Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

MAPA POKŁADU MAGAZYN KRIOGENICZNY:

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Laboratorium kriogeniczne - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Laboratorium kriogeniczne; 2 - panele kontrolne z nagraniami; 3 - regeneratory zdrowia; 4 - panele kontrolne uwalniające supermutanty; 5 - generator; 6 - teleporter do: Laboratorium kriogeniczne

[#445] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#445]

Od razu po znalezieniu się w nowym miejscu obróć się w lewo i skorzystaj z panelu kontrolnego [#445] by pozyskać nagranie #25 . Możesz teraz wybrać dowolne z bocznych przejść, gdyż oba prowadzą do centralnej części magazynu. Po drodze możesz również skorzystać z regeneratorów zdrowia. Gdy tylko znajdziesz się w magazynie przystąp do atakowania widocznych obcych .

[#446] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#446]

Zgodnie z podpowiedzią udzieloną Ci przez Elliotta , musisz się bardzo pilnować, a to dlatego, że niektóre szare ludziki będą korzystały ze schodów żeby Cię zaskoczyć. Takie sytuacje musisz na bieżąco wyłapywać i zabijać obcych zanim zranią Ciebie lub zabiją Twojego sojusznika . O wybudzonych w poprzedniej lokacji żołnierzy nie troszcz się, gdyż prędzej czy później "zrezygnujesz z ich usług". Po oczyszczeniu okolicy zejdź na dół i udaj się na południowy-zachód. W narożniku magazynu odnajdziesz panel [#446] z nagraniem #16 .

[#447] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#447]

Wszystkich czterech dolnych korytarzy nie musisz eksplorować, choć Twoją uwagę mogą zwrócić uwięzieni w kapsułach supermutanci . Przeciwników tych możesz mianowicie wybudzić ze snu korzystając z dwóch paneli znajdujących się na górnych balkonikach [#447]. Za każdym razem do pokonanie będą dwa nieuzbrojone mutanty , lecz mimo wszystko uważaj na stan zdrowia Elliotta . W celu dotarcia do generatora wybierz dowolne przejście prowadzące do północnej części planszy.

[#448] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#448]

Po dotarciu na miejsce nie będą Cię już na szczęście czekały żadne niespodzianki. W dobrze poznany sposób wysuń rdzeń, a następnie wchodząc w interakcje z bocznymi urządzeniami przyczyń się do zniszczenia generatora [#448]. Aby opuścić tę lokację nie musisz na szczęście powracać do punktu startu, bo możesz aktywować pobliski teleporter.

[#449] - Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#449]

Przenieś się do Laboratorium kriogenicznego , a stamtąd przejdź do Rdzenia inżynieryjnego . Po powrocie do głównej lokacji koniecznie porozmawiaj z Elliottem , wypytując go na temat pozyskanych w laboratorium próbek [#449]. Dowiesz się, że więcej informacji będzie miał dla Ciebie za godzinę. Kiedy się do niego ponownie zgłosisz otrzymasz trzy granaty kriogeniczne i trzy miny kriogeniczne . Elliott obieca ponadto regularne dostawy co trzy godziny.