Spotkanie się z norskimi wojownikami | Sovngard | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Spotkanie się z norskimi wojownikami

Nowy cel główny: Porozmawiaj z bohaterami Sovngardu

Możesz już przejść po moście, do którego dostępu bronił Tsun - Spotkanie się z norskimi wojownikami | Sovngard | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Możesz już przejść po moście, do którego dostępu bronił Tsun. Po kilku chwilach powinieneś znaleźć się przy Dworze Męstwa (powyższy screen) i musisz oczywiście skierować się w stronę głównej bramy wejściowej. Po znalezieniu się w Komnacie Męstwa wysłuchaj krótkiej rozmowy z Ysgramorem, który wskaże Ci gdzie należy szukać bohaterów Sovngardu.

Wspomniani bohaterowie stoją po prawej stronie (powyższy screen) i będą to Hakon, Gormaith Złoty-Jelec oraz Felldir - Spotkanie się z norskimi wojownikami | Sovngard | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wspomniani bohaterowie stoją po prawej stronie (powyższy screen) i będą to Hakon, Gormaith Złoty-Jelec oraz Felldir. Nie trzeba rozmawiać z każdym z nich z osobna, gdyż wystarczy wysłuchać tego co mają do powiedzenia. Bohaterowie wkrótce wyruszą na wspólną bitwę z Alduinem, przy czym tym zajmiesz się już w ramach kolejnego głównego questu.

Odblokowany główny quest: Zabójca smoków