Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Pitt - Quest 2 (cz.3) | The Pitt | Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

PRZYGOTOWANIE DO WALK

Pierwsza walka nie rozpocznie się na szczęście w sposób automatyczny. To dobra wiadomość, bo ważne będzie żeby się odpowiednio przygotować. Gorąco polecam wykorzystać elementy wyposażenia pozyskane w dzielnicy The Steelyard , czyli przy okazji zbierania sztabek . Dobrze byłoby gdybyś dysponował co najmniej pancerzem ochronnym Gamma , a już najlepiej jedną ze zbroi przekazanych przez Everetta . Jeśli zaś chodzi o dobór giwery, do początkowych walk powinien Ci wystarczyć karabin szturmowy , aczkolwiek w celu maksymalnego skrócenia walk dobrze będzie mieć na wyposażeniu coś lepszego. Zignoruj natomiast polecaną przez Faydrę szafkę z wyposażeniem [#126], bo w środku znajdziesz tylko marny pistolecik i broń białą. Upewnij się, że główny bohater jest wyleczony i nie napromieniowany. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skorzystaj z włazu prowadzącego bezpośrednio do Dziury .

[#126] - The Pitt - Quest 2 (cz.3) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#126]

PIERWSZA WALKA W DZIURZE

Podstawowym utrudnieniem toczonych tu walk jest to, że będziesz musiał radzić sobie z narastającym promieniowaniem, które będzie oscylowało w granicach 5-10 jednostek na sekundę. Generalnie można więc przyjąć założenie, że każda z walk powinna zostać zakończona w czasie krótszym niż jedna minuta, bo w przeciwnym wypadku promieniowanie osiągnie krytyczne wartości. Twoi pierwszy przeciwnicy to trzej uzbrojeni niewolnicy [#127]. Każda z tych osób będzie wyposażona w broń średniego kalibru. W szczególności uważaj na przeciwnika używającego strzelby bojowej . W miarę możliwości zabij go z większej odległości. Celuj w głowy wrogów i korzystaj z trybu turowego w celu skrócenia ilości czasu potrzebnego na ich likwidację. Po zabiciu wszystkich trzech przeciwników możesz zbadać ich ciała w poszukiwaniu giwer i amunicji lub od razu uciec do wyjścia.

[#127] - The Pitt - Quest 2 (cz.3) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#127]

Po powrocie do dzielnicy The Mill Faydra na całe szczęście zneutralizuje wszelkie skutki promieniowania [#128], tak więc nie musisz dysponować własnymi środkami AntyRad . Nie dotyczy to niestety odniesionych ran. W zależności od posiadanych medykamentów (zwłaszcza stimpaków ) możesz wyleczyć się we własnym zakresie lub powrócić do dzielnicy Downtown i poprosić o pomoc Nolę . Nie zapomnij także przeładować broni i dokonać ewentualnych zmian w wyposażeniu. Po wykonaniu wszystkich tych czynności zagadaj do Faydry i wyraź gotowość do wzięcia udziału w drugiej walce. Wejdź następnie do Dziury .

[#128] - The Pitt - Quest 2 (cz.3) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#128]

DRUGA WALKA W DZIURZE

Tym razem staniesz do walki z dwójką świetnie wyposażonych braci . Jeden z przeciwników będzie korzystał z miotacza ognia [#129] i to jego warto wyeliminować w pierwszej kolejności. Pamiętaj jednak o tym, że jego brat może podnieść jego broń. Drugi osobnik będzie z kolei preferował walkę na krótki dystans, a to dlatego, że będzie wyposażony w rękawicę Szpona Śmierci . Jeśli nie możesz mu uciec skorzystaj z najmocniejszej posiadanej wersji autosiekiery . Tradycyjnie już pozbieraj amunicję z ciał zabitych wrogów , jak również zabierz wspomnianą rękawicę . Przeciwnicy korzystali ponadto z pancerzy Gamma , ale zakładam, że posiadasz już taką samą zbroję (zdobytą w dzielnicy The Steelyard ) lub nawet coś lepszego. Ucieknij z areny, pozwól żeby Faydra Cię wyleczyła, użyj stimpaków i wyraź gotowość do wzięcia udziału w ostatniej, trzeciej walce.

[#129] - The Pitt - Quest 2 (cz.3) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#129]

TRZECIA, FINAŁOWA WALKA W DZIURZE

Tym razem do pokonania jest tylko jeden przeciwnik . Jak można się jednak łatwo domyślić, będzie on świetnie uzbrojony, a ponadto będzie używał dość unikatowego karabinu . Ostateczna decyzja jak rozegrać tę potyczkę należy oczywiście do Ciebie. Możesz podbiec do wroga i poćwiartować go z użyciem autosiekiery lub zdecydować się na ostrzał z większej odległości, celując w jego głowę. Niezależnie od dokonanego wyboru po wygranym pojedynku nie zapomnij zbadać jego ciała. Zabierz jego pukawkę - Inflitrator . Powróć teraz do dzielnicy The Mill . Zostaniesz automatycznie wyleczony ze skutków promieniowana. Gra zainicjuje ponadto scenkę z rozmowy z Krenshawem . Łowca poinformuje Cię o planowanej audiencji u Ashura .

[#130] - The Pitt - Quest 2 (cz.3) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#130]