Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Polowanie na robaki

Uaktywnienie questu

Uwaga! Zadanie to nie pojawia się oficjalnie w dzienniku bohatera!

W Skyrim można znaleźć pięć słoików z robakami, rozmieszczonych w różnych miejscach krainy. Dotarcie do nich bywa dość trudne, jednak satysfakcja jest całkiem spora, kiedy postawi się wszystkie na półce w swoim domu. Zważ jednak, że zbieranie robaków nie jest w zasadzie questem - nie otrzymasz więc za to żadnej nagrody, poza samą frajdą kolekcjonowania.

Oto lista słoików z robakami oraz miejsc, gdzie można je znaleźć - Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Oto lista słoików z robakami oraz miejsc, gdzie można je znaleźć:

Chata alchemika - motyl. Wejdź do niewielkiego domku u podnóża gór (teren przynależny Pękninie) i na jednej z półek odszukaj słoik z pięknym motylem.

Posiadłość Złotoblask - pszczoła - Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Posiadłość Złotoblask - pszczoła. Do lokacji tej trafisz przy okazji questu Gildii Złodziei zatytułowanego W otwarte karty. Słoik z pszczołą znajdziesz w pokoju Aringotha, na piętrze domu.

Dushnikh Yal - ważka - Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Dushnikh Yal - ważka. Pojemnik z owadem odnajdziesz w posiadłości wodza orków, czyli w długim domu. Aby do niego wejść bez przelewu krwi, musisz wykonać poboczny quest Odszukaj palce mistrza kuźni. Kiedy będziesz wewnątrz budynku, poszukaj zejścia do piwnicy (niewielka klapa w sypialni) a następnie znajdź słoik pod schodami na piętro.

Mroźna latarnia morska - pochodnik - Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Mroźna latarnia morska - pochodnik. Wyjdź z Zimowej Twierdzy i skieruj się na zachód. Na jednym z górskich szczytów powinieneś dostrzec wyniosłą wieżę - właśnie latarnię morską. Wejdź do środka i nieopodal zmasakrowanych zwłok, na kominku, znajdź słoik z pochodnikiem.

Leże Srebrnej Zaspy - ćma - Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Leże Srebrnej Zaspy - ćma. Ostatni ze słojów można znaleźć w nordyckich ruinach, w części opanowanej przez falmerów, w sali poprzedzającej tę z finalnym bossem. Konkretnie odszukasz go na półce naprzeciwko pionowego sarkofagu.

1 - Polowanie na robaki | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy