Museum of Art - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol
Aktualizacja:
ZADANIE POBOCZNE - ODNALEZIENIE DOWODÓW:

Po zakończonych walkach wejdź do kawiarni (M14A, 15) i rozejrzyj się za laptopem (M14A, 17). Włamanie się do systemu pozwoli Ci na zaliczenie tego dodatkowego wyzwania. Ponadto możesz zapoznać się z treścią pozostawionego na laptopie maila.
PODJĘCIE DECYZJI W SPRAWIE DALSZEJ CZĘŚCI MISJI:

Ruszaj w stronę schodów (M14A, 16). Po znalezieniu się na górze (M14A, 18) i wysłuchaniu przemówienia Marburga musisz podjąć bardzo ważną decyzję. Możesz mianowicie:
1) Wyruszyć na ratunek Madison, wiedząc, że doprowadzisz w ten sposób do detonacji znajdujących się w muzeum bomb.
2) Wyruszyć na poszukiwania bomb, wiedząc, że doprowadzisz w ten sposób do śmierci Madison.
Musisz niestety wybrać jeden wariant, gdyż po przejściu do wschodniego lub zachodniego skrzydła muzeum zamkną się za Tobą drzwi.
URATOWANIE MADISON:

Zacznij od włamania się do znajdującego się na tym poziomie składziku (M14A, 19), dzięki czemu odnajdziesz walizkę (M14A, 3 ) z nowymi informacjami na temat Conrada Marburga. Warto dodać, że jeżeli wcześniej kompletowałeś sumiennie akta na jego temat, to teraz odblokujesz perka zapewniającego bonus w staczanych z nim walkach. Wybierz przejście prowadzące do zachodniego skrzydła muzeum (M14A, 20). Od razu skieruj się prosto, gdyż na przeciwników wpadniesz dopiero po dotarciu do większej sali (M14A, 21).

Zacznij od wyeliminowania najbliżej rozstawionego wartownika. Z kolejnymi może być już nieco trudniej, ale postaraj się pozostać w tym miejscu. Po zlikwidowaniu wrogów ostrożnie zbliż się do miejsca, w którym znajduje się komputer (M14A, 22). Uważaj na znajdującą się przy zejściu minę, która zdetonuje się w momencie gdy się do niej dostatecznie zbliżysz. Włam się do komputera (mini-gra lub granat EMP) celem wyłączenia pozostałych min rozłożonych w tej części muzeum.

Do kolejnej lokacji (M14A, 23) prowadzą dwa korytarze, przy których znajdują się stacjonarne działka. Siłą rzeczy co najmniej jedno z tych działek musisz zniszczyć i w tym celu dobrze byłoby użyć materiałów wybuchowych. Ruszaj dalej. Po drodze możesz włamać się do jeszcze jednego komputera (M14A, 4 ) celem odczytania wiadomości tekstowej. Wkrótce dotrzesz do ostatniej sali muzeum (M14A, 24).

Przystąp do eliminowania znajdujących się tu przeciwników. Dwóch z nich powinno patrolować górne balkoniki, a pozostałych dwóch początkowo będzie znajdować się na dole. Uważaj na podrzucane przez wrogów granaty. Po wygranej bitwie zbadaj balkoniki, odnajdując między innymi apteczkę i granat wybuchowy. Udaj się teraz w stronę schodów prowadzących na niższy poziom (M14A, 25).

Zauważ, że z pobliskiej windy (M14A, 26) wybiegło kilku przeciwników. Jeden z nich pozostanie w środku i będzie trzymał na muszce Madison. Zacznij od zlikwidowania tych wrogów, którzy nie znajdują się w pobliżu windy. Uważaj jednocześnie żeby Twoje ataki nie doprowadziły do przedwczesnej śmierci przyjaciółki (nie należy więc w jej otoczeniu korzystać z granatów). Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów zbliż się do ostatniego, który stoi w windzie. Przytrzymaj prawy przycisk myszy w celu oddania precyzyjnego strzału (screen), dzięki czemu uratujesz Madison. Gra wyświetli teraz cut-scenkę z udziałem Marburga. Możesz go od razu zaatakować lub najpierw z nim porozmawiać.

Bitwa z pełniącym rolę bossa Marburgiem jest dosyć trudna i możesz ją rozegrać na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli nie dysponujesz możliwościami ani bronią do prowadzenia bezpośrednich potyczek to wyeliminuj tylko jednego z dwóch ochroniarzy Marburga. Drugiego przeciwnika pozostaw w spokoju tak by na jego miejsce nie pojawił się nikt nowy. Chowaj się za zasłonami w pobliżu bossa i atakuj go z pomocą opcji przytrzymania prawego przycisku myszy celem oddawania bardziej precyzyjnych strzałów. Podobnie jak wcześniej, musisz zniszczyć jego pancerz i kontynuować ostrzał by nie został zregenerowany (odbywa się to na szczęście stosunkowo wolno).

Jeżeli masz możliwości i wyposażenie do staczania bezpośrednich walk to za każdym razem zaczynaj od likwidowania dwóch ochroniarzy Marburga, co powinno nakłonić go do rzucenia się w pościg za sterowaną przez Ciebie postacią. Uciekaj przed nim, gdyż w walce wręcz błyskawicznie straciłbyś pancerz. Możesz ostrzeliwać goniącego Cię Marburga, bądź też po drodze podrzucać mu różnorakie niespodzianki. Po zakończonym pościgu chowaj się z zamiarem zregenerowania swojego pancerza i przeładowania broni. Powtarzaj ten schemat, dbając jednocześnie o stan zdrowia Michaela. Niezależnie od wybranej taktyki potyczka ta dobiegnie końca gdy Marburgowi pozostanie mniej więcej 1/3 paska zdrowia.
0
- Alpha Protocol - poradnik do gry
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
- Rzym
- Kryjówka - Ogólne | Rzym | Alpha Protocol
- CIA Listening Post - Wprowadzenie i mapa | Rzym | Alpha Protocol
- CIA Listening Post - Opis przejścia (1) | Rzym | Alpha Protocol
- CIA Listening Post - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol
- Intercept NSA Intelligence | Rzym | Alpha Protocol
- Intercept Jibril Al-Bara at Chateau | Rzym | Alpha Protocol
- Contact Jibril Al-Bara | Rzym | Alpha Protocol
- Contact Halbech Informant | Rzym | Alpha Protocol
- Contact Madison Saint James | Rzym | Alpha Protocol
- Marburg's Villa - Wprowadzenie i mapa | Rzym | Alpha Protocol
- Marburg's Villa - Opis przejścia (1) | Rzym | Alpha Protocol
- Marburg's Villa - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol
- Ruins - Wprowadzenie i mapa | Rzym | Alpha Protocol
- Ruins - Opis przejścia (1) | Rzym | Alpha Protocol
- Ruins - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol
- Delivery at Warehouse - Wprowadzenie i mapa | Rzym | Alpha Protocol
- Delivery at Warehouse - Opis przejścia | Rzym | Alpha Protocol
- Museum of Art - Wprowadzenie i mapy | Rzym | Alpha Protocol
- Museum of Art - Opis przejścia (1) | Rzym | Alpha Protocol
- Museum of Art - Opis przejścia (2) | Rzym | Alpha Protocol
- Museum of Art - Opis przejścia (3) | Rzym | Alpha Protocol
- Rzym
- Alpha Protocol - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Aby poinformować Parkera o Madison musisz najpierw mieć z nią romans. Po scenie łóżkowej, chociaż to za mocne określenie, wywiąże się rozmowa z której dowiesz się, że Madison to jego córka.
Co do ostatniej rzeczy to nie musisz mieć koniecznie pozytywnych kontaktów z Alanem Parkerem. Ja za pierwszym razem miałem negatywne kontakty z Parkerem i w zależności kogo wybierałem jako opiekuna ostatniej misji raz musiałem z nim walczyć a innym razem miałem sytuację jaką opisałeś.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
spoiler start
Na opiekuna wybralem sobie Stevena Hecka, utrzymywalem pozytywne kontakty z Parkerem, i walka nie byla konieczna. Ale kiedy przechodzilem gre wczesniej moimi opiekunami byli: Albatros, SIE i Scarlet, i wtedy walka byla konieczna. A zaznaczam, ze utrzymywalem wtedy z Parkerem negatywne/neutralne stosunki. Myslalem wiec, ze zalezy to od stosunkow, a nie od tego kogo wybieram na opiekuna.
Mozesz mi jeszcze wyjasnic, jak "zaprzyjaznic" sie z Lelandem grajac jako weteran?
Spelniam wszystkie wymogi, ale niestety, nie pojawia sie opcja dotyczaca wspolpracy, gdzie przy wczesniejszych przechodzeniach gry takowa opcja pojawiala sie.
spoiler stop
zanonimizowany648933 Konsul
@fajny Książę
spoiler start
Wydaje mi się, że aby Leland zaproponował Ci współpracę musisz z nim utrzymywać pozytywne kontakty tzn. neutralne odpadają. Ja, grając jako weteran, kontakty z nim miałem na 4 (sympatia) i otrzymałem propozycję współpracy.
spoiler stop
fajny Książę Senator

g0tcha--> Cos w tym chyba jest. Najwyrazniej do poradnika wkradl sie maly chochlik.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.