Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wprowadzenie | Questy daedryczne | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu zadań (questów) daedrycznych zawartych w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Każde z daedrycznych bóstw ma swoją odrębną misję i można do nich przystępować w dowolnej kolejności. W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące wszystkich możliwych sposobów ich odblokowywania, jak również dodatkowych warunków, które niekiedy należy spełnić. Dużo miejsca poświęcono przedstawieniu lokacji, z których pozyskuje się ważne artefakty, czy podejmowaniu decyzji w sprawie wyboru zakończenia. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia i mapy, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.

Pełne zestawienie daedrycznych questów:

  • Okno do świata duchów (Hermaeus Mora)
  • Księżycowa choroba (Hircyn)
  • Powiew śmierci (Namira)
  • Czarna Gwiazda (Azura)
  • Umysł szaleńca (Sheogorath)
  • Dom koszmarów (Molag Bal)
  • Przeklęte plemię (Malacath)
  • Jedyne lekarstwo (Peryite)
  • Najlepszy przyjaciel daedry (Clavicus Złośliwy)
  • Przedświt (Meridia)
  • Pamiętna noc (Sanguine)
  • Koszmar na jawie (Vaermina)
  • Szepczące drzwi (Mephala)
  • Fragmenty przeszłości (Mehrunes Dagon)
  • Zew Boethiah (Boethiah)
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - Wprowadzenie | Questy daedryczne | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Dodatkowe uwagi

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
  • Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
  • Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
  • Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz Słów Mocy, choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).

Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)