Wprowadzenie | Questy poboczne w Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań (questów) pobocznych, jak również opisy przejścia wszystkich zadań Akademii Bardów oraz wszystkich zadań Ostrzy i Siwobrodych. Godne odnotowania jest to, że każde z pobocznych zadań jest odrębne, co oznacza, że można do nich przystępować w dowolnej kolejności. Jedyny wyjątek stanowi rozbudowany quest Maski smoczych kapłanów, w trakcie przechodzenia którego zalicza się kilka innych opcjonalnych zadań. W poradniku najwięcej miejsca poświęcono kwestiom odblokowywania poszczególnych questów oraz wykonywania czynności pozwalających na ich zaliczanie, a więc eksplorowania lokacji, rozwiązywania zagadek i odbywania rozmów z postaciami niezależnymi. Opis przejścia oferuje ponadto omówienia wszystkich możliwych zakończeń oraz liczne podpowiedzi dotyczące staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia i mapy, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.

Zestawienie pobocznych questów:

  • Biała ampułka
  • Blada Dama
  • Błogosławieństwo natury
  • Bunt na wschodzie
  • Chwała przodkom
  • Ciemno wszędzie!
  • Człowiek, który wywołał wilka z lasu
  • Infiltracja
  • Krew na lodzie
  • Księga miłości
  • Mapy skarbów
  • Maski smoczych kapłanów
  • Największe głębiny
  • Naprawa ampułki
  • Nikt nie ucieknie z kopalni Cidhna
  • Odszukaj palce Mistrza Kuźni
  • Polowanie na robaki
  • Pomoc w potrzebie
  • Przyczajone zło
  • Serce Dibelli
  • Skrucha
  • Spisek renegatów
  • Szturm na smoczych kultystów
  • Święte próby Kyne
  • W świetle dnia
  • Wieczny odpoczynek
  • Zaginiona ekspedycja
  • Zaginiony w akcji
  • Zakazana opowieść
  • Zamknięte usta
  • Zbudzona wilcza królowa
  • Złoty szpon
  • Złożone obietnice
  • Zwój dla Anski
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - Wprowadzenie | Questy poboczne w Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Dodatkowe uwagi

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
  • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
  • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
  • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).

Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)