Wyprawa do świątyni Ustengrav (1) | Róg Jurgena Wiatrowładnego | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Wyprawa do świątyni Ustengrav

Nowy cel główny: Zdobądź róg Jurgena Wiatrowładnego

Otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że świątynia Ustengrav znajduje się w północnej części Skyrim, a konkretnie pomiędzy Morthal i Gwiazdą Zaranną - Wyprawa do świątyni Ustengrav (1) | Róg Jurgena Wiatrowładnego | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Otwórz mapę świata, dzięki czemu ustalisz, że świątynia Ustengrav znajduje się w północnej części Skyrim, a konkretnie pomiędzy Morthal i Gwiazdą Zaranną. Jeżeli zdążyłeś już wcześniej odwiedzić jedno z tych miejsc, to warto oczywiście skorzystać z opcji szybkiej podróży. W przeciwnym wypadku będziesz tam musiał dotrzeć o własnych siłach. Jeżeli nie masz nic przeciwko wydaniu niewielkiej ilości złota, to możesz rozważyć opcję opłacenia powozu. Jedna z takich usług oferowana jest w stajniach w Białej Grani (powyższy screen). Bjorlam może Cię mianowicie zawieźć do Morthal lub Gwiazdy Zarannej za 50 sztuk złota.

Jeżeli nie masz zamiaru opłacać podróży i nie odkryłeś w pobliżu Ustengrav żadnych lokacji, to czeka Cię niestety długa i dość męcząca przeprawa - Wyprawa do świątyni Ustengrav (1) | Róg Jurgena Wiatrowładnego | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Jeżeli nie masz zamiaru opłacać podróży i nie odkryłeś w pobliżu Ustengrav żadnych lokacji, to czeka Cię niestety długa i dość męcząca przeprawa. Generalnie rzecz biorąc możesz w takiej sytuacji wybrać pomiędzy ominięciem pasma górskiego oddzielającego centralną część mapy od północnych terenów lub podjąć decyzję o wyprawie w góry. W tym drugim przypadku zdecydowanie polecam przejść przez ośnieżoną dolinę ulokowaną dokładnie na północ od Białej Grani (powyższy screen). Za rozwiązaniem tym przemawia to, że na drodze nie staną Ci żadne potężne potwory, ani nie będziesz się musiał nigdzie wspinać.

Po znalezieniu się w północnej części mapy, a więc w pobliżu Morthal lub Gwiazdy Zarannej łatwiej będzie Ci już dotrzeć do Ustengrav, albowiem będziesz się poruszał głównie po terenach nizinnych, napotykając po drodze mało wytrzymałych przeciwników - Wyprawa do świątyni Ustengrav (1) | Róg Jurgena Wiatrowładnego | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po znalezieniu się w północnej części mapy, a więc w pobliżu Morthal lub Gwiazdy Zarannej łatwiej będzie Ci już dotrzeć do Ustengrav, albowiem będziesz się poruszał głównie po terenach nizinnych, napotykając po drodze mało wytrzymałych przeciwników. Cel Twojej podróży to zlokalizowana tuż przy mokradłach duża dziura w ziemi (powyższy screen).

Zachowaj ostrożność, gdyż wejście do świątyni będzie zapewne pilnowane przez bandytów oraz niedoświadczonego nekromantę - Wyprawa do świątyni Ustengrav (1) | Róg Jurgena Wiatrowładnego | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zachowaj ostrożność, gdyż wejście do świątyni będzie zapewne pilnowane przez bandytów oraz niedoświadczonego nekromantę. W szczególności radzę zainteresować się magiem, albowiem nekromanta jest w stanie nie tylko rzuć zaklęcia ofensywne, ale także wskrzeszać poległych kompanów. Ważne jest w istocie to żeby nie pozwalać mu na korzystanie z czarów, odpowiednio szybko się z nim rozprawiając. Po wygranej bitwie polecam zbadać ciało nekromanty, bo powinieneś odnaleźć przy nim między innymi księgę czarów: Płomień Mocy. Zeskocz teraz do wspomnianej wcześniej dużej dziury i skorzystaj z niewielkiego wejścia do świątyni Ustengrav (powyższy screen).

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...