Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę | Questy poboczne Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Muzeum historyczne: Trzeba im strzelać w głowę

Zleceniodawca: Pan Crowley [Muzeum historyczne - Hol w podziemiach ]

Opis: Pana Crowley'a odnajdziesz w jednym z pomieszczeń zamieszkiwanych przez ghule . Delikwent ten poprosi Cię o wyeliminowanie czterech osób , które mają na pieńku z ghulami . Poznasz ich dokładne namiary, a także dowiesz się, że najlepiej gdyby zginęli od strzałów w głowę. Crowley podaruje Ci karabin snajperski . Każdą z tych osób warto w pierwszej kolejności odwiedzić i dowiedzieć się dlaczego tak bardzo zależy Crowley'owi na pozyskaniu ich kluczy . W szczególności pomocny okaże się tu Dave z Republiki Dave'a . Po uzyskaniu informacji na temat wydarzeń z przeszłości powróć do Crowley'a , a będziesz mógł złagodzić jego stanowisko. Od tej pory zabicie oznaczonych delikwentów będzie czymś opcjonalnym, a najbardziej będzie mu zależało na pozyskaniu owych kluczy (screen). Oznacza to też, że możesz w takiej sytuacji zignorować Tenpenny'ego , gdyż on jako jedyny nie posiada przy sobie klucza .

Twoje cele to Allistair Tenpenny z Tenpenny Tower , Dukow z domu Dukowa , Dave z Republiki Davea oraz Ted Strayer z Rivet City - Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę | Questy poboczne Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Twoje cele to Allistair Tenpenny z Tenpenny Tower , Dukow z domu Dukowa , Dave z Republiki Dave'a oraz Ted Strayer z Rivet City . Jak już wspomniałem, trzy spośród czterech postaci posiadają klucze . Wyznaczone przez Crowley'a osoby możesz przekonywać do dobrowolnego przekazywania kluczy (screen), obdarowywać je łapówkami, bądź też dążyć do siłowego rozwiązania sprawy. Warto też dodać, iż klucze te są potrzebne do uzyskania dostępu do Fortu Constantine . Jeśli zaś chodzi o Tenpenny'ego , tu w grę wchodzi jedynie egzekucja. Nie powinno Cię jednak zdziwić to, że Allistair zaproponuje Ci lepszą ofertę. Za 200 kapsli (lub więcej - retoryka) zażąda mianowicie dokonania na Crowley'u egzekucji. Quest zakończy się w momencie śmierci Crowley'a lub po zlikwidowaniu Tenpenny'ego i dostarczeniu kluczy od trzech pozostałych osób (żywych lub martwych ;-)). Warto dodać, że Crowley'owi możesz zawsze skłamać, że poszukiwane przez niego osoby zostały zamordowane, nawet jeśli wziąłeś jedynie od nich klucze . Wymagana jest jednak bardzo rozwinięta retoryka.

Jeśli chcesz dowiedzieć się do czego potrzebne są ghulowi wszystkie trzy klucze , przeskocz do drugiego rozdziału poradnika i zapoznaj się z ciekawostkami związanymi z lokacją Fort Constantine . Co ciekawe, nawet jeśli przekażesz klucze Crowley'owi to i tak możesz je odzyskać. W tym celu możesz go zabić już po otrzymaniu nagrody, czy to w Holu w podziemiach (nie polecam - rozdrażnisz tylko inne ghule ) czy to w drodze do Fortu Constantine (możesz go śledzić lub zaczekać na niego na miejscu).

1 - Muzeum historyczne - Trzeba im strzelać w głowę | Questy poboczne Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry