Alpha Protocol: Ruins - Opis przejścia (2)
Aktualizacja:
ZADANIE POBOCZNE - ZAŁOŻENIE ŁADUNKU NA TRZECIM SKŁADZIE BRONI:

Zauważ, że jeśli się pośpieszysz, to możliwe będzie zaskoczenie i ciche wyeliminowanie dwóch patrolujących tę okolicę przeciwników. W przeciwnym wypadku rozpraw się z nimi w bezpośredniej walce, w miarę możliwości bez alarmowania strażników z ostatniej strefy ruin. Rozejrzyj się za kolejnymi sekretami - Custom Shotgun Grip (upgrade shotguna) (M12, 4 ) oraz SMG Recoil Nulifier (upgrade pistoletów maszynowych) (M12, 5 ). Ostatni trzeci skład broni odnajdziesz na północny-wschód od wyjścia z katakumb (M12, 14).
WŁAMANIE SIĘ DO TERMINALU ŁĄCZNOŚCI:

Możesz już skierować się w stronę ostatniej strefy ruin (M12, 15). Radziłbym wyeliminować okolicznych wartowników, bo wkrótce pojawią się kolejni, a ponadto w przeciwnym wypadku nie mógłbyś na spokojnie zbadać okolicy. Wrogów najlepiej zaskakiwać z górnych balkoników, po których możesz przeskakiwać (screen). Po wygranej walce odszukaj Ultralight Barrel (M12, 6 ) oraz walizkę z danymi na temat Madison Saint James (M12, 1 ). Na sam koniec włam się do oznaczonego przez grę terminalu komputerowego (M12, 16).
OCHRANIANIE TERMINALU ŁĄCZNOŚCI:

Przed Tobą dość trudne zadanie. Musisz mianowicie ochraniać terminalu (M12, 16), nie pozwalając na to żeby ktokolwiek się do niego zbliżył. Wrogowie będą nadciągali z trzech różnych stron (M12, 17), przy czym w danym momencie w okolicy nie powinno ich być więcej niż pięciu. W trakcie tej bitwy warto wykorzystywać fakt, że przeciwnicy będą musieli zeskakiwać z górnych balkoników i zaskakiwać ich wtedy w walce wręcz (screen).

W dalszej fazie bitwy warto schować się za jedną z zasłon zlokalizowanych w pobliżu terminalu (screen) i z takiego właśnie miejsca bronić się przed atakami wrogów. Radzę oczywiście pomagać sobie granatami, podrzucając je większym grupkom przeciwników. Musisz walczyć tak długo aż otrzymasz komunikat o powodzeniu misji (powinno to nastąpić po wyeliminowaniu wszystkich terrorystów).
Po powrocie do kryjówki będziesz mieć okazję do odbycia krótkiej rozmowy z Madison (zauważ, że możesz jej zadać dodatkowe pytanie związane z próbą zatuszowania faktu chęci odnalezienia Thortona). Radzę też oczywiście przejrzeć pocztę - możesz odpowiedzieć na e-maila od osoby, której wysłałeś nowe dane dotyczące korporacji Halbech, przeczytać wiadomość od Shaheeda (tylko jeśli go wcześniej wypuściłeś), jak również odebrać od Miny akta na temat pracownika biura, któremu chciałeś się poprzednio bliżej przyjrzeć.
- Alpha Protocol - poradnik do gry
- Alpha Protocol: Poradnik, opis przejścia, questy
- Alpha Protocol: Rzym
- Alpha Protocol: Kryjówka - Ogólne Rzym
- Alpha Protocol: CIA Listening Post - Wprowadzenie i mapa
- Alpha Protocol: CIA Listening Post - Opis przejścia (1)
- Alpha Protocol: CIA Listening Post - Opis przejścia (2)
- Alpha Protocol: Intercept NSA Intelligence
- Alpha Protocol: Intercept Jibril Al-Bara at Chateau
- Alpha Protocol: Contact Jibril Al-Bara
- Alpha Protocol: Contact Halbech Informant
- Alpha Protocol: Contact Madison Saint James
- Alpha Protocol: Marburg's Villa - Wprowadzenie i mapa
- Alpha Protocol: Marburg's Villa - Opis przejścia (1)
- Alpha Protocol: Marburg's Villa - Opis przejścia (2)
- Alpha Protocol: Ruins - Wprowadzenie i mapa
- Alpha Protocol: Ruins - Opis przejścia (1)
- Alpha Protocol: Ruins - Opis przejścia (2)
- Alpha Protocol: Delivery at Warehouse - Wprowadzenie i mapa
- Alpha Protocol: Delivery at Warehouse - Opis przejścia
- Alpha Protocol: Museum of Art - Wprowadzenie i mapy
- Alpha Protocol: Museum of Art - Opis przejścia (1)
- Alpha Protocol: Museum of Art - Opis przejścia (2)
- Alpha Protocol: Museum of Art - Opis przejścia (3)
- Alpha Protocol: Rzym
- Alpha Protocol: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
Co do poradnika a mianowicie jeśli chodzi o odblokowanie zakończenia w którym
Warto dodać, że upgrade’y w misjach występują losowo i mogą być inne niż podane w poradniku tzn. w konkretnym miejscu może pojawiać się na przemian kilka rodzai ulepszeń na zmianę.
fenfir --> Tak, można go w taki sposób pokonać. Starałem się jednak wszystko opisać w taki sposób by można go było pokonać nawet bez odblokowanych umiejętności z drzewka pistoletów. Przydatność tej umiejętności wspomniana została w każdym razie w atlasie.
Jeśli chodzi o walkę z bosem
to można łatwo go pokonać jeśli ma się umiejętność z grupy pistolet co włącza się bullet time i namierza wrogów. Ja mając tą umiejętność rozwiniętą do poziomu gdzie można oddać podczas spowolnienia maks. 5 strzałów, załatwiłem walkę z nim w kilka sekund włączając tą umiejętność i ładując wszystkie 5 strzałów w jego głowę. Z resztą bosów nie wiem czy też tak można zrobić bo na razie tylko z nim walczyłem.
Też czekam na atlas :)
Też jestem ciekaw trochę, kiedy wyjdzie.
Można by było poprawić też poradnik, jak na razie to największym zgrzytem pomiędzy grą, a poradnikiem poradniku jest to, że w Moskwie, możesz uratować Albatrossa, a nie SIE jeśli wybrało się jego na swojego handlera...
A kiedy mniej więcej można by się spodziewać tego atlasu?:)
Zariel --> Wszystkie pozostałe kwestie wkrótce zostaną omówione w atlasie, w tym interakcje z innymi postaciami. :)
Poradnik wydaje się ok, ale byłby bardziej pełny gdyby miał też zakładkę pod tytułem "postacie" i to jak z nimi rozmawiać, aby uzyskać ich szacunek i przyjaźć, bądź odwrotnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
