Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Symulacja - Quest 3 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

QUEST 3: Brukując przejście (Paving the Way)

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Działa Anchorage [Centrum dowodzenia amerykańskich sił ]

Opis: Zadanie to rozpocznie się wewnątrz Namiotu centrum dowodzenia i od rozmowy z generałem Chasem [#53]. W trakcie rozmowy możesz dowolnie dobierać odpowiedzi, gdyż nie zdołasz rozzłościć głównodowodzącego , a także nic nie zyskasz będąc w stosunku do niego uprzejmym. Dowiesz się, że do zniszczenia będą trzy nowe cele. Ponadto przejmiesz kontrolę nad drużyną. Po zakończeniu rozmowy zbliż się do stołu w celu wysłuchania właściwej odprawy do kolejnej misji [#54]. Dowiesz się, że dwa cele będziesz mógł zniszczyć już teraz i dopiero wtedy możliwe stanie się przystąpienie do likwidacji głównego obiektu.

[#53] - Symulacja - Quest 3 (cz.1) | Operation Anchorage Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

[#53]

Po zakończeniu odprawy odesłany zostaniesz do porucznika Morgana , który siedzi przy jednym z komputerów [#54]. Zauważ, że zainicjowanie rozmowy doprowadziło do przekazania Ci pięciu znaczników rekrutacji oraz dwóch ładunków wybuchowych . Morgana możesz wypytać o masę rzeczy, między innymi o dobór ekwipunku czy założenia kontrolowania swojej drużyny. Niestety wojskowego nie przekonasz do tego, że wrogów byłbyś w stanie pokonać w pojedynkę. Nie zapomnij wypytać Morgana o znaczniki , które od niego otrzymałeś. Porucznik poinformuje Cię, że będziesz mógł dowodzić maksymalnie trzyosobową drużyną, a każdy jej członek zabierze określoną ilość znaczników . Na koniec wypytaj Morgana o wszystkie trzy cele, o których wspomniał generał Chase . Nie jest to obowiązkowe, ale pozwoli Ci lepiej zaznajomić się z założeniami tych zadań. Po zakończonej rozmowie zbadaj wnętrze namiotu, a odnajdziesz Psycho i holotaśmę - wszystko w porządku .

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie