Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Doom Eternal przedstawia solucję misji Supergniazdo Juchy.
Przygotowana przez nas solucja kampanii przedstawia tylko jak przejść misję. Opis sekretów i znajdziek do zebrania odnajdziesz w osobnym rozdziale poradnika!
- Powrót na statek
- Supergniazdo Juchy - Wyzwania
- Supergniazdo Juchy - Żółty Klucz
- Supergniazdo Juchy - Czerwony Klucz
- Supergniazdo Juchy - Niebieski Klucz
- Supergniazdo Juchy - Zniszczenie serca
Powrót na statek

Na statku obejrzysz krótką wstawkę i podniesiesz nową broń, Balistę. To potężna broń, strzelająca wiązką energetyczną. Jest powolna, ale silna, idealna na wolne i potężne cele. Wybierz kolejny cel podróży i rozpocznij misję Supergniazdo Juchy.
Supergniazdo Juchy - Wyzwania
Oto wyzwania w misji:
- Broniomaniak (Weaponslave) - Zdobądź modyfikację broni. Wystarczy, że podniesiesz znajdźkę umożliwiającą ulepszenie broni.
- Krwawy Sekret (A Bloody Secret) - Ukończ oba sekretne starcia. Położenie i rady na walkę odnajdziesz w osobnych rozdziałach poradnika.
- Różaki (War Pinkies) - Dokonaj 3 różnych zabójstw chwały (glory kills) na różakach (Pinky). Musisz zabić wroga, używając zabójstwa chwały od przodu, od tyłu (blisko ogona) i skacząc na wroga od góry.
Supergniazdo Juchy - Żółty Klucz


Idź w kierunku znacznika i skacz po kolejnych fragmentach ulic. W końcu dotrzesz do obszernego placu z demonami i organiczną tkanką na środku. Po wygranym starciu drzwi się otworzą - kontynuuj drogę. W budynku odnajdziesz ścianę do wspinaczki, wskocz na nią i wspinaj się do góry. Przeskocz do walczących ze sobą wrogów i zrób z nimi porządek.

Zjawi się nowy demon, Rycerz Zgrozy (Dread Knight), władający ostrzami. Tego wroga najlepiej zabić z pomocą karabinu maszynowego. Koniecznie trzymaj też dystans, bo wróg ma potężne ataki w zwarciu.


Po walce wybij się drążkiem do góry, w kierunku tunelu. Dotrzesz do obszaru z wrogami i totemem. Ów totem bardzo wzmacnia okolicznych wrogów, dodając im szybkości i siły ataku. W każdej walce musisz jak najszybciej wytropić przedmiot i go zniszczyć. W tym przypadku totem odnajdziesz za jednym z portali. Kolejny z portali natomiast zaprowadzi cię m.in. do żółtego klucza.
Supergniazdo Juchy - Czerwony Klucz



Mając do dyspozycji żółty klucz, cofnij się do pomieszczenia z juchą i przejdź przez żółte wrota. Idź dalej, a dotrzesz do dużego placu z tkanką. Zniszcz wrogów i umieść żółty klucz we wnęce, a odblokujesz nowe przejście.

Idź nim dalej i zeskocz w dół windy. Po drodze czeka cię trochę wrogów, w tym niewidzialne stwory - Duchy (Spectre). Które najlepiej podpalić lub zamrozić, by ułatwić ich wykrycie. Zeskocz ponownie w dół, gdzie czeka na ciebie mnóstwo wrogów.


Po drodze odnajdziesz Kombinezon Przeciwpromienny (Rad Suit), który umożliwi ci chodzenie/pływanie w toksycznej wodzie. Użyj go, by przejść po toksycznej wodzie obok, odnów kombinezon w następnej lokacji i kontynuuj drogę. Użyj drążka, by przeskoczyć do szybu i zniszcz go.

W następnej lokacji musisz wskoczyć na ścianę do wspinania się, by zdobyć czerwony klucz.
Supergniazdo Juchy - Niebieski Klucz

Wróć z kluczem do pomieszczenia z Karabinem Maszynowym. Tym razem, broń będzie otwarta i podniesiesz nowy oręż w walce z demonami. Broń szybko zabija demony, jednak uważać musisz m.in. na amunicję. Idź do czerwonych wrót i otwórz je kluczem.

Skorzystaj z panelu, by uszkodzić serce. Następnie walcz z demonami i przejdź dalej, za zamkniętą paszczą odnajdziesz przełącznik - użyj go i teleportuj się.



W tym sektorze czeka na ciebie sporo demonów i totem do zniszczenia. Blisko totemu odnajdziesz drążki, którymi wybijesz się daleko w przód, złap się ściany i wejdź do góry. Następnie popchnij skrzynię z pomocą pięści, wskocz na nią i kontynuuj skakanie po platformach.

W końcu dotrzesz do wnęki w ścianie, zniszcz ją, przejdź dalej i zabijaj demony. Kawałek dalej odnajdziesz zejście w dół i kolejny kombinezon przeciwpromienny. Podnieś go i podejdź do przełącznika, by otworzyć kolejną jamę.


Musisz teraz wykonać skok tak, by złapać się ściany tuż obok zeskoku i skakać po kolejnych ścianach. W końcu wejdziesz na górę, rozprawisz się z demonami, zniszczysz ścianę i weźmiesz niebieski klucz.
Supergniazdo Juchy - Zniszczenie serca


Przejdź przez niebieskie wrota i miń pułapki. Musisz teraz wrócić do głównej jamy, która wymagała włożenia wszystkich kluczy.



Zeskocz na dół i przejdź tunelami. Uruchom mechanizmy, a zniszczysz serce i uruchomisz autodestrukcję. Masz 100 sekund na ucieczkę. Biegnij za znacznikiem, unikaj wszelkiej walki, gdyż nie masz za dużo czasu na konfrontację. Gdy wejdziesz w dwa teleporty, uciekniesz z jaskini i zakończysz misje.
0
- Doom Eternal - poradnik do gry
- Doom Eternal: Opis przejścia
- Doom Eternal: Misje
- Doom Eternal: Spis misji
- Doom Eternal: Piekło na ziemi (Hell on Earth) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Exultia solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Baza Kultystów (Cultist Base) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Baza Łowców Zagłady (Doom Hunter Base) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Supergniazdo Juchy (Super Gore Nest) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Kompleks Arc (Arc Complex) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Jądro Marsa (Mars Core) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Strażnik Jeden (Sentinel Prime) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Taras Nabad solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Nekravol 1 solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Nekravol 2 solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Urdak solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Ostatni Grzech (Final Sin) solucja, opis przejścia
- Doom Eternal: Misje
- Doom Eternal: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Lewandaa Junior
Dodam jedynie, że na minimapie pokazuje mi WSZYSTKIE etapy walk, sekretów na zielono, Z WYJĄTKIEM miejsca, gdzie po raz pierwszy walczymy z antropokubem. Tam po przejściu wszelkich walk, zabiciu wszystkich demonów wciąż kolor mieczy na minimapie świeci się na czerwono w tym miejscu, nie mam pojęcia dlaczego
michalh Legionista
Te małpie sekwencje skoków to jakaś masakra i powrót do punktów kontrolnych, uświerknąć można, do tego brak trybu obejścia przez fly czy jakiś inny cheat
leaven Konsul

Zepsuli tę grę przez ciągłe braki amunicji. Gra to ma być akcja a nie ciągłe poszukiwanie amunicji. W poprzedniej odsłonie był pistolet a tu nawet tego nie ma.
premium937629737 Junior
misja 2 ukończona i nie da sie rozpocząć 3 nie wiem co z tym jest
metro_stalker Pretorianin

Dlaczego nie mam krwawego ciosu?! Doszedłem do misji w której są takie duże stwory i gra informuje mnie, że trzeba ich pancerz rozbić krwawym ciosem i... lipa, bo ja żadnego krwawego ciosu nie mam choć w rogu pokazuje że ten cios jest naładowany i jest niby pod literą E. Ale jak wciskam, to zadaje zwykły cios którym nie da się nikogo pokonać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.