Odbycie rozmowy z Brynjolfem | Za obopólną korzyścią | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Odbycie rozmowy z Brynjolfem

Nowy cel główny: Spotkaj się z Brynjolfem za dnia

Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i wykonuje się je w trakcie rozwiązywania głównego questu Szczur zapędzony w kąt. Jeżeli dzięki perswazji udało Ci się nakłonić Brynjolfa do wyjawienia kryjówki Esberna lub jeżeli starca odnalazłeś we własnym zakresie, to nie będziesz go musiał zaliczać.

Z Brynjolfem należy się spotkać na głównym placu Pękniny i zgodnie z otrzymaną od niego informacją może do dojść jedynie za dnia, a więc od 8 rano do 8 wieczorem - Odbycie rozmowy z Brynjolfem | Za obopólną korzyścią | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Z Brynjolfem należy się spotkać na głównym placu Pękniny i zgodnie z otrzymaną od niego informacją może do dojść jedynie za dnia, a więc od 8 rano do 8 wieczorem. Jeżeli aktualnie jest inna godzina, to skorzystaj z dowolnego łóżka lub przeczekaj w miejscu na nastanie poranka. W tym drugim przypadku warto wcisnąć klawisz T i wybrać ile godzin w świecie gry ma upłynąć. Odszukaj Brynjolfa (powyższy screen) i zainicjuj z nim rozmowę celem rozpoczęcia całej akcji. Powinien on przywołać do siebie innych handlarzy, dzięki czemu będziesz mógł przystąpić do działania.