Ciemno wszędzie! | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Ciemno wszędzie!

Uaktywnienie questu

Będąc w Samotni prawdopodobnie wielokrotnie będziesz musiał przechodzić przez bramę wjazdową do miasta. Podczas gdy będziesz wykonywać tę czynność, rozejrzyj się uważnie - nieopodal wrót powinieneś odnaleźć śniadego argonianina o imieniu Jaree-Ra. Kiedy do niego podejdziesz, dowiesz się, że planuje on napaść na statek, który ma niedługo dopłynąć do portu pod miastem.

Jako, że wyglądasz na niezłego zabijakę, wielki jaszczur zaproponuje Ci współpracę: jeśli zgasisz latarnię morską z której korzystają okręty wpływające do portu, dostaniesz swoją działkę z łupów - Ciemno wszędzie! | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jako, że wyglądasz na niezłego zabijakę, wielki jaszczur zaproponuje Ci współpracę: jeśli zgasisz latarnię morską z której korzystają okręty wpływające do portu, dostaniesz swoją działkę z łupów. Jaree-Ra obieca Ci przy tym, że nikomu nie stanie się krzywda - zależy mu tylko na towarze, który jest przewożony w magazynie łajby. Jeśli jesteś zainteresowany tą propozycją, zgódź się na współpracę.

Nowy cel główny: Zgaś ogień w latarni morskiej w Samotni

Latarnię morską znajdziesz na północnym wschodzie od Samotni, pomiędzy Grotą Słonych Wód a okrętem Wybredny Ropuch. Budowlę wzniesiono na wybrzeżu w taki sposób, aby jej światło roztaczało się na całe północne morze. Twoim celem jest zgaszenie tego światła.

Wejdź na szczyt wieży i podejdź do ogromnego ogniska, które płonie na jej środku - Ciemno wszędzie! | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wejdź na szczyt wieży i podejdź do ogromnego ogniska, które płonie na jej środku. Wciśnij klawisz E, aby ugasić płomień. Po dokonaniu sabotażu, możesz już wracać do Jaree-Ra.

Nowy cel główny: Wróć do Jaree-Ra

Kiedy znajdziesz się z powrotem w Samotni, poszukaj argonianina w porcie - będzie stał przy barierce i wpatrywał się w wodę. Gdy do niego zagadasz, dowiesz się, że dobrze się spisałeś - okręt, na który Jaree-Ra i jego współpracownicy mają chrapkę, nie dotarł do portu. Oznacza to, że rozbił się gdzieś na bagnach na wschód od miasta, przez co stał się łatwym łupem.

Powinieneś udać się na bagna i tam odszukać wrak statku - Ciemno wszędzie! | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Powinieneś udać się na bagna i tam odszukać wrak statku. Gdzieś w jego okolicy znajdziesz Deeję, siostrę swojego zleceniodawcy, która poinstruuje Cię co do dalszego przebiegu misji.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...