Wytropienie Sindinga | Księżycowa choroba | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Wytropienie Sindinga

Nowy cel główny: Rozpocznij łowy

Otwórz mapę świata i zlokalizuj cel podróży, czyli Grotę Pasibrzucha (powyższy screen) - Wytropienie Sindinga | Księżycowa choroba | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Otwórz mapę świata i zlokalizuj cel podróży, czyli Grotę Pasibrzucha (powyższy screen). Lokacja ta znajduje niedaleko dużego jeziora, ALE należy do niej dotrzeć od północnej strony. Wyprawę proponuję rozpocząć w Rorikstaed (musiałbyś udać się na południowy-wschód) lub w Białej Grani (musiałbyś udać się na południowy-zachód).

Zachowaj ostrożność, bo po drodze możesz natrafić między innymi na dzikie zwierzęta, bandytów czy też wyjątkowo niebezpiecznych gigantów - Wytropienie Sindinga | Księżycowa choroba | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zachowaj ostrożność, bo po drodze możesz natrafić między innymi na dzikie zwierzęta, bandytów czy też wyjątkowo niebezpiecznych gigantów. Po dotarciu do celu podróży odszukaj wejście prowadzące do Groty Pasibrzucha (powyższy screen).

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...