Uaktywnienie questu | Pamiętna noc | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Uaktywnienie questu

Wymagania do uaktywnienia questu: Quest ten możesz zaliczyć dopiero po awansowaniu na co najmniej 14 poziom doświadczenia. Z jego wykonaniem proponowałbym się nieco wstrzymać, bo do rozegrania są między innymi walki z magami. Warto też postarać się o poprawienie umiejętności Retoryka, dzięki czemu kilka problematycznych sytuacji napotkanych w trakcie questu będziesz mógł rozwiązać w sposób pokojowy.

Zleceniodawcą tego questu jest Sam Guevenne, przy czym nie jest możliwe podanie dokładnej lokalizacji tej postaci, bo jest ona wybierana w sposób losowy - Uaktywnienie questu | Pamiętna noc | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zleceniodawcą tego questu jest Sam Guevenne, przy czym nie jest możliwe podanie dokładnej lokalizacji tej postaci, bo jest ona wybierana w sposób losowy. Jedynym pewniakiem jest to, że Sama możesz spotkać w gospodzie w jednym z większych miast Skyrim i w pierwszej kolejności proponowałbym zajrzeć do gospody Pod Chorągwianą Klaczą znajdującą się w Białej Grani (powyższy screen). Jeżeli nikogo nie zastaniesz, to możesz wybrać się do gospód między innymi w Markarcie, Samotni, Wichrowym Tronie, Rorikstead, Smoczymoście i Rzecznej Puszczy.

Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...