Alpha Protocol: Stealth
Aktualizacja:
Kategoria Stealth (Działania z ukrycia)
Poniższa tabelka prezentuje wszystkich piętnaście umiejętności dostępnych w kategorii Stealth. Kolumna LVL oznacza poziom umiejętności. Poziomy 1-10 są ogólnodostępne, przy czym w celu zdobycia danej umiejętności wymagane jest odblokowanie wszystkich poprzednich. Przykładowo, chcąc zdobyć umiejętność z ósmego poziomu należy najpierw odblokować umiejętności z poziomów od pierwszego do siódmego.
Ostatnich pięć umiejętności (poziomy 11-15) jest zarezerwowanych dla postaci z obraną specjalizacją uwzględniającą między innymi kategorię Stealth. Wyboru specjalizacji dokonuje się pod koniec kampanii rozgrywanej w Arabii Saudyjskiej i więcej informacji na ten temat możesz się dowiedzieć z podpunktu zatytułowanego Klasy i specjalizacje postaci.
Kolumna TYP podpowiada czy dana umiejętność jest aktywna (A) czy pasywna (P). Aktywne umiejętności muszą być każdorazowo uruchamiane i często po ich użyciu wymagane jest odczekanie aż będzie można z nich ponownie skorzystać. Umiejętności pasywne nie potrzebują żadnej ingerencji z naszej strony, choć w wyjątkowych przypadkach również mogą wymagać odczekania aż zostaną zregenerowane, tak by w przyszłości właściwie zadziałały. Kolorem zielonym oznaczona została najbardziej przydatna aktywna umiejętność, a kolorem czerwonym najbardziej przydatna pasywna umiejętność z kategorii Stealth.
LOGO | LVL | TYP | NAZWA I OPIS UMIEJĘTNOŚCI |
![]() | 1 | P | Concealment (Basic) - Ukrywanie się (Poziom podstawowy) Opis: Skrócenie pola widzenia wrogów oraz kamer systemów bezpieczeństwa o 10%. Wymagania: Główna postać musi się ukrywać lub przemieszczać przy zasłonie. Ograniczenia: Umiejętność nie działa gdy postać nie kuca, a przestaje działać gdy okolica została zaalarmowana. Uwagi: Przydatna umiejętność, choć staje się naprawdę przydatna dopiero na wyższych poziomach zaawansowania gdy pole widzenia jest dodatkowo skracane. |
![]() | 2 | A | Awareness (Basic) - Czujność (Poziom podstawowy) Opis: Podglądanie pozycji przeciwników przez 60 sekund. Czas potrzebny na zregenerowanie umiejętności: 45 sekund. Uwagi: Z umiejętności tej warto korzystać już od samego początku gry, dzięki czemu łatwiej będzie omijać lub zaskakiwać przeciwników. Zauważ, że kolor ikony przeciwnika oznacza jego stopień zaalarmowania, co może dodatkowo pomóc. Zdecydowanie polecam jak najszybciej odblokować poziom piąty, gdyż umiejętność ta przekształci się wtedy z aktywnej na pasywną. |
![]() | 3 | A | Silent Running (Basic) - Ciche bieganie (Poziom podstawowy) Opis: Bezszelestny chód oraz bieg przez 10 sekund. Czas potrzebny na zregenerowanie umiejętności: 45 sekund. Uwagi: Przydatna umiejętność aktywna, zwłaszcza jeśli zależy Ci na omijaniu przeciwników lub szybkim docieraniu do miejsc patrolowanych przez jednostki wroga. |
![]() | 4 | P | Evasion (Basic) - Unikanie wykrycia (Poziom podstawowy) Opis: Dwie sekundy na ukrycie się po tym jak postać znalazła się w polu widzenia wroga. Czas potrzebny na zregenerowanie umiejętności: 300 sekund. Uwagi: Tę umiejętność należy traktować przede wszystkim jako dodatkowe ułatwienie, gdyż będzie Ci dawała szansę na powrót do ukrycia po tym jak przypadkowo znajdziesz się w polu widzenia przeciwnika. Zdecydowanie radzę odblokować wyższe poziomy tej umiejętności, dzięki czemu będziesz miał na to więcej czasu. Pamiętaj też, że umiejętność ta mimo pasywnego charakteru musi się zregenerować i na poziomie podstawowym trwa to aż pięć minut. |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
g0tcha--> Dzieki za wyjasnienie kwestii odnosnie Madison. Za jakis czas ponownie przejde gre (chyba juz 5. raz) :)
A jeszcze odnosnie zakonczenia:
Co do poradnika a mianowicie jeśli chodzi o odblokowanie zakończenia w którym
Warto dodać, że upgrade’y w misjach występują losowo i mogą być inne niż podane w poradniku tzn. w konkretnym miejscu może pojawiać się na przemian kilka rodzai ulepszeń na zmianę.
fenfir --> Tak, można go w taki sposób pokonać. Starałem się jednak wszystko opisać w taki sposób by można go było pokonać nawet bez odblokowanych umiejętności z drzewka pistoletów. Przydatność tej umiejętności wspomniana została w każdym razie w atlasie.
Jeśli chodzi o walkę z bosem
to można łatwo go pokonać jeśli ma się umiejętność z grupy pistolet co włącza się bullet time i namierza wrogów. Ja mając tą umiejętność rozwiniętą do poziomu gdzie można oddać podczas spowolnienia maks. 5 strzałów, załatwiłem walkę z nim w kilka sekund włączając tą umiejętność i ładując wszystkie 5 strzałów w jego głowę. Z resztą bosów nie wiem czy też tak można zrobić bo na razie tylko z nim walczyłem.
Też czekam na atlas :)
Też jestem ciekaw trochę, kiedy wyjdzie.
Można by było poprawić też poradnik, jak na razie to największym zgrzytem pomiędzy grą, a poradnikiem poradniku jest to, że w Moskwie, możesz uratować Albatrossa, a nie SIE jeśli wybrało się jego na swojego handlera...
A kiedy mniej więcej można by się spodziewać tego atlasu?:)
Zariel --> Wszystkie pozostałe kwestie wkrótce zostaną omówione w atlasie, w tym interakcje z innymi postaciami. :)
Poradnik wydaje się ok, ale byłby bardziej pełny gdyby miał też zakładkę pod tytułem "postacie" i to jak z nimi rozmawiać, aby uzyskać ich szacunek i przyjaźć, bądź odwrotnie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




