Surkov - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
Aktualizacja:
PRZEDOSTANIE SIĘ NA WYŻSZE PIĘTRO:

Twoim kolejnym zadaniem będzie wyłączenie systemów ochronnych budynku, przy czym na chwilę obecną musisz się skupić na dotarciu na drugie piętro. Rozejrzyj się trochę po okolicy, a odnajdziesz komputer z danymi na temat Grigoriego (M8B, 1 ). Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skorzystaj z jednego z dwóch dostępnych wejść do nowo odblokowanego pomieszczenia strażników (M8B, 6). Wyłącz alarm (jest to opcjonalne), pozbieraj amunicję, a następnie wyjdź po drabince na górę (M8B, 7).
ZADANIE POBOCZNE - WŁAMANIE SIĘ DO KOMPUTERA SURKOVA:

Tym razem rozpoczniesz w pobliżu jednej z kamer systemu bezpieczeństwa (M8C, 1), tak więc musisz zachować dużą ostrożność jeśli nie chcesz przypadkowo wszcząć alarmu. Skieruj się w stronę kolejnego korytarza, który będzie pilnowany przez co najmniej kilku wrogów. Skradanie się jest ponownie bardzo utrudnione, tak więc dobrze byłoby zaatakować ich z odległości i w trakcie bitwy nie dopuścić do tego żeby się zbliżyli. Zaczekaj na kolejnych wrogów, którzy mogą się w tej okolicy pojawić dopiero po pewnym czasie. Po wygranej bitwie włam się do jednego z komputerów (M8C, 2), co pozwoli Ci pozyskać dodatkowe dane na temat Surkova.
DOTARCIE DO KONSOLI STERUJĄCEJ SYSTEMAMI BEZPIECZEŃSTWA:

Przemieszczaj się teraz prosto, a po dotarciu do zabarykadowanego przejścia skorzystaj z pomieszczeń znajdujących się po Twojej lewej stronie. Radzę cicho zachowywać się w pobliżu większej dziury w ścianie (screen) (M8C, 3), gdyż w kolejnym pomieszczeniu powinna przebywać większa grupka najemników. Podrzuć tym wrogom granat (lub kilka granatów), po czym rozpraw się z niedobitkami. Uważaj też na znajdujące się w tym pomieszczeniu stacjonarne działko. Kieruj się na północ, a po znalezieniu się w północnym pomieszczeniu włam się do komputera zlokalizowanego w lewym górnym narożniku (M8C, 4).
POWRÓT NA PARTER:

Możesz już skierować się w stronę nowo odblokowanego północnego korytarza (M8C, 5). Zauważ, że w okolicy pojawili się kolejni przeciwnicy, tak więc musisz być gotowy do staczania walk. Ja radzę możliwie jak najczęściej przechodzić przez boczne pomieszczenia, gdyż w głównych korytarzach będą rozstawione stanowiska maszynowe. Nie omieszkaj włamać się po drodze do nowego komputera (M8C, 1 ), pozyskując nowe informacje na temat Scarlet.

Do celu prowadzą dwie zasadnicze ścieżki. Ja zdecydowanie radziłbym wybrać południowe przejście (M8C, 6). Będziesz musiał tu ponownie unikać kamery, ale za to po wejściu do niedostępnego wcześniej lewego pomieszczenia (screen) odnajdziesz SMG Recoil Dampener (upgrade do pistoletów maszynowych) (M8C, 1) . Dodatkowo będziesz mógł uniknąć wrogów, gdyż z racji nie działających wind i tak musisz skorzystać z podniszczonej klatki schodowej (M8C, 8). Jeśli wybierzesz główny korytarz (M8C, 7) to oprócz zabicia nowych wrogów konieczne okaże się także zniszczenie dwóch stacjonarnych działek.

Pozostań w zniszczonej klatce schodowej i kieruj się na dół, najpierw docierając na pierwsze piętro (M8B, 8), a następnie na parter (M8A, 6). Po drodze będziesz oczywiście musiał wykonać parę skoków. Musisz teraz powrócić do okolic miejsca startu. Zanim tam dotrzesz koniecznie przygotuj sobie ciężką broń oraz granaty, bo przed Tobą dość trudne zadanie. Możesz teraz wybrać czy chcesz bronić się na parterze (M8A, 1) czy wolałbyś skorzystać z karabinu snajperskiego znajdującego się na fragmencie dachu (M8A, 11). Ta druga opcja będzie oczywiście możliwa tylko jeśli zapewniłeś sobie rozłożenie snajperki jeszcze przed rozpoczęciem tej misji.
OCHRANIANIE SURKOVA:

Założeniem ostatniej części tej misji jest ochranianie Surkova, który dość nieumiejętnie będzie się bronił i chował za jedną z przeszkód zlokalizowanych na wprost od ambasady (M8A, 8). Wrogowie będą natomiast nadciągali z trzech różnych kierunków (M8A, 9), początkowo głównie z północy i zachodu, a w dalszej fazie bitwy także z południa (otworzą się drzwi garażu). Generalnie całość sprowadza się do zapobiegania temu żeby się zbytnio nie zbliżyli, gdyż wtedy użyją granatów i jeden celny rzut może zabić Surkova. Sam natomiast powinieneś sobie pomagać granatami, używając ich w szczególności do likwidowania większych grup wrogów.

Dodatkowo musisz także uważać na snajpera, który może się pojawić na dachu zachodniego budynku (M8A, 10). Dobrze byłoby się go pozbyć możliwie jak najszybciej. Nie strzelaj do innych pracowników ambasady. Nie musisz się na szczęście nimi przejmować, gdyż tylko Surkov musi przeżyć. Pomyślne wykonanie zadania zainicjuje scenkę z rozmowy z Surkovem i niezależnie od wybranego stylu zachowania zaoferuje on swoją pomoc, dodając tym samym nową główną misję do listy zadań - Contact Surkov at Moscow Office.
Po powrocie do kryjówki nie zapomnij przejrzeć otrzymanych wiadomości tekstowych. Powinieneś otrzymać e-maile od:
- osoby, której przesłałeś dane na temat organizacji Halbech
- Seana Darcy'ego (informujący o tym, że Cię szuka)
- osoby, z którą współpracowałeś w trakcie eksploracji ambasady
0
- Alpha Protocol - poradnik do gry
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
- Moskwa
- Kryjówka - Ogólne | Moskwa | Alpha Protocol
- Lazo's Yacht - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Lazo's Yacht - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Lazo's Yacht - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Contact Albatross | Moskwa | Alpha Protocol
- Grigori the Informant | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Weapon Shipments - Opis przejścia (3) | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov - Wprowadzenie i mapy | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Contact Surkov | Moskwa | Alpha Protocol
- Brayko's Mansion - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Brayko's Mansion - Opis przejścia (1) | Moskwa | Alpha Protocol
- Brayko's Mansion - Opis przejścia (2) | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov's Escape - Wprowadzenie i mapa | Moskwa | Alpha Protocol
- Surkov's Escape - Opis przejścia | Moskwa | Alpha Protocol
- Moskwa
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Aby poinformować Parkera o Madison musisz najpierw mieć z nią romans. Po scenie łóżkowej, chociaż to za mocne określenie, wywiąże się rozmowa z której dowiesz się, że Madison to jego córka.
Co do ostatniej rzeczy to nie musisz mieć koniecznie pozytywnych kontaktów z Alanem Parkerem. Ja za pierwszym razem miałem negatywne kontakty z Parkerem i w zależności kogo wybierałem jako opiekuna ostatniej misji raz musiałem z nim walczyć a innym razem miałem sytuację jaką opisałeś.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
spoiler start
Na opiekuna wybralem sobie Stevena Hecka, utrzymywalem pozytywne kontakty z Parkerem, i walka nie byla konieczna. Ale kiedy przechodzilem gre wczesniej moimi opiekunami byli: Albatros, SIE i Scarlet, i wtedy walka byla konieczna. A zaznaczam, ze utrzymywalem wtedy z Parkerem negatywne/neutralne stosunki. Myslalem wiec, ze zalezy to od stosunkow, a nie od tego kogo wybieram na opiekuna.
Mozesz mi jeszcze wyjasnic, jak "zaprzyjaznic" sie z Lelandem grajac jako weteran?
Spelniam wszystkie wymogi, ale niestety, nie pojawia sie opcja dotyczaca wspolpracy, gdzie przy wczesniejszych przechodzeniach gry takowa opcja pojawiala sie.
spoiler stop
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Wydaje mi się, że aby Leland zaproponował Ci współpracę musisz z nim utrzymywać pozytywne kontakty tzn. neutralne odpadają. Ja, grając jako weteran, kontakty z nim miałem na 4 (sympatia) i otrzymałem propozycję współpracy.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Cos w tym chyba jest. Najwyrazniej do poradnika wkradl sie maly chochlik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.