Kryjówka - Ogólne | Arabia | Alpha Protocol
Aktualizacja:
WYBÓR MISJI:
Po odbyciu krótkiego briefingu z udziałem Westridge'a możesz przystąpić do działania. Do wszystkich misji rozgrywanych w Arabii Saudyjskiej będziesz wyruszał właśnie z kryjówki. W sumie są cztery takie zadania, ale na początek dostępne będą jedynie trzy:
- Bug Al-Samad Airfield
- Investigate Jizan Weapon Stockpile
- Intercept Nasri the Arms Dealer
Ostatnią misją rozgrywaną w Arabii Saudyjskiej jest natomiast:
- Intercept Shaheed and Recover Missiles
Misje możesz wybierać z poziomu menu (są wyświetlane w zakładce Intel zamiast mapy okolicy) lub po skorzystaniu z wyjścia z kryjówki.
SKORZYSTANIE Z GŁÓWNEGO KOMPUTERA:

Po odnalezieniu komputera możesz wybrać jedną z dwóch zakładek:
1) Zakładka Email pozwala na odczytywanie wiadomości tekstowych. Warto sprawdzać skrzynkę po każdej zakończonej misji - chwilowo będą to jedynie e-maile od innych pracowników biura:
- W pierwszym e-mailu otrzymanym od Miny Tang kliknij na przycisk ściągania (Download), dzięki czemu wzbogacisz się o 10 tysięcy dolarów.
- Na drugi e-mail otrzymany od Miny Tang możesz odpowiedzieć (Reply), obierając jeden z trzech znanych Ci styli zachowania. Polecam zachować się jako profesjonalista, dzięki czemu poprawisz z nią relacje.
- Pozostałe e-maile możesz jedynie przeczytać.
2) Zakładka Clearinghouse pozwala na kupowanie rzeczy na czarnym rynku. Dostępne kategorie to:
- pistolety i elementy ich wyposażenia
- pistolety maszynowe i elementy ich wyposażenia
- shotguny i elementy ich wyposażenia
- karabiny szturmowe i elementy ich wyposażenia
- pancerze i elementy ich wyposażenia
- gadżety
- dane wywiadowcze (więcej informacji na temat dostępnych danych do konkretnej misji odnajdziesz w jej opisie przejścia, a konkretnie w sekcji zatytułowanej Wprowadzenie)
SKORZYSTANIE Z SZAFKI Z WYPOSAŻENIEM:

Z szafki najlepiej skorzystać dopiero po dokonaniu zakupów na czarnym rynku. Nie zapomnij założyć lub zamontować dodatkowych komponentów do broni lub pancerza, gdyż nie odbędzie się to automatycznie.
INNE CZYNNOŚCI:

Możesz także:
- włączyć telewizor (w programie informacyjnym będą poruszane tematy powiązane z aktualnie wykonywanymi misjami)
- zmienić wygląd głównego bohatera z użyciem lustra w łazience (nie ma to absolutnie żadnego wpływu na grę)
- zapoznać się ze znajdującymi się w kryjówce zdjęciami i otrzymanymi odznaczeniami (jak wyżej)
0
- Alpha Protocol - poradnik do gry
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
- Arabia
- Kryjówka - Ogólne | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Al-Samad Airfield - Opis przejścia (3) | Arabia | Alpha Protocol
- Jizan Weapons - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Jizan Weapons - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Jizan Weapons - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Nasri Dealer - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Nasri Dealer - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Nasri Dealer - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Wprowadzenie i mapa | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (1) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (2) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (3) | Arabia | Alpha Protocol
- Shaheed - Opis przejścia (4) | Arabia | Alpha Protocol
- Zakończenie | Arabia | Alpha Protocol
- Arabia
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Aby poinformować Parkera o Madison musisz najpierw mieć z nią romans. Po scenie łóżkowej, chociaż to za mocne określenie, wywiąże się rozmowa z której dowiesz się, że Madison to jego córka.
Co do ostatniej rzeczy to nie musisz mieć koniecznie pozytywnych kontaktów z Alanem Parkerem. Ja za pierwszym razem miałem negatywne kontakty z Parkerem i w zależności kogo wybierałem jako opiekuna ostatniej misji raz musiałem z nim walczyć a innym razem miałem sytuację jaką opisałeś.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
spoiler start
Na opiekuna wybralem sobie Stevena Hecka, utrzymywalem pozytywne kontakty z Parkerem, i walka nie byla konieczna. Ale kiedy przechodzilem gre wczesniej moimi opiekunami byli: Albatros, SIE i Scarlet, i wtedy walka byla konieczna. A zaznaczam, ze utrzymywalem wtedy z Parkerem negatywne/neutralne stosunki. Myslalem wiec, ze zalezy to od stosunkow, a nie od tego kogo wybieram na opiekuna.
Mozesz mi jeszcze wyjasnic, jak "zaprzyjaznic" sie z Lelandem grajac jako weteran?
Spelniam wszystkie wymogi, ale niestety, nie pojawia sie opcja dotyczaca wspolpracy, gdzie przy wczesniejszych przechodzeniach gry takowa opcja pojawiala sie.
spoiler stop
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Wydaje mi się, że aby Leland zaproponował Ci współpracę musisz z nim utrzymywać pozytywne kontakty tzn. neutralne odpadają. Ja, grając jako weteran, kontakty z nim miałem na 4 (sympatia) i otrzymałem propozycję współpracy.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Cos w tym chyba jest. Najwyrazniej do poradnika wkradl sie maly chochlik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.