Wyprawa do Czarnygłazu (1) | Czarnygłaz | Solucja Skyrim The Elder Scrolls V: Skyrim poradnik, solucja

Wyprawa do Czarnygłazu

Nowy cel główny: Zdobądź Smoczy Kamień

Czarnygłaz znajduje się na szczycie góry na zachód od Rzecznej Puszczy - Wyprawa do Czarnygłazu (1) | Czarnygłaz | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Czarnygłaz znajduje się na szczycie góry na zachód od Rzecznej Puszczy. Jeżeli miejsce to już wcześniej odwiedziłeś, to możesz teraz skorzystać z opcji szybkiej podróży. W przeciwnym wypadku będziesz tam musiał dotrzeć o własnych siłach i przeprawę warto rozpocząć właśnie w Rzecznej Puszczy. W takiej sytuacji polecam też uaktywnić poboczne zadania Złoty szpon (jego domyślny zleceniodawca to Lucan Valerius przebywający w budynku kupca Rzecznej Puszczy), a to dlatego, że w bardzo dużym stopniu pokrywa się ono z omawianym głównym questem. Skorzystaj z północnego wyjścia z wioski i następnie z przeprawy mostowej przez rzekę. Po znalezieniu się na północ od Rzecznej Puszczy i dokładnie na wschód od Czarnygłazu odszukaj ścieżkę, która prowadzi na szczyt góry (powyższy screen).

Radzę zachować czujność, bo po dotarciu do mijanej po drodze niewielkiej wieży możesz zostać zaatakowany przez grupę bandytów - Wyprawa do Czarnygłazu (1) | Czarnygłaz | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Radzę zachować czujność, bo po dotarciu do mijanej po drodze niewielkiej wieży możesz zostać zaatakowany przez grupę bandytów. W trakcie walk pamiętaj o tym żeby w pierwszej kolejności zająć się łucznikiem. Docelowo musisz przedostać się na szczyt góry, docierając tym samym do Czarnygłazu (powyższy screen). Także i tu do zlikwidowania będzie kilku bandytów, ale z ich eliminacją nie powinno być dużych problemów. Po wygranej bitwie zlokalizuj bramę prowadzącą do świątyni w Czarnygłazie.

Ruszaj na zachód, przy czym bądź gotowy do rozprawienia się z kolejną grupą bandytów rozstawionych niedaleko wejścia do świątyni (powyższy screen) - Wyprawa do Czarnygłazu (1) | Czarnygłaz | Solucja Skyrim - The Elder Scrolls V: Skyrim - poradnik, mapy, questy

Ruszaj na zachód, przy czym bądź gotowy do rozprawienia się z kolejną grupą bandytów rozstawionych niedaleko wejścia do świątyni (powyższy screen). Po ich zlikwidowaniu rozejrzyj się za zamkniętym kufrem, a następnie skorzystaj z zachodniego przejścia. Przez kilkadziesiąt najbliższych sekund będziesz podróżował liniowymi korytarzami, tak więc nie możesz się w żaden sposób zgubić.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...