Mapy skarbów (I) | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Mapy skarbów

Wprowadzenie

W czasie swoich podróży po Skyrim prędzej czy później zdarzy Ci się znaleźć którąś z jedenastu map skarbów rozsianych po całej krainie. Każda z nich prowadzi do skrzyni pełnej kosztowności. Co ciekawe, kufry pojawiają się w świecie gry dopiero po odnalezieniu odpowiedniej mapy - nie może więc być mowy o samodzielnych poszukiwaniach.

Jako, że odnalezienie wszystkich map jest bardzo problematyczne, opisałem ich rozmieszczenie, wskazując również na miejsca, gdzie można odnaleźć same skarby - Mapy skarbów (I) | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jako, że odnalezienie wszystkich map jest bardzo problematyczne, opisałem ich rozmieszczenie, wskazując również na miejsca, gdzie można odnaleźć same skarby. Zadanie to nie jest w zasadzie questem (nie pojawia się w dzienniku pod klawiszem J), jednak stanowi fajną ciekawostkę.

Mapa skarbu Fortu Neugrad

Na południowym wschodzie od Helgen, u podnóży gór, można znaleźć Fort Neugrad. Mieszkający tam szabrownicy nie cechują się niczym szczególnym - posiadają standardowe uzbrojenie i umiejętności. Tym, co odróżnia ich od reszty bandziorów w Skyrim jest mapa skarbu. Znaleźć ją można na dachu głównego budynku, wcześniej przebijając się przez zastępy wrogów. Aby dostać się na szczyt budowli, trzeba wejść do budynku, a następnie skierować się po drabince do góry. Mapa znajduje się w skrzyni (screen poniżej).

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...