Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

W podziemiach Saarthal

Nowy cel główny: Spotkaj się z Tolfdirem nieopodal Saarthal

Opuść Akademię w Zimowej Twierdzy i otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że ruiny w Saarthal, w których magowie zorganizowali wykopaliska, zlokalizowane są w górach na południowy-zachód stąd (powyższy screen) - W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Opuść Akademię w Zimowej Twierdzy i otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że ruiny w Saarthal, w których magowie zorganizowali wykopaliska, zlokalizowane są w górach na południowy-zachód stąd (powyższy screen).

Jeżeli odkryłeś już wcześniej ruiny, to możesz oczywiście skorzystać z opcji szybkiej podróży - W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli odkryłeś już wcześniej ruiny, to możesz oczywiście skorzystać z opcji szybkiej podróży. W przeciwnym wypadku wyprawę proponuję rozpocząć w miejscowości Zimowa Twierdza. Skieruj się na południe, ale przy pierwszej możliwej okazji skręć na zachód, wybierając przeprawę przez wąwóz (powyższy screen). Pilnuj się, bo w okolicy mogą przebywać między innymi wilki oraz niedźwiedzie.

Celem podróży są oczywiście wspomniane już wcześniej wykopaliska i nie będziesz mógł ich zauważyć z odległości, albowiem znajdują się one na jednym z niższych poziomów lodowca (powyższy screen) - W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Celem podróży są oczywiście wspomniane już wcześniej wykopaliska i nie będziesz mógł ich zauważyć z odległości, albowiem znajdują się one na jednym z niższych poziomów lodowca (powyższy screen). Możesz tam dotrzeć wybierając drogę okrężną lub ostrożnie zeskakując na niższe lodowe półki. Po dotarciu na miejsce zagadaj do przebywającego tu Tolfdira i wyraź chęć do wejścia na teren wykopalisk.

Nowy cel główny: Podążaj za Tolfdirem

Skorzystaj z niewielkiego wejścia do wykopalisk Saarthal - W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Skorzystaj z niewielkiego wejścia do wykopalisk Saarthal. Po znalezieniu się w nowym miejscu podążaj za magiem (powyższy screen), wysłuchując po drodze jego komentarzy. Docelowo powinniście dotrzeć do nieco większej sali. Ponownie potwierdź chęć współpracy, a Tolfdir poprosi Cię o zgłoszenie się do Arniela Gane z pytaniem czy nie potrzebuje kogoś do pomocy.

Nowy cel główny: Odszukaj Arniela Gane

Arniel Gane pracuje na północny-zachód stąd i możesz tam dotrzeć we własnym zakresie, wybierając jedyną możliwą ścieżkę - W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Arniel Gane pracuje na północny-zachód stąd i możesz tam dotrzeć we własnym zakresie, wybierając jedyną możliwą ścieżkę. Nic nie stoi też jednak na przeszkodzie żeby nadal iść za Tolfdirem, gdyż on również wybierz się w tamte okolice. Po odnalezieniu jeszcze większej sali pozostań na górnych balkonikach, przechodząc po kolejnych mostkach (powyższy screen).

Skorzystaj z zachodniego przejścia, czyli póki co jedynego dostępnego wyjścia z tej sali (nie licząc korytarza którym tu przyszedłeś) - W podziemiach Saarthal (1) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Skorzystaj z zachodniego przejścia, czyli póki co jedynego dostępnego wyjścia z tej sali (nie licząc korytarza którym tu przyszedłeś). Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do Arniela i musisz oczywiście zainicjować rozmowę (powyższy screen). Mag poprosi Cię o zbadanie północnych komnat w poszukiwaniu czterech magicznych artefaktów.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie