Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Doom Eternal zawiera solucję misji Taras Nabad.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Taras Nabad - Wyzwania

Oto wyzwania do wykonania w misji Taras Nabad:

  1. Ja, encyklopedia (Man Made Wiki) - Zdobądź 6 wpisów do kodeksu.
  2. Chłodziarka (Keeping Cool) - Użyj bomby lodowej, by zamrozić 10 demonów.
  3. Paracetamol (Painkiller) - Dokonaj 3 zabójstw chwały na żywiołkach bólu.

Zdobądź ostrze Tygla

Idź przed siebie i użyj uskoków by przeskoczyć dalej - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Idź przed siebie i użyj uskoków by przeskoczyć dalej. Po drodze spotkasz trochę demonów, aż dotrzesz do wrót z dwoma posągami. Obok posągów odnajdziesz przełączniki, które możesz aktywować atakiem pięści. Musisz uderzyć w oba przełączniki w krótkim odstępie czasu, by światło padło na wrota. W nagrodę drzwi się otworzą i będziesz walczył z najeźdźcą.

Po walce przejdź dalej, a niebawem dotrzesz na wielki plac, który szybko zaroi się od wrogów - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce przejdź dalej, a niebawem dotrzesz na wielki plac, który szybko zaroi się od wrogów. W pierwszej kolejności skup się na nowym demonie Arcypodlec (Archvilie). Ten wróg m.in. przyzywa nowe demony na pole bitwy i otacza się ognistą tarczą. Zabij go jak najszybciej, by pozbyć się przyzwanych demonów.

1 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
2 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Twoim celem jest dotarcie do wielkiego posągu i uderzenie go - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Twoim celem jest dotarcie do wielkiego posągu i uderzenie go. Dzięki temu, odsłonisz przycisk znajdujący się u podstaw posągu i odsłonisz ukryty zbiornik wodny. Podnieś skafander i podpłyń do popękanej wnęki, uderz ją, a poziom wody się obniży. Następnie użyj ściany do wspinaczki, by wrócić na powierzchnię i strzel w przycisk pod posagiem. Musisz teraz ponownie wskoczyć do wody i przepłynąć wodnym tunelem dalej.

3 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Przejdź dalej, pokonaj demony, a dotrzesz do komnaty i obejrzysz scenę z przeszłości swojego bohatera - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź dalej, pokonaj demony, a dotrzesz do komnaty i obejrzysz scenę z przeszłości swojego bohatera. Idź za znacznikiem, a po walce będziesz postawiony przed kolejną zagadką związaną ze światłem. Musisz uderzyć ciosem oba przełączniki w podobnym odstępie czasu, by odblokować dalsze przejście. Zjedź windą na dół i kieruj się do pokoju z wodą.

4 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Podnieś skafander i płyń na dół - zniszcz popękaną ścianę, by obniżyć poziom wody - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Podnieś skafander i płyń na dół - zniszcz popękaną ścianę, by obniżyć poziom wody. Wskocz ponownie do wody i wypłyń tak, by strzelić w kolejny przycisk w ścianie. Następnie pod przyciskiem odnajdziesz tunel - zniszcz ścianę.

Wskocz teraz na skrzynię i wyskocz z niej na ścianę do wspinania - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wskocz teraz na skrzynię i wyskocz z niej na ścianę do wspinania. Wróć teraz do tunelu i przejdź otwartym przejściem dalej, do komnaty ze stworami.

Po walce wyjdź na powierzchnię, przechodząc korytarzami i wspinając się po ścianie - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce wyjdź na powierzchnię, przechodząc korytarzami i wspinając się po ścianie. Następnie wespnij się na wielkiego demona i wyjmij z niego ostrze.

Wskocz teraz na obszar obok cielska demona, by walczyć ze stworami - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wskocz teraz na obszar obok cielska demona, by walczyć ze stworami.

Droga po medalion

5 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po walce wejdź do budynku i przejdź do kolejnego otwartego obszaru - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce wejdź do budynku i przejdź do kolejnego otwartego obszaru. Czeka cię teraz oddanie bardzo długiego skoku, zakończonego zniszczeniem popękanej ściany. Pojedź windą do góry i przeskocz na drugą stronę.

Przejdź przez drzwi i wejdź do budynku - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź przez drzwi i wejdź do budynku. Strzel w ścianę, a czeka cię znów sekwencja przesuwania świateł. Musisz uderzyć w obie wajchy w podobnym czasie. Gdy ci się to uda, odsłonisz medalion, który stanie się częścią Tygla.

Naprawa Tygla

6 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Wyjdź z pomieszczenia i jedź windą do góry - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wyjdź z pomieszczenia i jedź windą do góry. Trafisz do komnaty z podwieszoną kulą. Najpierw naciśnij przycisk na dole, by uruchomić platformy wyskokowe. Z pomocą platformy możesz dotrzeć do kuli i strącić ją, by zniszczyła podłogę pod tobą.

Kontynuuj drogę w dół, a po chwili zeskocz w ogromną dziurę - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Kontynuuj drogę w dół, a po chwili zeskocz w ogromną dziurę. Trafisz pod wodę, gdzie musisz zniszczyć łańcuch, a następnie wskoczyć na skrzynię. Strzel w przycisk i idź przez odsłonięte przejście. Zniszcz demony, które zjawia się, by cię przywitać.

7 - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Kawałek dalej znajdziesz znów podtopioną komnatę - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Kawałek dalej znajdziesz znów podtopioną komnatę. Wskocz do wody i zniszcz popękaną ścianę na dnie. Następnie strzel w przycisk nad drzwiami, wejdź na skrzynię i strzel w kolejny przycisk. Wyskocz teraz do góry i złap się ściany, kierując się w stronę znacznika.

Czeka cię teraz parę skoków i walk, ostatecznie dotrzesz do miejsca mocy przypominającego kuźnię, gdzie odbudujesz moc Tygla (Crucible) - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Czeka cię teraz parę skoków i walk, ostatecznie dotrzesz do miejsca mocy przypominającego kuźnię, gdzie odbudujesz moc Tygla (Crucible). Od tej pory, broń będzie dostępna w twoim ekwipunku. To potężny miecz, który jest w stanie zabić większość stworów jednym cięciem. Podobnie jednak jak BFG, ma ograniczoną ilość ładunków.

Przetestuj broń na stworach, a następnie użyj teleportu, by przenieść się na statek i zakończyć misję - Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przetestuj broń na stworach, a następnie użyj teleportu, by przenieść się na statek i zakończyć misję.