Klejnot rodowy | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Klejnot rodowy

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne, przy czym jego zaliczenie może przybliżyć Cię do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Towarzyszy.

Możliwi zleceniodawcy tego questu to Vilkas oraz Skjor - Klejnot rodowy | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Możliwi zleceniodawcy tego questu to Vilkas oraz Skjor. Po tym jak zgodzisz się na wykonanie zlecenia zostaniesz poproszony o odzyskanie skradzionego losowej pamiątki rodowej, przetrzymywanej przez bandytów w losowo wybranej lokacji w świecie gry. Wyjdź z Białej Grani i wybierz się w oznaczone przez grę miejsce, którym może być między innymi obozowisko czy podziemna kryjówka bandytów. Rozpraw się ze wszystkimi okolicznymi przeciwnikami, a następnie rozejrzyj się za pamiątką rodową, która najprawdopodobniej będzie ukryta w jakiejś skrzyni (powyższy screen). Możesz już powrócić do zleceniodawcy questu i odebrać nagrodę w postaci złota.