Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów w Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 grudnia 2019

Na tej stronie poradnika do The Elder Scrolls V: Skyrim znajduje się opis przejścia zadania Odszukaj lutnię Finna. To jedna z drobnych misji powiązanych z frakcją Akademii Bardów. Zadanie to wiąże się z koniecznością zbadania Jaskini Kamiennego Potoku. Pieczara ta jest siedzibą bandytów i konieczna okaże się ich eliminacja. Lutnia składowana jest w jednej ze skrzyń kryjówki bandytów.

Uwaga! Do tego zadania możesz przystąpić dopiero po ukończeniu jedynego nadrzędnego questu Akademii Bardów, czyli Podsycanie płomieni.

Wybierz się do Akademii Bardów w Samotni i odszukaj Inge Sześć-Palców (powyższy screen) - Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wybierz się do Akademii Bardów w Samotni i odszukaj Inge Sześć-Palców (powyższy screen). Od kobiety dowiesz się o włamaniu, do którego doszło przed rokiem. Złodzieje ukradli między innymi lutnię Finna i Inge będzie chciała żeby odzyskać ten cenny dla bardów przedmiot, podając Ci namiary na aktualną kryjówkę bandytów.

Wyjdź z akademii, otwórz mapę świata i zaplanuj podróż do Jaskini Kamiennego Potoku (powyższy screen) - Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wyjdź z akademii, otwórz mapę świata i zaplanuj podróż do Jaskini Kamiennego Potoku (powyższy screen). Miejsce to znajduje się we wschodniej części Skyrim i jeżeli jeszcze go nie odblokowałeś to najlepiej będzie rozpocząć w Wichrowym Tronie, kierując się na południowy-wschód i następnie skręcając na wschód.

Wejście do jaskini znajduje się w dość nietypowym miejscu, albowiem musisz wskoczyć do niewielkiego stawu i do niego podpłynąć (powyższy screen) - Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wejście do jaskini znajduje się w dość nietypowym miejscu, albowiem musisz wskoczyć do niewielkiego stawu i do niego podpłynąć (powyższy screen). Po znalezieniu się w nowym miejscu podpłyń w stronę ciała i skorzystaj z kładek zlokalizowanych po prawej stronie. Możesz już przystąpić do eksploracji kryjówki bandytów.

Zachowaj ostrożność po dotarciu do pierwszego rozwidlenia, wybierając korytarz prowadzący na południowy-wschód (powyższy screen) i rozprawiając się z tutejszym bandytą - Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zachowaj ostrożność po dotarciu do pierwszego rozwidlenia, wybierając korytarz prowadzący na południowy-wschód (powyższy screen) i rozprawiając się z tutejszym bandytą. Musisz się też liczyć z tym, że z czasem mogą się tu pojawić kolejni wrogowie. Pilnuj się w szczególności w trakcie pojedynku z bandytą - rabusiem, bo osoba ta najprawdopodobniej będzie obdarzona magicznymi zdolnościami.

Po zakończonych walkach wybierz wąski korytarz prowadzący na północny-wschód i uważaj, bo może się tu jeszcze znajdować pułapka aktywowana w momencie przecięcia linki - Różne - Odszukaj lutnię Finna | Questy Akademii Bardów w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po zakończonych walkach wybierz wąski korytarz prowadzący na północny-wschód i uważaj, bo może się tu jeszcze znajdować pułapka aktywowana w momencie przecięcia linki. Po dotarciu do niewielkiego pomieszczenia rozejrzyj się za kufrem skrywającym między innymi lutnię Finna (powyższy screen). Możesz teraz kontynuować eksplorację kryjówki (północne pomieszczenie z wodospadem) lub od razu udać się do wyjścia z jaskini. Powróć do Akademii Bardów z zamiarem przekazania lutni zleceniodawczyni tego questu. Inge nie będzie miała dla Ciebie żadnej nagrody rzeczowej, ALE za to przyczyni się do rozwinięcia o 1 punkt sześciu umiejętności najbardziej przydatnych dla złodziejaszka, czyli Alchemii, Lekkiego pancerza, Otwierania zamków, Kradzieży, Retoryki i Skradania.