Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

[9] Południowo-wschodnie Skyrim

1 - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
1 - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

1. FARMA SARETHI

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

2. WAROWNIA TREVY

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Warownia jest okupowana przez bandytów i dzikie zwierzęta. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Infiltracja.

3. JASKINIA LAWINOWA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wrogiego maga.

4. POLANA JESIENNEGO CIENIA

Typ lokacji: -

Dostępność: zawsze

Uwagi: Polana jest okupowana przez dzikie zwierzęta i wiły (odmiana potworów).

5. SKAŁA SHORA

Typ lokacji: wioska - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: wioska

Dostępność: zawsze

Uwagi: W głównej części wioski nie spotkasz żadnych przeciwników, aczkolwiek lokalna kopalnia jest okupowana przez pająki.

6. FORT ZIELONY MUR

Typ lokacji: fort - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu wojny domowej Bitwa o fort Zielony Mur (Legion Cesarski).

7. ANGARVUNDE

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Loch jest okupowany przez draugry.

8. TARTAK BORUSERCE

Typ lokacji: tartak

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

9. KIEŁ FALDARA

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Fort jest okupowany przez bandytów i dzikie zwierzęta.

10. POSIADŁOŚĆ ZŁOTOBLASK

Typ lokacji: posiadłość - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: posiadłość

Dostępność: Eksploracja posiadłości staje się możliwa dopiero w trakcie questu Gildii Złodziei W otwarte karty.

Uwagi: Posiadłość jest okupowana przez wrogo nastawionych najemników i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu Gildii Złodziei W otwarte karty.

11. GOSPODARSTWO RADOSNYCH I PIĘKNYCH

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

12. STAJNIE W PĘKNINIE

Typ lokacji: stajnia

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej możesz przede wszystkim skorzystać z usług powozu oraz zakupić konia.

13. PĘKNINA

Typ lokacji: miasto - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: miasto

Dostępność: zawsze

Uwagi: Pęknina to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów (głównych i pobocznych). Przy pierwszej próbie wejścia do Pękniny należy przekupić strażnika lub skorzystać z retoryki. W miejscu tym odnajdziesz między innymi mnóstwo sklepów oraz siedzibę Gildii Złodziei, która ukryta jest w kanałach.

14. MGLISTA TWIERDZA

Typ lokacji: zamek - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: zamek

Dostępność: zawsze

Uwagi: Mglista Twierdza jest częścią miasta o nazwie Pęknina (sektor 9, punkt 13) i związanych z jest z nim kilka questów. Warto dodać, że lokację tę możesz wybierać bezpośrednio z poziomu mapy świata (bez konieczności przechodzenia przez całą Pękninę w celu dotarcia do twierdzy).

15. JASKINIA POLNEGO GŁAZU

Typ lokacji: jaskinia - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (01-15) | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest domyślnie okupowana przez dzikie zwierzęta. Wyjątek stanowi daedryczny quest Przeklęte plemię, gdyż pojawiają się w niej wtedy giganty. Miejsce to jest połączone z lokacją Gaj Giganta (sektor 9, punkt 18).