Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Na poniższej stronie poradnika do gry Doom Eternal odnajdziesz solucję misji Baza Łowców Zagłady.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Baza Łowców Zagłady - Wyzwania

Tym razem gra stawia przed tobą następujące trzy wyzwania:

  1. Muzyczne Interludium (Musical Interlude) - Musisz odnaleźć kolekcjonerski album. Z pomocą przyjdzie ci strona naszego poradnika, z opisanymi sekretami.
  2. Wielkie Ujawnienie (Big Reveal) - Musisz użyć stacji automapy. Automapa również została wskazana na stronie poradnika.
  3. Ognia! (Fire in the Hole!) - Zabij jednym granatem odłamkowym grupę 3 demonów.

Wyeliminuj Deag Ranaka

Misję rozpoczniesz na pędzącym pociągu - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Misję rozpoczniesz na pędzącym pociągu. Walcz z demonami, które pojawią się przed tobą, a następnie podejdź do mechanizmu i zniszcz go z pomocą pięści. Gdy dotrzesz do Bazy, przywita cię kolejna fala wrogów. Po wygranej, skocz do platformy z laserami, wespnij się po ścianie i przeskocz do kolejnego obszaru.

1 - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Pojawi się kolejny wróg, Różak (Pinky) - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Pojawi się kolejny wróg, Różak (Pinky). Ci wrogowie mają podatne ogony, natomiast są bardzo wytrzymali na ataki z frontu. Po walce wejdź w zielony portal, a zostaniesz przeniesiony dalej. W kolejnym obszarze znajdziesz m.in. automapę do wyzwania, a kawałek dalej wyjdziesz z placówki. Musisz teraz przeskoczyć na wiszącą trumnę i złapać się jej - uważaj, bo trumna po paru sekundach zacznie opadać. Przeskocz z trumny na kolejną i kawałek dalej na platformę.

Stąd musisz wspiąć się po ścianie do góry i przejdź drzwiami dalej - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Stąd musisz wspiąć się po ścianie do góry i przejdź drzwiami dalej. Po chwili znów się natkniesz na trumnę, skocz na nią i skocz do kolejnej trumny, która będzie lewitować niżej. Stąd przeskocz do pomniejszej platformy obok i wskocz na ścianę do wspinania się. Trafisz do odlewni, gdzie czekać będzie zgraja potworów.

2 - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po walce wskocz na skrzynię i na platformę, by przejść drzwiami dalej - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce wskocz na skrzynię i na platformę, by przejść drzwiami dalej. Kawałek dalej będziesz musiał również wykonać skok w kierunku zgniatarek. Strzel w przycisk, wskocz na kolumnę i wymierz skok tak, by uniknąć zgniecenia.

3 - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Walcz z przeciwnikami i idź dalej korytarzami, a za moment czeka cię kolejny skok - mierz tak, by złapać się trumny - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Walcz z przeciwnikami i idź dalej korytarzami, a za moment czeka cię kolejny skok - mierz tak, by złapać się trumny. Złap się kolejnej trumny nad tobą i przeskocz na drugą stronę.

4 - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Zniszcz wrogów i użyj przełącznika - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zniszcz wrogów i użyj przełącznika. Wskocz na okrągłą platformę, stąd musisz wykonać kilka skoków na ściany do wspinania się, aż dotrzesz do małego pokoiku z przełącznikiem. Użyj przycisku i wskocz na kolejna ścianę przed sobą, a następnie przejdź lekko w prawo, by przeskoczyć do kolejnej platformy.

Po walce z demonami, czeka cię znów trochę skakania - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce z demonami, czeka cię znów trochę skakania. Skocz na drążek i przeskocz nim w kierunku trumny. Następnie wybij się do dalszego segmentu mapy. Przejdź przez drzwi i wejdź głębiej do budynku.

5 - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
6 - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Droga jest dość prostolinijna i nie powinna sprawić ci większych kłopotów - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Droga jest dość prostolinijna i nie powinna sprawić ci większych kłopotów. Wyjdź na zewnątrz, a czeka cię do oddania sporo skoków. Aż dotrzesz do platformy otoczonej czerwonymi wyładowaniami.

Z platformy musisz strzelić w zielony przycisk na górze i wskoczyć na most - Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Z platformy musisz strzelić w zielony przycisk na górze i wskoczyć na most. Przejdź teraz przez kolejne wrota. Obejrzyj teraz scenkę, a staniesz do walki z bossem - Łowcą Zagłady (Doom Hunter). Omówienie walki w kolejnym rozdziale poradnika.