Doom Eternal - poradnik do gry

Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia Doom Eternal poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Doom Eternal przedstawia solucję misji Supergniazdo Juchy.

Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!

Powrót na statek

Na statku obejrzysz krótką wstawkę i podniesiesz nową broń, Balistę - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Na statku obejrzysz krótką wstawkę i podniesiesz nową broń, Balistę. To potężna broń, strzelająca wiązką energetyczną. Jest powolna, ale silna, idealna na wolne i potężne cele. Wybierz kolejny cel podróży i rozpocznij misję Supergniazdo Juchy.

Supergniazdo Juchy - Wyzwania

Oto wyzwania w misji:

  1. Broniomaniak (Weaponslave) - Zdobądź modyfikację broni. Wystarczy, że podniesiesz znajdźkę umożliwiającą ulepszenie broni.
  2. Krwawy Sekret (A Bloody Secret) - Ukończ oba sekretne starcia. Położenie i rady na walkę odnajdziesz w osobnych rozdziałach poradnika.
  3. Różaki (War Pinkies) - Dokonaj 3 różnych zabójstw chwały (glory kills) na różakach (Pinky). Musisz zabić wroga, używając zabójstwa chwały od przodu, od tyłu (blisko ogona) i skacząc na wroga od góry.

Supergniazdo Juchy - Żółty Klucz

1 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Idź w kierunku znacznika i skacz po kolejnych fragmentach ulic - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Idź w kierunku znacznika i skacz po kolejnych fragmentach ulic. W końcu dotrzesz do obszernego placu z demonami i organiczną tkanką na środku. Po wygranym starciu drzwi się otworzą - kontynuuj drogę. W budynku odnajdziesz ścianę do wspinaczki, wskocz na nią i wspinaj się do góry. Przeskocz do walczących ze sobą wrogów i zrób z nimi porządek.

Zjawi się nowy demon, Rycerz Zgrozy (Dread Knight), władający ostrzami - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zjawi się nowy demon, Rycerz Zgrozy (Dread Knight), władający ostrzami. Tego wroga najlepiej zabić z pomocą karabinu maszynowego. Koniecznie trzymaj też dystans, bo wróg ma potężne ataki w zwarciu.

2 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po walce wybij się drążkiem do góry, w kierunku tunelu - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po walce wybij się drążkiem do góry, w kierunku tunelu. Dotrzesz do obszaru z wrogami i totemem. Ów totem bardzo wzmacnia okolicznych wrogów, dodając im szybkości i siły ataku. W każdej walce musisz jak najszybciej wytropić przedmiot i go zniszczyć. W tym przypadku totem odnajdziesz za jednym z portali. Kolejny z portali natomiast zaprowadzi cię m.in. do żółtego klucza.

Supergniazdo Juchy - Czerwony Klucz

3 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
4 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Mając do dyspozycji żółty klucz, cofnij się do pomieszczenia z juchą i przejdź przez żółte wrota - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Mając do dyspozycji żółty klucz, cofnij się do pomieszczenia z juchą i przejdź przez żółte wrota. Idź dalej, a dotrzesz do dużego placu z tkanką. Zniszcz wrogów i umieść żółty klucz we wnęce, a odblokujesz nowe przejście.

Idź nim dalej i zeskocz w dół windy - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Idź nim dalej i zeskocz w dół windy. Po drodze czeka cię trochę wrogów, w tym niewidzialne stwory - Duchy (Spectre). Które najlepiej podpalić lub zamrozić, by ułatwić ich wykrycie. Zeskocz ponownie w dół, gdzie czeka na ciebie mnóstwo wrogów.

5 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Po drodze odnajdziesz Kombinezon Przeciwpromienny (Rad Suit), który umożliwi ci chodzenie/pływanie w toksycznej wodzie - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Po drodze odnajdziesz Kombinezon Przeciwpromienny (Rad Suit), który umożliwi ci chodzenie/pływanie w toksycznej wodzie. Użyj go, by przejść po toksycznej wodzie obok, odnów kombinezon w następnej lokacji i kontynuuj drogę. Użyj drążka, by przeskoczyć do szybu i zniszcz go.

W następnej lokacji musisz wskoczyć na ścianę do wspinania się, by zdobyć czerwony klucz - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W następnej lokacji musisz wskoczyć na ścianę do wspinania się, by zdobyć czerwony klucz.

Supergniazdo Juchy - Niebieski Klucz

Wróć z kluczem do pomieszczenia z Karabinem Maszynowym - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Wróć z kluczem do pomieszczenia z Karabinem Maszynowym. Tym razem, broń będzie otwarta i podniesiesz nowy oręż w walce z demonami. Broń szybko zabija demony, jednak uważać musisz m.in. na amunicję. Idź do czerwonych wrót i otwórz je kluczem.

Skorzystaj z panelu, by uszkodzić serce - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Skorzystaj z panelu, by uszkodzić serce. Następnie walcz z demonami i przejdź dalej, za zamkniętą paszczą odnajdziesz przełącznik - użyj go i teleportuj się.

6 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
7 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
W tym sektorze czeka na ciebie sporo demonów i totem do zniszczenia - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W tym sektorze czeka na ciebie sporo demonów i totem do zniszczenia. Blisko totemu odnajdziesz drążki, którymi wybijesz się daleko w przód, złap się ściany i wejdź do góry. Następnie popchnij skrzynię z pomocą pięści, wskocz na nią i kontynuuj skakanie po platformach.

W końcu dotrzesz do wnęki w ścianie, zniszcz ją, przejdź dalej i zabijaj demony - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do wnęki w ścianie, zniszcz ją, przejdź dalej i zabijaj demony. Kawałek dalej odnajdziesz zejście w dół i kolejny kombinezon przeciwpromienny. Podnieś go i podejdź do przełącznika, by otworzyć kolejną jamę.

8 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Musisz teraz wykonać skok tak, by złapać się ściany tuż obok zeskoku i skakać po kolejnych ścianach - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Musisz teraz wykonać skok tak, by złapać się ściany tuż obok zeskoku i skakać po kolejnych ścianach. W końcu wejdziesz na górę, rozprawisz się z demonami, zniszczysz ścianę i weźmiesz niebieski klucz.

Supergniazdo Juchy - Zniszczenie serca

9 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Przejdź przez niebieskie wrota i miń pułapki - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Przejdź przez niebieskie wrota i miń pułapki. Musisz teraz wrócić do głównej jamy, która wymagała włożenia wszystkich kluczy.

10 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
11 - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry
Zeskocz na dół i przejdź tunelami - Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia - Doom Eternal - poradnik do gry

Zeskocz na dół i przejdź tunelami. Uruchom mechanizmy, a zniszczysz serce i uruchomisz autodestrukcję. Masz 100 sekund na ucieczkę. Biegnij za znacznikiem, unikaj wszelkiej walki, gdyż nie masz za dużo czasu na konfrontację. Gdy wejdziesz w dwa teleporty, uciekniesz z jaskini i zakończysz misje.