Alpha Protocol: Wprowadzenie
Aktualizacja:

Nieoficjalny poradnik do gry Alpha Protocol zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich pięciu operacji składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie uwzględnione zostały wszystkie różnice wynikające z podejmowanych decyzji, co w wielu przypadkach może mieć znaczący wpływ na dalszy przebieg gry. Końcowa część poradnika szczegółowo omawia trzy główne zakończenia oraz podpowiada w jaki sposób można do nich dotrzeć.
Do poradnika dołączone zostały mapy poszczególnych lokacji, dzięki którym można w prostszy sposób odnajdywać konkretne osoby, przedmioty czy ważne miejsca. Zastosowane tu zostały następujące oznaczenia:
(M1, 1) - Opis przejścia odwołuje się do miejsca o numerze 1 znajdującego się na mapce o numerze 1. Jeżeli do danej misji dołączonych jest więcej mapek to są one rozróżnione kolejnymi literami alfabetu - M1A, M1B itd.
Kolor czerwony użyty został do oznaczenia potencjalnych zagrożeń. K oznacza miejsca występowania kamer bezpieczeństwa, a S miejsca występowania wież snajperskich, stacjonarnych dział maszynowych oraz automatycznych wieżyczek obronnych.
Kolor niebieski użyty został do oznaczenia miejsc występowania szczególnie cennych sekretów, którymi zazwyczaj są upgrade'y. Ponadto w opisie przejścia podana jest dokładna nazwa odnajdywanego przedmiotu.
Kolor zielony w połączeniu z symbolem dolara użyty został do oznaczenia miejsc odnajdywania pieniędzy. W zależności od sytuacji może to być zarówno łatwo dostępna torba jak i skarb ukryty wewnątrz sejfu.
Kolor pomarańczowy użyty został do oznaczenia pozostałych ważnych miejsc. Kolejne cyfry to miejsca odnajdywania między innymi aktywnych stanowisk komputerowych czy nowych danych wywiadowczych. Litera P oznacza z kolei miejsca odnajdywania punktów pierwszej pomocy.
Jacek "Stranger" Hałas ( www.gry-online.pl )
Komentarze czytelników
g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
Co do poradnika a mianowicie jeśli chodzi o odblokowanie zakończenia w którym
Warto dodać, że upgrade’y w misjach występują losowo i mogą być inne niż podane w poradniku tzn. w konkretnym miejscu może pojawiać się na przemian kilka rodzai ulepszeń na zmianę.
fenfir --> Tak, można go w taki sposób pokonać. Starałem się jednak wszystko opisać w taki sposób by można go było pokonać nawet bez odblokowanych umiejętności z drzewka pistoletów. Przydatność tej umiejętności wspomniana została w każdym razie w atlasie.
Jeśli chodzi o walkę z bosem
to można łatwo go pokonać jeśli ma się umiejętność z grupy pistolet co włącza się bullet time i namierza wrogów. Ja mając tą umiejętność rozwiniętą do poziomu gdzie można oddać podczas spowolnienia maks. 5 strzałów, załatwiłem walkę z nim w kilka sekund włączając tą umiejętność i ładując wszystkie 5 strzałów w jego głowę. Z resztą bosów nie wiem czy też tak można zrobić bo na razie tylko z nim walczyłem.
Też czekam na atlas :)
Też jestem ciekaw trochę, kiedy wyjdzie.
Można by było poprawić też poradnik, jak na razie to największym zgrzytem pomiędzy grą, a poradnikiem poradniku jest to, że w Moskwie, możesz uratować Albatrossa, a nie SIE jeśli wybrało się jego na swojego handlera...
A kiedy mniej więcej można by się spodziewać tego atlasu?:)
Zariel --> Wszystkie pozostałe kwestie wkrótce zostaną omówione w atlasie, w tym interakcje z innymi postaciami. :)
Poradnik wydaje się ok, ale byłby bardziej pełny gdyby miał też zakładkę pod tytułem "postacie" i to jak z nimi rozmawiać, aby uzyskać ich szacunek i przyjaźć, bądź odwrotnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
