Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Różne: Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i jego ponawianie jest możliwe (średnio można je zaliczać raz na kilka dni). Szansa na otrzymanie tego zadania pojawi się nie wcześniej niż po ukończeniu pierwszego nadrzędnego questu Akademii w Zimowej Twierdzy, czyli Trudne początki.

Odszukaj maga Drevisa Nelorena (powyższy screen), który powinien podróżować po różnych pomieszczeniach Akademii, odwiedzając między innymi główny plac, Komnatę Żywiołów oraz Arcanaeum - Różne- Oczyść punkty ogniskujące energię magiczną wokół Akademii | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Odszukaj maga Drevisa Nelorena (powyższy screen), który powinien podróżować po różnych pomieszczeniach Akademii, odwiedzając między innymi główny plac, Komnatę Żywiołów oraz Arcanaeum. Po zainicjowaniu rozmowy mag będzie zdziwiony tym, że jest dla Ciebie widoczny i możesz zapytać się go czy nie potrzebuje pomocy z Twojej strony. Drevis poprosi Cię o oczyszczenie trzech skażonych miejsc magicznej energii i do wykonania tego zadania przekaże Ci rękawiczki mistycznej harmonii.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...