Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lista pobocznych questów | Questy poboczne w Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 grudnia 2019

Ta strona poradnika do gry The Elder Scrolls V: Skyrim zawiera zestawienie pobocznych questów, których opisy przejścia znajdziesz na kolejnych stronach naszej solucji. Są to zadania zlecane przez "podrzędnych" NPC-ów i wykonywanie ich nie jest obowiązkowe na potrzeby ukończenia głównej fabuły.

Kilka informacji wstępnych - Lista pobocznych questów | Questy poboczne w Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Kilka informacji wstępnych:

  1. W tym konkretnym rozdziale opisu przejścia Skyrim nie znalazły się poboczne zadania powiązane z głównymi gildiami świata gry (Towarzysze, Zimowa Twierdza, Gildia Złodziei, Mroczne Bractwo), questy daedryczne ani misje wojny domowej w Skyrim. Wymienione ważniejsze typy pobocznych zadań opisaliśmy w osobnych rozdziałach niniejszego poradnika.
  2. Skupiliśmy się na zwykłych questach zlecanych przez NPC-ów. Oprócz tego zamieściliśmy opisy przejścia wszystkich zadań Akademii Bardów, Ostrzy i Siwobrodych, czyli mniejszych ugrupowań, których nie traktuje się na równych zasadach do głównych gildii.
  3. Opisy przejścia pobocznych misji w naszym poradniku uwzględniają opcjonalne cele oraz wybory, które mogą wpływać na ich przebieg.
  4. Za każdym razem dokładnie wyjaśniamy też gdzie rozpocząć quest, jak docierać do lokacji questowych, poprawnie staczać walki, z jakimi postaciami niezależnymi należy się spotkać i czy misja ma różne zakończenia. Opisy przejścia misji wzbogacone są wysokiej jakości zdjęciami oraz mapami ukazującymi ważne obszary odwiedzane na potrzeby rozwiązywania zadań.
  5. W niektórych pobocznych zadaniach trzeba rozwiązywać zagadki i do każdej z nich przygotowaliśmy szczegółową instrukcję jej rozwiązania.
  6. Większość pobocznych zadań nie jest ze sobą powiązanych i oznacza to, że możesz przystępować do nich w dowolnej kolejności. Istnieją jednak wyjątki od tej reguły i informujemy o nich w omówieniu danego zadania. Jedynym z takich wyjątków jest rozbudowany quest Maski smoczych kapłanów, w trakcie przechodzenia którego zalicza się kilka innych opcjonalnych zadań.

Lista pobocznych questów gry Skyrim

  1. Biała ampułka
  2. Blada Dama
  3. Błogosławieństwo natury
  4. Bunt na wschodzie - To dłuższe zadanie, które opisaliśmy na dwóch stronach solucji.
  5. Chwała przodkom
  6. Ciemno wszędzie!
  7. Człowiek, który wywołał wilka z lasu
  8. Infiltracja
  9. Krew na lodzie - To dłuższe zadanie, które opisaliśmy na dwóch stronach solucji.
  10. Księga miłości - Quest ten pozwala pozyskać amulet Mary, dzięki któremu można znaleźć partnera i się ożenić / wyjść za mąż.
  11. Mapy skarbów - Nie znajdziesz w dzienniku questu o takiej nazwie. Na kilku osobnych stronach solucji opisaliśmy miejsca pozyskiwania map oraz odnajdywania powiązanych z nimi skarbów.
  12. Maski smoczych kapłanów - To kolejny nietypowa pozycja, która nie do końca jest questem. Maski możesz zdobywać w dowolnej kolejności i każdej z nich pilnuje silny smoczy kapłan. Jest też specjalna zagroda za dostarczenie ich wszystkich do Labiryntianu.
  13. Największe głębiny
  14. Naprawa ampułki
  15. Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna - To dłuższe zadanie, które opisaliśmy na dwóch stronach solucji.
  16. Odszukaj palce Mistrza Kuźni
  17. Polowanie na robaki
  18. Pomoc w potrzebie
  19. Przyczajone zło
  20. Serce Dibelli
  21. Skrucha
  22. Spisek renegatów
  23. Szturm na smoczych kultystów
  24. Święte próby Kyne
  25. Trudne początki - Oficjalnie jest to quest "gildii magów", ale jego ukończenie jest wymagane do odblokowania Zakazanej opowieści.
  26. W podziemiach Saarthal - Oficjalnie jest to quest "gildii magów", ale jego ukończenie jest wymagane do odblokowania Zakazanej opowieści. To dłuższe zadanie, które opisaliśmy na trzech stronach solucji.
  27. W świetle dnia
  28. Wieczny odpoczynek
  29. Zaginiona ekspedycja
  30. Zaginiony w akcji
  31. Zakazana opowieść - To dłuższe zadanie, które opisaliśmy na dwóch stronach solucji.
  32. Zamknięte usta
  33. Zbudzona wilcza królowa
  34. Złoty szpon
  35. Złożone obietnice
  36. Zwój dla Anski

Lista questów Akademii Bardów

  1. Podsycanie płomieni - To dłuższe zadanie, które opisaliśmy na dwóch stronach solucji.
  2. Znajdź flet Pantei
  3. Odszukaj bęben Rjorna
  4. Odszukaj lutnię Finna

Lista questów Ostrzy i Siwobrodych

  1. Zaprowadź kompana do Delphine
  2. Wypytaj Esberna o smocze legowiska
  3. Przynieś Esbernowi smoczą łuskę i smoczą kość
  4. Odnalezienie Słowa Mocy

Zajrzyj także na stronę z ogólnymi informacjami na temat Ostrzy i Siwobrodych. Dowiesz się gdzie znaleźć te mniejsze frakcje oraz jakie wymagania spełnić żeby móc wykonywać ich poboczne zadania.

Oznaczenia kolorystyczne w opisie przejścia

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  1. Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
  2. Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
  3. Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
  4. Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).