Odnalezienie szepczących drzwi | Szepczące drzwi | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Odnalezienie szepczących drzwi

Nowy cel główny: Posłuchaj szepczących drzwi

W celu odnalezienia szepczących drzwi musisz najpierw zejść do piwnicy Smoczej Przystani - Odnalezienie szepczących drzwi | Szepczące drzwi | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

W celu odnalezienia szepczących drzwi musisz najpierw zejść do piwnicy Smoczej Przystani. Skorzystaj w tym celu ze schodów znajdujących się w północno-zachodniej części posiadłości jarla, a konkretnie w kuchni (powyższy screen). Po znalezieniu się w piwnicy skieruj się do lewych drzwi.

Przejdź przez kilka wąskich korytarzy, docierając do starych drewnianych drzwi (powyższy screen) - Odnalezienie szepczących drzwi | Szepczące drzwi | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Przejdź przez kilka wąskich korytarzy, docierając do starych drewnianych drzwi (powyższy screen). Wejdź w interakcję z drzwiami, dzięki czemu rozpoczniesz rozmowę z Szepczącą Panią. W trakcie rozmowy dowiesz się, że Szepcząca Pani to tak naprawdę Mephala - daedrycka Pani Szeptów. Zostaniesz ponadto poproszony o pozyskanie klucza, dzięki któremu będzie można otworzyć piwniczne drzwi.