Al-Samad Airfield - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
Aktualizacja:
OMINIĘCIE WROGIEGO POSTERUNKU:

Musisz kierować się w stronę wieży snajperskiej (M2, 9) i w zależności od tego czy doprowadziłeś do wszczęcia alarmu czy nie musisz zachować się nieco inaczej. Jeżeli jesteś ostrzeliwany przez snajpera to najpierw zajmij się zwykłymi przeciwnikami, a następnie zbliż się do niego i postaraj się go wyeliminować zza zasłony. Jeżeli nie doprowadziłeś jeszcze do wszczęcia alarmu to po drodze po cichu wyeliminuj obu wartowników. Samego snajpera mógłbyś w takiej sytuacji również zlikwidować lub pozostawić w spokoju. Niezależnie od podjętych działań musisz dotrzeć do drzwi prowadzących do nowego hangaru (M2, 12).
ZBLIŻENIE SIĘ DO WIEŻY:

Warto oczywiście zacząć od wyeliminowania najbliżej rozstawionych wartowników, z czym nie powinno być większych problemów. Musisz teraz podjąć decyzję w jaki sposób chcesz przedostać się w okolice wieży. Bezpieczniejszy wariant zakłada wspięcie się po drabince (M2, 13) i dotarcie po górnych balkonikach do miejsca, w którym będziesz mógł wykonać dwa nowe skoki (M2, 14).

Bardziej niebezpieczny wariant zakłada z kolei przedostanie się do południowego hangaru (M2, 15), co może być uzasadnione chęcią wykonania kolejnego pobocznego zadania. Niestety, okolica jest patrolowana przez żołnierzy wroga, a ponadto musiałbyś poradzić sobie z obsługą stacjonarnego działka maszynowego. W tym drugim przypadku warto wycelować w znajdujące się w okolicy wybuchowe beczki. Nie zapomnij o możliwości wyłączenia alarmu po zakończonej walce.
ZADANIE POBOCZNE - SABOTOWANIE SKŁADU BRONI:

Wykonanie tego zadania będzie bardzo proste jeśli wybrałeś przejście do południowego hangaru (M2, 15) lub trudne jeśli zdecydowałeś się skorzystać z górnych balkoników w celu dotarcia do wieży. Skład broni odnajdziesz w środkowej części hangaru (M2, 16). Wystarczy podejść do skrzyń i wcisnąć SPACJĘ. Warto zauważyć, że nie musisz walczyć z przebywającymi tu przeciwnikami, gdyż możesz się ulotnić z magazynu z pomocą jednego z dwóch południowych wyjść.
PRZEDOSTANIE SIĘ DO WNĘTRZA WIEŻY:
Do ostatniego budynku możesz się przedostać na siedem zasadniczych sposobów. Oto one:
![]() | Wariant 1 - przeskoczenie na dach ostatniego budynku z balkoniku przylegającego do północnego hangaru To najprostsze rozwiązanie jeśli nie zależy Ci na zniszczeniu składu broni. Musisz skorzystać z drabiny w północnym hangarze (M2, 13), dotrzeć na balkonik (M2, 14), wykonać dwa skoki i skorzystać z włazu znajdującego się na dachu ostatniego budynku (M2, 17). |
![]() | Wariant 2 - dotarcie do wschodniej wieży snajperskiej i zjechanie po linie To z kolei najlepsze rozwiązanie jeśli wybrałeś opcję sabotowania składu broni. Musisz mianowicie dotrzeć do wschodniej wieży snajperskiej (M2, 18) i zjechać po linie, dzięki czemu dotrzesz do włazu znajdującego się na dachu ostatniego budynku (M2, 17). |
![]() | Wariant 3 - skorzystanie z górnych balkoników w południowym hangarze i zjechanie po linie Jest to nieco ryzykowne rozwiązanie (M2, 19), gdyż możesz zostać zauważony przez wrogów stojących na dole, w tym przez operatora stanowiska maszynowego. Radzę się na nie zdecydować tylko jeśli wyeliminowałeś już okolicznych wrogów, ale chcesz jakoś zaskoczyć tych przebywających wewnątrz ostatniego budynku. Także i w tym przypadku konieczne będzie skorzystanie z włazu (M2, 17). |
![]() | Wariant 4 - wyjście po drabince na dach ostatniego budynku Drabinkę odnajdziesz przy wschodniej ścianie budynku (M2, 22) i możesz do niej dotrzeć dopiero po wyeliminowaniu wszystkich żołnierzy wroga. Warto z niej skorzystać jeśli nie chcesz wejść do budynku przez żadne z drzwi. |
![]() | Wariant 5 - skorzystanie z głównego wejścia Z rozwiązania tego warto (M2, 20) skorzystać tylko jeśli wyeliminowałeś już wszystkich żołnierzy wroga. W przeciwnym wypadku byłoby to bardzo utrudnione, gdyż przed wejściem znajduje się stanowisko maszynowe. |
![]() | Wariant 6 - skorzystanie z zamkniętego wejścia w północno-zachodnim narożniku To ciekawy wariant (M2, 21), choć dotarcie do tych drzwi niekoniecznie musi być łatwe. Warto natomiast zauważyć, że po ich otwarciu zdecydowanie najszybciej będziesz mógł dotrzeć do końcowego celu misji. |
![]() | Wariant 7 - skorzystanie z zamkniętego wejścia na wschodniej ścianie Z przejścia tego (M2, 22) radzę skorzystać tylko jeśli nie chcesz użyć drabinki omówionej w czwartym wariancie ani głównych drzwi omówionych w piątym wariancie. |
0
- Alpha Protocol - poradnik do gry
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
- Arabia
- Kryjówka - Ogólne | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Opis przejścia (3) | Arabia | Alpha Protocol
- Jizan Weapons - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Jizan Weapons - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Jizan Weapons - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Nasri Dealer - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Nasri Dealer - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Nasri Dealer - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (3) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (4) | Arabia | Alpha Protocol
- Zakończenie | Arabia | Alpha Protocol
- Arabia
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Aby poinformować Parkera o Madison musisz najpierw mieć z nią romans. Po scenie łóżkowej, chociaż to za mocne określenie, wywiąże się rozmowa z której dowiesz się, że Madison to jego córka.
Co do ostatniej rzeczy to nie musisz mieć koniecznie pozytywnych kontaktów z Alanem Parkerem. Ja za pierwszym razem miałem negatywne kontakty z Parkerem i w zależności kogo wybierałem jako opiekuna ostatniej misji raz musiałem z nim walczyć a innym razem miałem sytuację jaką opisałeś.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
spoiler start
Na opiekuna wybralem sobie Stevena Hecka, utrzymywalem pozytywne kontakty z Parkerem, i walka nie byla konieczna. Ale kiedy przechodzilem gre wczesniej moimi opiekunami byli: Albatros, SIE i Scarlet, i wtedy walka byla konieczna. A zaznaczam, ze utrzymywalem wtedy z Parkerem negatywne/neutralne stosunki. Myslalem wiec, ze zalezy to od stosunkow, a nie od tego kogo wybieram na opiekuna.
Mozesz mi jeszcze wyjasnic, jak "zaprzyjaznic" sie z Lelandem grajac jako weteran?
Spelniam wszystkie wymogi, ale niestety, nie pojawia sie opcja dotyczaca wspolpracy, gdzie przy wczesniejszych przechodzeniach gry takowa opcja pojawiala sie.
spoiler stop
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Wydaje mi się, że aby Leland zaproponował Ci współpracę musisz z nim utrzymywać pozytywne kontakty tzn. neutralne odpadają. Ja, grając jako weteran, kontakty z nim miałem na 4 (sympatia) i otrzymałem propozycję współpracy.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Cos w tym chyba jest. Najwyrazniej do poradnika wkradl sie maly chochlik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.