Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal - Misja 13
Doom Eternal - Misja 13
Powiększ mapę

Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki Doom Eternal poradnik, solucja

Poniższa strona poradnika do Doom Eternal zawiera mapy lokalizacji sekretów i znajdziek możliwych do znalezienia na poziomie 13 Ostatni Grzech.

Na tej stronie naszego poradnika do gry Doom Eternal znajdziesz wszystkie znajdźki, które są dostępne na trzynastym poziomie gry.

Pamiętaj, że jeśli coś pominąłeś możesz wrócić, w każdej chwili do tej misji. Jednak musisz ukończyć ją, aby znajdźki/ulepszenia zapisały się.

Ten przygotowany przez nas rozdział opisuje jedynie lokalizację i sposób zdobycia sekretów oraz znajdziek. Opis przejścia misji odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Final Sin

W tym rozdziale gry znajdziesz ostatnią notatkę - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry

W tym rozdziale gry znajdziesz ostatnią notatkę. Wystarczy, że udasz się na górne piętro budynku.

1 - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry
Na górę wejdziesz po zniszczonych ścianach, a przejście dalej otworzysz sobie samodzielnie wybijając szybę - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry

Na górę wejdziesz po zniszczonych ścianach, a przejście dalej otworzysz sobie samodzielnie wybijając szybę.

W nowym pomieszczeniu znajdziesz ostatnią notatkę do swojej kolekcji - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry

W nowym pomieszczeniu znajdziesz ostatnią notatkę do swojej kolekcji.

Dodatkowe życia

2 - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry
Aby zdobyć kolejne serce musisz udać się na górę korzystając ze ścian do wspinaczki, w szybie windy - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry

Aby zdobyć kolejne serce musisz udać się na górę korzystając ze ścian do wspinaczki, w szybie windy.

3 - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry
Na górze zerknij do drugiego szybu windy, jest tam przejście od wentylacji - Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) | Mapa sekretów, znajdźki - Doom Eternal - poradnik do gry

Na górze zerknij do drugiego szybu windy, jest tam przejście od wentylacji. Wskocz do środka i dotrzyj, aż na sam koniec. Tam znajdziesz swoje życie.