Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Odnalezienie Prastarego Zwoju

Nowy cel główny: Odzyskaj Prastary Zwój

Nowy cel główny: Wyryj treść w leksykonie

Wyjdź z posterunku Septimusa Signusa i otwórz mapę świata - Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wyjdź z posterunku Septimusa Signusa i otwórz mapę świata. Kolejny cel podróży to miejsce nazywające się Alftand i istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nie zdołałeś go jeszcze odkryć. Jeśli więc nie możesz skorzystać z opcji szybkiej podróży, to wyprawę rozpocznij w Zimowej Twierdzy. Opuść miasto, kierując się głównym szlakiem na południe. Przy pierwszej możliwej okazji skręć jednak na zachód. W trakcie podróży musisz się oczywiście bardzo pilnować, bo po drodze możesz zostać zaatakowany między innymi przez horkery i wilki lodowe. Cel swojej wędrówki będziesz na szczęście mógł dostrzec z dużej odległości (powyższy screen), co znacząco powinno Ci ułatwić planowanie kolejnych kroków.

Po dotarciu do celu podróży możesz poświęcić kilka chwil na zbadanie zniszczonych budynków, przy czym jest to oczywiście opcjonalne - Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po dotarciu do celu podróży możesz poświęcić kilka chwil na zbadanie zniszczonych budynków, przy czym jest to oczywiście opcjonalne. Docelowo musisz skorzystać z wąskich i dość zdradliwych przejść oraz mostów na linach z zamiarem zlokalizowania wejścia do lodowych ruin Alftandu (powyższy screen). Zapisz stan gry i ruszaj przed siebie. W początkowej części eksploracji ruin będziesz zajmował się badaniem głównie liniowych korytarzy, tak więc nie powinieneś się nigdzie zgubić. Zignoruj też głos J'darra, bo postać tę spotkasz dopiero za kilka minut.

Gorąco polecam rozglądać się po okolicy, a zwłaszcza badać krasnoludzkie pająki, gdyż praktycznie każdy z nich będzie miał przy sobie jakiś klejnot duszy - Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Gorąco polecam rozglądać się po okolicy, a zwłaszcza badać krasnoludzkie pająki, gdyż praktycznie każdy z nich będzie miał przy sobie jakiś klejnot duszy. Na pierwszego aktywnego krasnoludzkiego pająka - robotnika wpadniesz już po kilku chwilach (powyższy screen) i generalnie rzecz biorąc jego zniszczenie nie powinno Ci przysporzyć dużych kłopotów. Warto wiedzieć jedynie o tym, że pająki mogą Cię atakować zarówno z odległości jak i z bliska. Wznów eksplorację ruin, będąc gotowym do zlikwidowania dwóch kolejnych pająków.

Po dotarciu do północnej części ruin spotkasz wspomnianego Jdarra i postać ta będzie do Ciebie automatycznie agresywnie nastawiona - Odnalezienie Prastarego Zwoju (1) | Pradawna wiedza | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po dotarciu do północnej części ruin spotkasz wspomnianego J'darra i postać ta będzie do Ciebie automatycznie agresywnie nastawiona. Kontynuuj przemarsz przez ruiny. Na wyraźnie silniejszego oponenta wpadniesz za kilkadziesiąt sekund i będzie to krasnoludzka sfera (powyższy screen). Jako że maszyna ta jest w stanie zadawać spore obrażenia musisz się szczególnie pilnować w przypadku grania postacią ze słabym współczynnikiem obrony. Próbując z kolei walki wręcz za wszelką cenę unikaj silniejszych uderzeń w wykonaniu sfery. Dobrym pomysłem w trakcie tego pojedynku jest skupianie uwagi maszyny na członku drużyny, tak by móc następnie starannie planować własne ataki. Nie zapomnij zbadać pozostałości po sferze, bo będą to jeszcze cenniejsze skarby niż w przypadku krasnoludzkich pająków.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...