Surkov's Escape - Opis przejścia | Moskwa | Alpha Protocol
Aktualizacja:
DOTARCIE DO PÓŁNOCNEJ CZĘŚCI KRYJÓWKI:

Misję rozpoczniesz w południowej części planszy (M18, 1). Okoliczną kamerę możesz zignorować, bo będzie ona nieaktywna. Warto się natomiast włamać do pobliskiego terminalu komputerowego (M18, 1 ), a to dlatego, że zdobędziesz w ten sposób nowe informacje na temat Championchika. Podejdź teraz do jedynych dostępnych drzwi i złam zabezpieczenie (M18, 2). Ostrożnie zbliż się do głównej części kryjówki. Jeżeli nie masz przeciwko agresywnym działaniom to możesz z tego miejsca zaatakować widocznych przeciwników (screen). Na szczęście wszczęcie alarmu nie będzie się tu wiązało z żadnymi negatywnymi konsekwencjami.

Jeżeli nie chcesz wszczynać alarmu to wybierz od razu lewy korytarz (M18, 3). Najpierw do wyeliminowania będzie jeden wartownik, a po kilku chwilach wpadniesz na dwóch kolejnych. Zdecydowanie radzę zbadać okolicę - odnajdziesz między innymi Featherweight Pistol Clip (upgrade pistoletu) (M18, 1 ).
ZADANIE POBOCZNE - ZDOBYCIE DODATKOWYCH DANYCH:

Dane, o których jest mowa, możesz pozyskać włamując się do nowego terminalu komputerowego zlokalizowanego w północnej części kryjówki (M18, 4). Warto oczywiście to uczynić dopiero po zneutralizowaniu wszystkich okolicznych wrogów.
ODNALEZIENIE SURKOVA:

Zbliż się ponownie do największego pomieszczenia (M18, 5). Także i tu możesz zachować się na dwa sposoby, a mianowicie skradać się lub eliminować wrogów w bezpośredniej walce. Jeżeli wybierasz pozostawanie w ukryciu to warto skorzystać z niewidzialności, a także w pierwszej kolejności zlikwidować wrogów stojących na górnych balkonikach. Warto dodać, że nie musisz wszystkich zabijać, bo ważne jest tylko dotarcie do schodów prowadzących na piętro (screen) (M18, 6). Po dotarciu na górę gra automatycznie zatrzyma akcję.
ROZMOWA Z SURKOVEM:

Do rozmowy z Surkovem dojdzie od razu po znalezieniu się na górze i może ona mieć dwa zakończenia. Jeżeli wybierzesz opcję zachowania stylu profesjonalnego lub układnego to Surkov przekaże Ci potrzebne dane, a misja w tym momencie dobiegnie końca. Jeżeli wybierzesz opcję zachowania stylu agresywnego lub bezpośredni atak to zmuszony zostaniesz do stoczenia pojedynku z gorylem Surkova - Championchikiem.
POŚCIG ZA SURKOVEM:

Walka z pełniącym rolę bossa Championchikiem jest na szczęście bardzo prosta. Wybierz ciężką broń (najlepiej karabin szturmowy lub shotguna) i ostrzeliwuj przeciwnika z bezpiecznej odległości, celując w okolice jego głowy (screen). Jeżeli Championchik rzuci się za Tobą w pościg to powróć na oczyszczony parter i uciekaj przed nim kontynuując przez cały czas ostrzał. Osobnik ten powinien dość szybko zginąć. Możesz już powrócić na górę. Wybierz przejście prowadzące przez boczne pomieszczenia (M18, 7), eliminując pojedynczych wrogów. Po drodze możesz włamać się do sejfu (M18, 2 ) celem pozyskania informacji na temat organizacji Halbech i Konstantina Brayko, jak również włamać się do terminalu komputerowego (M18, 3 ) z zamiarem zdobycia nowych informacji na temat SIE.

Skorzystaj z północnego wyjścia z budynku (M18, 8), a automatycznie załączy się scenka z udziałem Surkova. W tym przypadku możesz wybrać pomiędzy aresztowaniem go lub wykonaniem na nim zaplanowanej już wcześniej egzekucji. Po powrocie do kryjówki możesz przesłać odnalezione informacje jednej z trzech wybranych osób (tylko jeśli wybrałeś pościg za Surkovem).
0
- Alpha Protocol - poradnik do gry
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
- Moskwa
- Kryjówka - Ogólne | Moskwa | Alpha Protocol
- Lazo's Yacht - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Lazo's Yacht - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Lazo's Yacht - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Contact Albatross | Moskwa | Alpha Protocol
- Grigori the Informant | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Opis przejścia (3) | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov - Wprowadzenie i mapy | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Contact Surkov | Moskwa | Alpha Protocol
- Brayko's Mansion - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Brayko's Mansion - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Brayko's Mansion - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov's Escape - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov's Escape - Opis przejścia | Moskwa | Alpha Protocol
- Moskwa
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Aby poinformować Parkera o Madison musisz najpierw mieć z nią romans. Po scenie łóżkowej, chociaż to za mocne określenie, wywiąże się rozmowa z której dowiesz się, że Madison to jego córka.
Co do ostatniej rzeczy to nie musisz mieć koniecznie pozytywnych kontaktów z Alanem Parkerem. Ja za pierwszym razem miałem negatywne kontakty z Parkerem i w zależności kogo wybierałem jako opiekuna ostatniej misji raz musiałem z nim walczyć a innym razem miałem sytuację jaką opisałeś.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
spoiler start
Na opiekuna wybralem sobie Stevena Hecka, utrzymywalem pozytywne kontakty z Parkerem, i walka nie byla konieczna. Ale kiedy przechodzilem gre wczesniej moimi opiekunami byli: Albatros, SIE i Scarlet, i wtedy walka byla konieczna. A zaznaczam, ze utrzymywalem wtedy z Parkerem negatywne/neutralne stosunki. Myslalem wiec, ze zalezy to od stosunkow, a nie od tego kogo wybieram na opiekuna.
Mozesz mi jeszcze wyjasnic, jak "zaprzyjaznic" sie z Lelandem grajac jako weteran?
Spelniam wszystkie wymogi, ale niestety, nie pojawia sie opcja dotyczaca wspolpracy, gdzie przy wczesniejszych przechodzeniach gry takowa opcja pojawiala sie.
spoiler stop
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Wydaje mi się, że aby Leland zaproponował Ci współpracę musisz z nim utrzymywać pozytywne kontakty tzn. neutralne odpadają. Ja, grając jako weteran, kontakty z nim miałem na 4 (sympatia) i otrzymałem propozycję współpracy.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Cos w tym chyba jest. Najwyrazniej do poradnika wkradl sie maly chochlik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.