Opracowanie planu odnalezienia Alduina | Upadły | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Opracowanie planu odnalezienia Alduina

Nowy cel główny: Pomów z Paarthurnaxem albo Pomów z Arngeirem albo Pomów z Esbernem

Na temat prawdopodobnej kryjówki Alduina i pomysłów na jego wytropienie możesz porozmawiać z jedną z trzech różnych postaci - Opracowanie planu odnalezienia Alduina | Upadły | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Na temat prawdopodobnej kryjówki Alduina i pomysłów na jego wytropienie możesz porozmawiać z jedną z trzech różnych postaci. Wybór rozmówcy nie odgrywa dużej roli, choć spotkanie się z Esbernem pozwala nieco wcześniej uaktywnić pewien poboczny quest. Nic nie stoi też na przeszkodzie żeby po pozyskaniu pożądanych informacji i tak złożyć wizytę dwóm pozostałym postaciom z listy. Najbardziej oczywisty wybór to odbycie rozmowy z Paarthurnaxem (powyższy screen), albowiem nie musisz w takiej sytuacji w ogóle opuszczać Gardła Światła.

Druga z możliwych postaci, które można poprosić o poradę, to Arngeir - Opracowanie planu odnalezienia Alduina | Upadły | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Druga z możliwych postaci, które można poprosić o poradę, to Arngeir. Siwobrodego odnajdziesz najprawdopodobniej wewnątrz budynku klasztoru w Wysokim Hrothgarze (powyższy screen).

Ostatnia z sugerowanych przez grę postaci to Esbern i w tym przypadku należy udać się do Niebiańskiej Przystani - Opracowanie planu odnalezienia Alduina | Upadły | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Ostatnia z sugerowanych przez grę postaci to Esbern i w tym przypadku należy udać się do Niebiańskiej Przystani. Esberna najprawdopodobniej nie odnajdziesz niedaleko Ściany Alduina, a przy znajdującym się na zewnątrz punkcie widokowym (powyższy screen). Niezależnie od wybranego rozmówcy dowiesz się więcej o Smoczej Przystani w Białej Grani, którą pierwotnie zbudowano właśnie z zamiarem złapania smoka, a także że Alduina będzie można wytropić poprzez uwięzienie i nakłonienie do współpracy jakiegoś innego smoka.

Jeżeli zdecydowałeś się spotkać z Esbernem, to rozmowa będzie zawierała dodatkowy segment - Opracowanie planu odnalezienia Alduina | Upadły | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli zdecydowałeś się spotkać z Esbernem, to rozmowa będzie zawierała dodatkowy segment. Esbern w międzyczasie dowiedział się mianowicie, że Paarthurnax jest smokiem i poinformuje Cię o tym, że w dawnych czasach był on prawą ręką Alduina, odpowiadając za niewyobrażalne zbrodnie. Starzec zażąda w rezultacie od Ciebie zamordowania Paarhurnaxa i od wykonania zabójstwa uzależni Twoją dalszą współpracę z Ostrzami. W Twoim dzienniku pojawi się nowy poboczny quest Paarthurnax i jako że jest on w pewnym stopniu powiązany z głównymi wydarzeniami gry jego omówienie znajdziesz w dalszej części tego poradnika. Nie martw się jeżeli rozmowę na temat odnalezienia Alduina odbyłeś z Paarthurnaxem lub z Arngeirem, bo nie zaprzepaścisz w ten sposób szans na odblokowanie tego questu. Równie dobrze można go uaktywnić spotykając się z Esbernem we własnym zakresie lub odbywając rozmowę z Delphine po zakończeniu negocjacji w ramach jednego z późniejszych głównych questów - Niekończąca się pora roku.

Odblokowany poboczny quest: Paarthurnax