Odszukaj palce Mistrza Kuźni | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Odszukaj palce Mistrza Kuźni

Uaktywnienie questu

Uwaga! Misja ta jest dostępna tylko dla postaci, które nie są orkami!

Aby rozpocząć to zadanie, musisz dotrzeć do jednego z orkowych obozowisk znajdujących się w Skyrim. Orkowie nie przepadają za obcymi, dlatego też starają się izolować. Ich siedziby możesz znaleźć na zboczach gór, przy granicach krainy. Rozmieszczenie obozowisk zostało zaznaczone na poniższej mapie.

Oznaczenia na mapie: 1 - Dushnikh Yal; 2 - Mor Khazgul; 3 - Narzulbur; 4 - Largashbur. - Odszukaj palce Mistrza Kuźni | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy
Oznaczenia na mapie: 1 - Dushnikh Yal; 2 - Mor Khazgul; 3 - Narzulbur; 4 - Largashbur.

Kiedy dotrzesz do któregoś z obozów, zostaniesz zatrzymany przez strażnika. Jeżeli będziesz uprzejmy, nie zostaniesz zaatakowany. Kiedy spytasz o to, jak możesz dostać się do środka, otrzymasz zlecenie odnalezienia palców Mistrza Kuźni. Artefakt ten znajdziesz w losowej lokacji na mapie świata - przygotuj się na krótką walkę z grupą przeciwników. Poszukiwany przedmiot znajdziesz w skrzyni.

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...