Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

[7] Południowo-zachodnie Skyrim

1 - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
1 - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

1. SABAT GLENMORIL

Typ lokacji: jaskinia - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wiedźmy i pająki. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania questu Towarzyszy Prosto w serce, bo w przeciwnym wypadku musiałbyś ją niepotrzebnie ponownie zabezpieczyć.

2. GRAŃ SZTYCHU

Typ lokacji: obozowisko - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: obozowisko; jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kopalnia i jej okolice są okupowane przez bandytów. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania questu daedrycznego Zew Boethiah.

3. JASKINIA OMSZAŁEJ MATKI

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wiły i dzikie zwierzęta.

4. SPOCZYNEK MYŚLIWEGO

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

5. WIEŻA SZTANDAROWEJ MGIEŁKI

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wieża jest okupowana przez bandytów.

6. ZIELONY GAJ

Typ lokacji: gaj

Dostępność: zawsze

Uwagi: Gaj jest okupowany przez wiły.

7. MŁYN PÓŁKSIĘŻYCA

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: Lokacja ta jest zamieszkiwana przez przyjaźnie nastawione wampiry i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu Mrocznego Bractwa Zlecenie: Zabij Herna.

8. GŁĘBIA ILINALTY

Typ lokacji: fort - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Zatopiony fort jest okupowany przez wrogich magów i potwory, a do jego wnętrza prowadzi niewielki właz. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Czarna Gwiazda.

9. KAMIEŃ DAMY

Typ lokacji: starożytne kamienie

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.

10. GROBOWIEC ZMIERZCHU

Typ lokacji: loch - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: Eksploracja grobowca staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania questu Gildii Złodziei Powrót ciemności.

Uwagi: Grobowiec jest okupowany przez potwory i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu Gildii Złodziei Powrót ciemności. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie żeby w to miejsce powrócić w dalszej części gry, np. podczas zaliczania pobocznego questu Święte próby Kyne.

11. TWIERDZA PĘKNIĘTEGO KŁA

Typ lokacji: fort - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Twierdza jest okupowana przez orki i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Fragmenty przeszłości.

12. WIEŻA STRAŻNICZA W FALKRET

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wieża jest okupowana przez wrogiego maga.

13. PRZYDROŻNE RUINY

Typ lokacji: ruiny

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiły.

14. SANKTUARIUM MROCZNEGO BRACTWA

Typ lokacji: loch - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: Eksploracja sanktuarium staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania questu Mrocznego Bractwa Prawdziwi przyjaciele....

Uwagi: To domyślna kryjówka Mrocznego Bractwa. Najlepiej zbadać ją przy okazji zaliczania questu Mrocznego Bractwa Prawdziwi przyjaciele..., albowiem w dalszej części gry zostaje ona zniszczona (nową kryjówką staje się wtedy Sanktuarium w Gwieździe Zarannej - sektor 2, punkt 5).

15. FALKRET

Typ lokacji: miasto - 7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: miasto

Dostępność: zawsze

Uwagi: Falkret to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów pobocznych. W miejscu tym odnajdziesz między innymi sklepy, koszary oraz gospodę.

16. KURHAN HALLDIRA

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu Akademii Bardów Różne: Odszukaj bęben Rjorna.