Zbiegły przestępca | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Zbiegły przestępca

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne, przy czym jego zaliczenie może przybliżyć Cię do odblokowania kolejnego nadrzędnego questu Towarzyszy.

Możliwi zleceniodawcy tego questu to Vilkas oraz Skjor - Zbiegły przestępca | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Możliwi zleceniodawcy tego questu to Vilkas oraz Skjor. Po tym jak zgodzisz się na wykonanie zlecenia zostaniesz poproszony o zabicie zbiegłego więźnia, przemierzającego losowo wybrany obszar świata gry. Wyjdź z Białej Grani i wybierz się z pomocą szybkiej podróży do lokacji, która znajduje się najbliżej bandyty. Pewnym utrudnieniem tego questu jest to, że bandyta będzie pozostawał w ciągłym ruchu, tak więc musisz wszystkie decyzje podejmować z pewnym wyprzedzeniem. W doścignięciu bandyty może Ci też pomóc przemierzanie świata gry konno. Prędzej czy później uda Ci się namierzyć ściganą postać (powyższy screen).

W zależności od upodobań bandytę możesz zaatakować bez uprzedzenia (powyższy screen) lub po odbyciu z nim krótkiej rozmowy - Zbiegły przestępca | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

W zależności od upodobań bandytę możesz zaatakować bez uprzedzenia (powyższy screen) lub po odbyciu z nim krótkiej rozmowy. Nie powinien on na szczęście sprawiać dużych kłopotów. Możesz już powrócić do zleceniodawcy questu i odebrać nagrodę w postaci złota.