Alpha Protocol: Omówienie klas (2)
Aktualizacja:
KLASA WOLNEGO STRZELCA (FREELANCER)
Dla kogo?
Na wybór klasy wolnego strzelca powinieneś zdecydować się jeżeli sam chcesz rozdysponować punkty rozwoju pomiędzy poszczególne umiejętności lub gdy opisane powyżej trzy główne klasy z różnych powodów nie trafiają w stu procentach w Twoje upodobania. Dobrą wiadomością jest to, że nic tu nie tracisz, gdyż w dalszym ciągu na starcie otrzymujesz 31 punktów rozwoju. Nie trzeba oczywiście ich wszystkich od razu wydawać, gdyż nawet jeżeli na koniec procesu tworzenia postaci pozostaną jakieś niewykorzystane punkty, to nie przepadną one po rozpoczęciu właściwej gry.
Dodatkowe uwagi:
Zakup kolejnych umiejętności powinien być w tym przypadku związany z obranym przez Ciebie stylem gry, ale warto zauważyć, że dobrze byłoby zakupić co najmniej kilka pozycji z pierwszych poziomów poszczególnych kategorii celem ułatwienia sobie rozgrywki. Mówię tu między innymi o bardzo przydatnej umiejętności "Zakłócenia" (Interference) z kategorii "Sabotaż".
KLASA REKRUTA (RECRUIT)
Dla kogo?
Wybór klasy rekruta wiąże się przede wszystkim ze znacznie trudniejszą rozgrywką, a to dlatego, że zmuszony zostaniesz do rozpoczęcia zabawy zupełnie niedoświadczoną postacią. Oznacza to, że nie otrzymasz żadnych startowych umiejętności ani 31 punktów rozwoju charakterystycznych dla opisanych wcześniej czterech innych klas postaci. W rezultacie wybór tej klasy polecam w głównej mierze graczom szukającym dodatkowego wyzwania, choć nie radziłbym wybierać wysokim poziomu trudności. Już na normalnym poziomie trudności może być bardzo ciekawie. Na zabawę na wysokim poziomie trudności warto się zdecydować dopiero po zakończeniu gry klasą rekruta, co doprowadzi do odblokowania klasy weterana.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
Co do poradnika a mianowicie jeśli chodzi o odblokowanie zakończenia w którym
Warto dodać, że upgrade’y w misjach występują losowo i mogą być inne niż podane w poradniku tzn. w konkretnym miejscu może pojawiać się na przemian kilka rodzai ulepszeń na zmianę.
fenfir --> Tak, można go w taki sposób pokonać. Starałem się jednak wszystko opisać w taki sposób by można go było pokonać nawet bez odblokowanych umiejętności z drzewka pistoletów. Przydatność tej umiejętności wspomniana została w każdym razie w atlasie.
Jeśli chodzi o walkę z bosem
to można łatwo go pokonać jeśli ma się umiejętność z grupy pistolet co włącza się bullet time i namierza wrogów. Ja mając tą umiejętność rozwiniętą do poziomu gdzie można oddać podczas spowolnienia maks. 5 strzałów, załatwiłem walkę z nim w kilka sekund włączając tą umiejętność i ładując wszystkie 5 strzałów w jego głowę. Z resztą bosów nie wiem czy też tak można zrobić bo na razie tylko z nim walczyłem.
Też czekam na atlas :)
Też jestem ciekaw trochę, kiedy wyjdzie.
Można by było poprawić też poradnik, jak na razie to największym zgrzytem pomiędzy grą, a poradnikiem poradniku jest to, że w Moskwie, możesz uratować Albatrossa, a nie SIE jeśli wybrało się jego na swojego handlera...
A kiedy mniej więcej można by się spodziewać tego atlasu?:)
Zariel --> Wszystkie pozostałe kwestie wkrótce zostaną omówione w atlasie, w tym interakcje z innymi postaciami. :)
Poradnik wydaje się ok, ale byłby bardziej pełny gdyby miał też zakładkę pod tytułem "postacie" i to jak z nimi rozmawiać, aby uzyskać ich szacunek i przyjaźć, bądź odwrotnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
