Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Nowy cel główny: Odszukaj fragment amuletu Gauldura w komnacie Geirmunda

Komnatę Geirmunda znajdziesz na wschód od Ivarstead, na niewielkiej wysepce pośrodku jeziora. Po wejściu do wnętrza katakumb zabij dwa ślizgacze, a następnie zeskocz na dół wielkiego szybu pośrodku jaskini. Wyjdź z wody, która zamortyzowała upadek i otwórz drzwi, za którymi czają się dwa śnieżne pająki. Zabij je i ogołoć pobliskie pomieszczenia ze skarbów (uwaga na pułapki!). W następnej sali natkniesz się na dwóch draugrów oraz wzór układanki: po lewej dostrzeżesz orła i rybę, a po prawej rybę i węża.

Przejdź dalej, zbierając skarby (kiedy weźmiesz klejnot duszy, spadnie na Ciebie pułapka) i przesuń kolejne filary tak, aby wskazywały: orła, rybę, węża i rybę (jest to odbicie wzoru, który widziałeś wcześniej - odwzorowano go zgodnie ze stronami korytarza) - Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Przejdź dalej, zbierając skarby (kiedy weźmiesz klejnot duszy, spadnie na Ciebie pułapka) i przesuń kolejne filary tak, aby wskazywały: orła, rybę, węża i rybę (jest to odbicie wzoru, który widziałeś wcześniej - odwzorowano go zgodnie ze stronami korytarza). Następnie pociągnij za dźwignię przy drzwiach i wejdź do następnej sali.

Pokonaj kilku draugrów przechadzających się po komnacie, a następnie podejdź do podwyższenia i zabierz z rąk nieboszczyka klucz lorda Geirmunda (screen powyżej) - Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pokonaj kilku draugrów przechadzających się po komnacie, a następnie podejdź do podwyższenia i zabierz z rąk nieboszczyka klucz lorda Geirmunda (screen powyżej). Idąc dalej zabij kilku kolejnych przeciwników a następnie podejdź do zwodzonego mostu. Po prawej stronie drzwi znajdziesz dźwignię - w żadnym wypadku za nią nie pociągaj, ponieważ nadziejesz się w ten sposób na kolce. Przekładnię, dzięki której opuścisz most, znajdziesz za swoimi plecami, wysoko na ścianie. Pociągnij za nią i przejdź po kładce.

W korytarzu przed Tobą czeka na Ciebie kilku draugrów oraz wahadła, które z łatwością przetną Cię na pół - Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

W korytarzu przed Tobą czeka na Ciebie kilku draugrów oraz wahadła, które z łatwością przetną Cię na pół. Po drugiej stronie tunelu stoi strzelający umarlak, dlatego najlepiej zrobisz używając Krzyku Trąba Powietrzna i błyskawicznie atakując wroga (screen powyżej). W następnej sali spotkasz się już z Twoim głównym wrogiem - Sigdisem.

Gdy wejdziesz na podwyższenie z trumną, w której śpi syn Gauldura, przebudzi się on, po czym teleportuje się za Tobą - Zakazana opowieść (2) | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Gdy wejdziesz na podwyższenie z trumną, w której śpi syn Gauldura, przebudzi się on, po czym teleportuje się za Tobą. Na trzech postumentach stojących pośrodku stawu pojawi się jednak nie jeden Sigdis, ale aż trzech! Dwóch z nich stanowi tylko magiczne kopie swojego pana, jednak wszyscy mogą zadawać Ci obrażenia. Klony jesteś w stanie zabić jednym ciosem, ale właściwego czempiona nie pokonasz już tak łatwo. Najłatwiejszym sposobem pobicia przeciwnika jest więc schowanie się z łukiem w bezpiecznej odległości i nieustanne strzelanie.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...