Zbudzona wilcza królowa | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Zbudzona wilcza królowa

Uaktywnienie questu

Po tym jak zaliczysz poboczny quest Człowiek, który wywołał wilka z lasu odczekaj trzy dni i udaj się do dowolnego ze stołecznych miast. Kiedy pojawisz się w którymś z nich, przybiegnie do Ciebie posłaniec z ważną wiadomością od Falka Ogniobrodego. Okazuje się, że Potema, przebudzona przez nekromantów, nie została do końca przepędzona z tego świata. Powinieneś jak najszybciej porozmawiać z szambelanem Samotni i raz na zawsze rozwiązać problem upiornej zjawy.

Po tym, jak wrócisz do Samotni i rozmówisz się z Falkiem, dostaniesz od niego zlecenie ostatecznego pokonania Potemy - Zbudzona wilcza królowa | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Nowy cel główny: Porozmawiaj ze Styrrem

Po tym, jak wrócisz do Samotni i rozmówisz się z Falkiem, dostaniesz od niego zlecenie ostatecznego pokonania Potemy. Zjawa wilczej królowej nie została do końca odrodzona, przez co nawiedza Skyrim jako duch. Gdyby uzyskała cielesną formę, zapewne wszyscy już byście nie żyli.

W Samotni jest tylko jedna osoba, która zna się na sprawach nekromancji i starożytnych bóstw na tyle dobrze, że może pomóc Ci w poskromieniu upiora - Zbudzona wilcza królowa | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

W Samotni jest tylko jedna osoba, która zna się na sprawach nekromancji i starożytnych bóstw na tyle dobrze, że może pomóc Ci w poskromieniu upiora. Kapłan Arkaya, Styrr, to mężczyzna, do którego powinieneś się udać. Znajdziesz go w Komnatach Umarłych, pośrodku miasta. Podczas rozmowy z nim dowiesz się, że Potema ujarzmiła część nieumarłych zamieszkujących katakumby Niebiańskiej Świątyni i szykuje się do pełnego powrotu do świata żywych. Musisz udać się do podziemia i zabić potwora.

Nowy cel główny: Pokonaj Potemę

Wyjdź z Komnat Umarłych i skieruj się do Niebiańskiej Świątyni. Po wejściu do środka skręć w lewo, a następnie skieruj się do podziemia. W katakumbach usłyszysz głos Potemy, która poprzysięgnie Ci, że po śmierci staniesz się jej sługą i towarzyszem, dzielącym z nią władzę nad światem. Idąc przez korytarze, musisz uważać na draugry oraz wampiry zamieszkujące lochy. W sali, w której znajdziesz pierwszą wampirzycę, rozejrzyj się po otoczeniu - na stoliku leży książka Uczta złodziei, gwarantująca wzrost cechy kradzież kieszonkowa.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...