz 3 słabe punkty na działkach naramiennych antropokubów.
  3. Klucząc po Zamku (Lock and Key) - Znajdź klucz Slayera.

Dotrzyj do BFG - 10000

Po scence, zjedź windą na dół i zabijaj demony - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po scence, zjedź windą na dół i zabijaj demony. Musisz teraz wskoczyć na skrzynie i wejść do szybu wentylacyjnego. Zabijaj demony, a po chwili dotrzesz do teleportu. Użyj go, a przeniesiesz się do pokoju pełnego wrogów.

1 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Wyjdź z placówki na zewnątrz i kontynuuj walkę z demonami - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wyjdź z placówki na zewnątrz i kontynuuj walkę z demonami. Niszcz wrogów i brnij przed siebie - droga jest prostolinijna i jedyną przeszkodą będą wrogowie, którzy będą się regularnie pojawiać.

2 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
W końcu zeskoczysz w dół budynku i będziesz musiał wskoczyć do wielkiej turbiny - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W końcu zeskoczysz w dół budynku i będziesz musiał wskoczyć do wielkiej turbiny. Zniszcz mechanizm w środku i walcz z kolejnymi demonami. W kolejnym pomieszczeniu czekają na ciebie podnoszące się komory, w które trzeba wskoczyć i przejść dalej.

Przejdź kolejnym szybem dalej, obejrzyj scenkę, a twój bohater wystrzeli działo BFG - 10000 w Mars, tworząc wielką dziurę - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź kolejnym szybem dalej, obejrzyj scenkę, a twój bohater wystrzeli działo BFG - 10000 w Mars, tworząc wielką dziurę. Przy okazji zdobędziesz nową broń, BFG - 9000. Arcypotężną broń, która większość demonów zabija jednym trafieniem. Problemem jest bardzo mała ilość amunicji, która rozrzucona jest bardzo oszczędnie na mapach.

Droga do kapsuły

3 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Zniszcz wrogów i przejdź teleportem dalej - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zniszcz wrogów i przejdź teleportem dalej. Czeka cię teraz trochę skakania między urywkami ziemi. W końcu trafisz do kompleksu z kolejną armią demonów. Przejdź dalej i przedzieraj się przez hordy wrogów.

Przejdź teraz przez drzwi i dotrzyj do stacji obsługującej działo - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź teraz przez drzwi i dotrzyj do stacji obsługującej działo. Po scence, idź do działka, a w efektowny sposób twój awatar wystrzeli się do kolejnej bazy.

Niszcz wrogów i macki - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Niszcz wrogów i macki. W korytarzu odnajdziesz skrzynie prowadzące do szybu, skąd będziesz mógł się przenieść dalej. Zeskocz na dół, gdzie już czeka grupka wrogów.

4 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
5 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Musisz wykonać teraz trochę skoków, by dotrzeć do kolejnego obszaru z wrogami - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Musisz wykonać teraz trochę skoków, by dotrzeć do kolejnego obszaru z wrogami. Wejdź do budynku i przejdź na drugą stronę, a znów czeka cię trochę skakania.

6 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
7 - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
W końcu wybijesz się kolejnej zniszczonej części bazy - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W końcu wybijesz się kolejnej zniszczonej części bazy. W środku zabij demony i przejdź do panelu - włącz go. Niedaleko odnajdziesz dziurę w podłodze - wskocz do niej, by kontynuować drogę do teleportu.

Zabij wrogów i zeskocz jeszcze niżej, a dotrzesz do stanowisk z kapsułami - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zabij wrogów i zeskocz jeszcze niżej, a dotrzesz do stanowisk z kapsułami. Użyj przełącznika, by wystrzelić się na Mars.

Droga do Portalu

Idź przed siebie i walcz z demonami - Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Idź przed siebie i walcz z demonami. Trafisz na wielką arenę, gdzie będzie masa wrogów. Musisz pokonać wszystkich, by wrota stanęły otworem. Zaraz po ich przekroczeniu znajdziesz amunicję do BFG - 9000, którą warto od razu wykorzystać i przebić się do portalu. Zakończysz misję i automatycznie rozpoczniesz misję Strażnik Jeden.