(Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska | Questy Ostrzy i Siwobrodych The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

(Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska

Do tego questu możesz przystąpić dopiero po ukończeniu zadań dla Delphine - (Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska | Questy Ostrzy i Siwobrodych - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Do tego questu możesz przystąpić dopiero po ukończeniu zadań dla Delphine. Konkretnie chodzi tu o misje dotyczące przyprowadzenia do siedziby Ostrzy w sumie trzech ochotników, co ma miejsce w ramach questów (Ostrza) Zaprowadź kompana do Delphine. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to Delphine powinna wysłać Cię do Esberna. Odszukaj starca i zapytaj się go o jego badania smoczych legowisk (powyższy screen). Esbern poinformuje Cię o odkryciu leża i wyśle Cię z misją zgładzenia smoka. Dowiesz się jednocześnie, że w bitwie ze smokiem pomogą Ci zrekrutowane wcześniej osoby.

Uwaga - Przed opuszczeniem Niebiańskiej Przystani warto poprosić Esberna o darmowe błogosławieństwo zabójcy smoków. Jest ono aktywne przez pięć dni, a jego działanie polega na zwiększeniu o 10% szansy trafień krytycznych w trakcie walk ze smokami. Po zakończeniu działania błogosławieństwa możesz oczywiście powrócić do Esberna i poprosić o kolejne.

Otwórz mapę świata i wybierz się do wskazanego legowiska smoka, które będzie znajdowało się w losowo wybranej lokacji świata gry - (Ostrza) Wypytaj Esberna o smocze legowiska | Questy Ostrzy i Siwobrodych - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Otwórz mapę świata i wybierz się do wskazanego legowiska smoka, które będzie znajdowało się w losowo wybranej lokacji świata gry. Przystąp do walk ze smokiem (powyższy screen), polegając na doskonale poznanych już wcześniej sztuczkach. Sporym ułatwieniem tego pojedynku będzie oczywiście możliwość polegania na sojusznikach. Po wygranym pojedynku polecam zbadać zwłoki smoka (smocze kości i łuski przydadzą się w kolejnym queście) i dopiero wtedy powrócić do Esberna. Starzec będzie miał dla Ciebie kolejny quest - (Ostrza) Przynieś Esbernowi smoczą łuskę i smoczą kość.