Alpha Protocol: Graybox - Opis przejścia (1)
Aktualizacja:
WYDOSTANIE SIĘ Z CELI:

Wstań z łóżka, przetestuj klawisze odpowiedzialne za poruszanie postacią i zaczekaj aż zadzwoni telefon. Podejdź do PDA (M1, 1) i wciśnij SPACJĘ by porozmawiać z Miną Tang. W trakcie rozmowy będziesz mógł zadecydować w jaki sposób chcesz uciec z pomieszczenia, w którym byłeś przetrzymywany. Możliwe warianty zostały opisane poniżej:
![]() | Wariant 1 - zasadzka (Ambush) Jest to rozwiązanie charakterystyczne dla stylu agresywnego. Michael poprosi Minę o świadome wszczęcie alarmu. Musisz zaczekać aż do pomieszczenia wbiegnie strażnik i się z nim rozprawić. |
![]() | Wariant 2 - improwizacja (Improvise) Jest to rozwiązanie charakterystyczne dla stylu układnego. Po zakończeniu rozmowy musisz podejść do gaśnicy i wcisnąć klawisz akcji, dzięki czemu Michael rozbije szybę. Zaczekaj na pojawienie się strażnika i go zneutralizuj. |
![]() | Wariant 3 - odwrócenie uwagi (Distraction) Jest to rozwiązanie charakterystyczne dla stylu profesjonalnego. Zaczekaj aż Mina otworzy drzwi i przejdź do sąsiedniego pomieszczenia. Śmiało ruszaj dalej. Strażnika patrolującego kolejny korytarz możesz w łatwy sposób zaskoczyć. |
![]() | Wariant 4 - zignorowanie Miny (Ignore) Wybór tego wariantu oznacza konieczność powtórzenia czynności z wariantu drugiego. Musisz więc skorzystać z gaśnicy w celu rozbicia szyby i rozprawić się z wartownikiem, który się tu wkrótce pojawi. |
ZDOBYCIE BRONI:

W zależności od wybranego wariantu alarm może już teraz być aktywny lub załączy się w momencie wejścia do kolejnego pomieszczenia. Podejdź do panelu kontrolnego znajdującego się na lewej ścianie (M1, 2) i wejdź z nim w interakcję, co zainicjuje mini-grę.

Założenia tej mini-gry są bardzo proste. Musisz mianowicie zaciskać obwody we właściwej kolejności. Zawsze zacznij od odnalezienia obwodu numer 1 i prześledź krótki labirynt by ustalić który zacisk z dolnego rzędu należy wybrać. Powtórz to z kolejnymi obwodami. W tym przypadku są to w sumie cztery obwody, ale w kolejnych mini-grach tego typu może ich być nawet dwukrotnie więcej. Z wykonaniem mini-gry musisz oczywiście zdążyć przed upływem czasu, a ponadto popełnienie błędu doprowadzi do skrócenia przydzielonego odgórnie limitu.

W kolejnym dużym pomieszczeniu (M1, 3) wpadniesz na dwóch przeciwników. Warto byłoby pozbyć się ich bez wszczynania alarmu, a to dlatego, że Michael jest chwilowo nieuzbrojony. Pamiętaj, że jeżeli zostaniesz zauważony to przeciwnicy mogą doprowadzić do wszczęcia alarmu i w takiej sytuacji byłoby trudniej wygrać. Alarm zawsze możesz wyłączyć poprzez podejście do jednego z paneli i rozwiązanie opisanych wyżej mini-gry (będzie ona trudniejsza niż zazwyczaj). Zacznij od zneutralizowania bliżej rozstawionego przeciwnika (screen), a następnie zajmij się jego kolegą patrolującym dalszą część tego pomieszczenia.

Powróć do oznaczonego przez grę biurka (M1, 4) i zabierz pistolet z amunicją usypiającą. Dodatkowo w okolicy odnajdziesz dwa zestawy amunicji. Skieruj się do kolejnego pomieszczenia, w którym do zneutralizowania będzie jeden wartownik - możesz go zaskoczyć od tyłu lub zaatakować z pomocą pistoletu. Po wygranej walce zabierz amunicję.
Komentarze czytelników
g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
Co do poradnika a mianowicie jeśli chodzi o odblokowanie zakończenia w którym
Warto dodać, że upgrade’y w misjach występują losowo i mogą być inne niż podane w poradniku tzn. w konkretnym miejscu może pojawiać się na przemian kilka rodzai ulepszeń na zmianę.
fenfir --> Tak, można go w taki sposób pokonać. Starałem się jednak wszystko opisać w taki sposób by można go było pokonać nawet bez odblokowanych umiejętności z drzewka pistoletów. Przydatność tej umiejętności wspomniana została w każdym razie w atlasie.
Jeśli chodzi o walkę z bosem
to można łatwo go pokonać jeśli ma się umiejętność z grupy pistolet co włącza się bullet time i namierza wrogów. Ja mając tą umiejętność rozwiniętą do poziomu gdzie można oddać podczas spowolnienia maks. 5 strzałów, załatwiłem walkę z nim w kilka sekund włączając tą umiejętność i ładując wszystkie 5 strzałów w jego głowę. Z resztą bosów nie wiem czy też tak można zrobić bo na razie tylko z nim walczyłem.
Też czekam na atlas :)
Też jestem ciekaw trochę, kiedy wyjdzie.
Można by było poprawić też poradnik, jak na razie to największym zgrzytem pomiędzy grą, a poradnikiem poradniku jest to, że w Moskwie, możesz uratować Albatrossa, a nie SIE jeśli wybrało się jego na swojego handlera...
A kiedy mniej więcej można by się spodziewać tego atlasu?:)
Zariel --> Wszystkie pozostałe kwestie wkrótce zostaną omówione w atlasie, w tym interakcje z innymi postaciami. :)
Poradnik wydaje się ok, ale byłby bardziej pełny gdyby miał też zakładkę pod tytułem "postacie" i to jak z nimi rozmawiać, aby uzyskać ich szacunek i przyjaźć, bądź odwrotnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




