Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu | Główne questy Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

GŁÓWNY QUEST 11: Poszukiwania rajskiego ogrodu

Zleceniodawca: automatycznie po dotarciu do Krypty 87 [Krypta 87 - komora reaktora ]

Opis: Komora reaktora , wewnątrz której się teraz znajdujesz (niezależnie od wybranego przejścia), pilnowana jest przez kilka grup supermutantów (natrafisz też na słabiutkie radrakany ). Możesz walczyć z potworami , bądź też skupić się na jak najszybszym dotarciu do wyjścia. Miejsce, do którego chcesz w pierwszej kolejności dotrzeć to Krypta 87 - kwatery mieszkalne . Na wyższym poziomie Krypty spotkasz nowe supermutanty . Niewiele się tu zmieni w stosunku do staczanych wcześniej walk. Sukcesywnie eliminuj potwory i przemieszczaj się na kolejne piętra konstrukcji. W tym przypadku musisz dotrzeć do przejścia prowadzącego do strefy Krypta 87 - laboratorium badawcze . Po drodze rozglądaj się za składzikami amunicji i granatów. Nie omieszkaj też włamywać się do zamkniętych pomieszczeń, terminali bezpieczeństwa oraz sejfów. W większości przypadków wejdziesz w posiadanie cennych skarbów. W szczególności uważaj na pokazane na screenie większe skupisko supermutantów . Do ich eliminacji warto użyć działka obrotowego lub wyrzutni rakiet .

Po dotarciu do laboratorium badawczego tradycyjnie już zacznij zajmować się napotykanymi supermutantami - QUEST 11 - Poszukiwania rajskiego ogrodu | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Po dotarciu do laboratorium badawczego tradycyjnie już zacznij zajmować się napotykanymi supermutantami . W dalszym ciągu będziesz miał do czynienia z najsilniejszymi odmianami tych potworów , choć po drodze spotkasz też kilka centaurów . Docelowo dotrzesz do korytarzy z komorami testowymi. Nie musisz ich badać. Zainteresuj się natomiast izolatkami, na które wpadniesz za kilka chwil. W pokazanej na screenie izolatce spotkasz przyjaźnie nastawionego supermutanta Fawkesa . Porozmawiaj ze stworem przez interkom i wysłuchaj propozycji udzielenia pomocy w odnalezieniu G.E.C.K.-a . Bestię możesz unicestwić, zignorować ją, bądź też zgodzić się na współpracę. Osobiście radzę pozostawić Fawkesa przy życiu, zwłaszcza jeśli grasz "dobrą" postacią. Przemawia za tym między innymi to, że bestia będzie mogła sprzymierzyć się z Tobą na stałe w niedalekiej przyszłości. Korzystając z okazji zbadaj też pozostałe izolatki. Nie zapomnij jednak unicestwić z poziomu terminali bezpieczeństwa znajdujących się w nich stworów zanim podejmiesz decyzję o wejściu do każdej celi.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie