Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie punkty szybkiej podróży
Szybka podróż znacznie ułatwia sprawne poruszanie się po rozległych regionach KCD 2. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich punktów szybkiej podróży, które możecie odblokować.
Aktualizacja:
Mechanika szybkiej podróży w Kingdom Come Deliverance 2 pozwala na szybkie przemieszczanie się po rozległych regionach mapy. Szybka podróż możliwa jest jednak tylko pomiędzy określonymi punktami, które wcześniej odwiedziliście. Na tej stronie poradnika zebraliśmy listę wszystkich punktów, które możecie obrać za cel w obu regionach mapy.
- Jak działa szybka podróż?
- Troskowice
- Semin
- Żelejów
- Karczma Woźnicy Żelejów
- Staw widlacki
- Obóz nomadów
- Apolena
- Forteca Niebaków
- Niebaków młyn
- Zdziar
- Dolny Semin
- Tachów
- Zamek Troski
- Staw Wieżycki
- Suchdol
- Czarcia nora
- Sedlecki klasztor
- Bohunowice
- Ratbórz
- Horzany
- Grunt
- Opatowice
- Kuttenberg #1
- Kuttenberg #2
- Kuttenberg #3
- Kuttenberg #4
- Przytoki
- Wysoka
- Miskowice
- Maleszów
- Bylany
- Stara Kutna
- Stara Ligota
Jak działa szybka podróż?
Szybka podróż pozwala na szybkie przemieszczanie się po rozległych regionach mapy. Wybierając jeden z celów oznaczonych na mapie, Henryk rozpocznie podróż w tamtym kierunku, co symbolizowane będzie animacją na mapie. Warto pamiętać, że podczas podróży wciąż upływa czas wewnątrz gry, a bohater odczuwa głód i zmęczenie.
Jeżeli jesteście zainteresowani szczegółowymi mapami Troski oraz Kuttenbergu, koniecznie zajrzyjcie do naszych interaktywnych map w serwisie gamepressure.com.
Więcej na temat zasad, ograniczeń oraz niebezpieczeństw związanych z szybką podróżą znajdziecie na stronie poradnika Czy jest szybka podróż?.
Troskowice
Odblokujecie ten punkt szybkiej podróży, docierając do centralnego placu w wiosce. Jest to największa wioska w regionie, w centralnej części mapy. Znajdziecie tutaj wiele handlarzy oraz rzemieślników oferujących swoje usługi.
Semin
Odblokujecie ten punkt szybkiej podróży, zbliżając się do stajni we wschodniej części wioski. Miejscowość ta związana jest z kilkoma misjami. Znajdziecie tutaj także swojego zaginionego konia - Siwka.
Żelejów
Odblokujecie ten punkt szybkiej podróży, wchodząc do małej wioski. Osada znajduje się niemal idealnie na środku mapy regionu.
Karczma Woźnicy Żelejów
Niewielki punkt, na północ od wioski. W oberży możecie wynająć sobie prywatny pokój w łóżkiem oraz kufrem.
Zostało jeszcze 76% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie1
- Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry
- Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
- Kingdom Come Deliverance 2: Podstawy
- Kingdom Come Deliverance 2: Porady na start
- Kingdom Come Deliverance 2: Poziomy trudności
- Kingdom Come Deliverance 2: Najlepsze atuty
- Kingdom Come Deliverance 2: Najlepsi trenerzy umiejętności
- Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie punkty szybkiej podróży
- Kingdom Come Deliverance 2: Najlepszy koń
- Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zakończenia
- Kingdom Come Deliverance 2: Tryb hardcore i trofeum Hardcore'owy Henryk II
- Kingdom Come Deliverance 2: Podstawy
- Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy poradnik będzie jeszcze aktualizowany?
Trochę jestem zawiedziony że brak chociaż listy zadań pobocznych i aktywności.
Następnie porozmawiajcie ze skrybą, a potem z żoną aptekarza, Gerdą
Znalezione w poradniku do zadania dla kowala (Pustelnik)
A skryba to taki dobry pasterz, że tak samo dużo wie o tej sprawie, jak wójt w Troskowicach.
Rzecz jasna jest tutaj drobny błąd - udajemy się najpierw do wspomnianego pasterza, a potem do Gerdy. Opcjonalnie można też porozmawiać z Barą, ale jedynie potwierdzi to, co usłyszałeś od oberżystki.
W zadaniu Via Argentum . Najpierw przyjąłem łapówkę a później oddaliłem się i z łuku wyeliminowałem tego gościa strażnicy nawet się nie obudzili mogłem ich zabić po cichu ograbić wszystkie skrzynie i wyjść z tej mennicy
Co do kumanów to zrobiłem to zadanie na dwa sposoby na raz. Najpierw się z nimi napiłem tak by obiecali mi że już więcej nie pojadą do wsi. A gdy rano się obudziłem i wszyscy spali na kacu to wszystkich zamordowałem xd zobaczymy jak to wyjdzie fabularnie
Witam,
Po znalezieniu Orzecha w związku z faktem, iż szybko zaczęła mu spadać lojalnośc odesłałem go do domu ( nie wiedziałem że to normalne i że wróci). Problem jest że nigdzie go nie mogę znaleźć. Tu pytanie gdzie jest ten dom? w chwili obecnej jedyne łóżka na stałe mam u kowala i Bożeny, jednak tam psa nie ma. Oblazłem pół mapy, gwiżdząc jak po@#ny, bez rezultatu. Jakies pomysły ?
Karczma pod Żelejowem. Tutaj powinieneś szukać.
Okey, pies znaleziony ale .... jak go przyłączyć nie mam opcji dialogowych, na gwizd nie reaguje, w menu kompanow go nie ma....
wersja na ps5
Pogadaj z oberżystą. Powinna być opcja zabrania ze sobą psa.
Warto wiedzieć, że przy okazji robienia zadań dla Krejzla (po jego pierwszym zadaniu lub (chyba) po wypadku z mąką) możemy potem donieść na niego do wójta w Troskowicach. Tak, pojawia się nowy dialog u niego i tak, możemy zostać informatorem wójta.
Jak widzę, ta gra może zaskakiwać zadaniami, którymi nieraz gra nas nie informuje, że jest dostępna. To już w sumie drugie zadanie, które odnalazłem w taki sposób (pierwsze takie zadanie pojawiło się po zadaniu Miri Fajta u Aranki). Trzeba często badać i czasami nawet wracać do tych samych NPC'ów.
W zadaniu " Boski posłaniec " wcześniej wymordowałem cały garnizon, przez co kiedy dochodzi do obrony jest 2/10 i nie ma szans na wygraną, na dodatek zdrowie przeciwników się odradza.. Chyba pozostaje czekać na patcha :( ktoś ma jakieś pomysły?
U mnie to samo, kilkadziesiąt prób kończy się śmiercią. Jakieś pomysły ?
Co do najlepszych atutów, warto też się interesować tymi atutami, które dają dodatkowe doświadczenie do danej dziedziny. Przykładowo, atut "Paser" (10 poziom Retoryki) oprócz łatwiejszego sprzedawania kradzionych dóbr, zdobywamy też doświadczenie do skradania się i złodziejstwa w razie powodzenia przy sprzedaży kradzionych dóbr (co w praktyce oznacza, że sprzedając te rzeczy paserom, mamy 100% szanse na dodatkowe doświadczenie, a złodziejstwo (które jest potrzebne również do otwierania zamków) ciężej rozwinąć (zwłaszcza na początku) niż w jedynce). Wspomniany atut "Pomocna Dłoń" warto łączyć z innym atutem "Bystre oko" (Rzemiosło 10). Nie tylko będziemy mieć tańsze naprawy, ale też zyskamy po drodze dodatkowe doświadczenie do rzemiosła przy naprawianiu rzeczy u rzemieślników (w zależności od ceny napraw).
A co do osobistych atutów, warto zainteresować się atutami "Cichy grajek" (Złodziejstwo 6) i "Mistrz narzędzi" (Złodziejstwo 8). Nie chcemy przecież, by hałas łamanego wytrycha zaalarmował otoczenie, a drugi atut sprawi, że złamanie wytrycha nastąpi później.
Najlepsze, ale coś tylko na start gry.
Bo tak naprawdę to w każdej dziedzicie będziemy mieli wszyskie perki włączone odblokowane, jak wymaksujemy do 30 poziomu. Więc tak naprawdę nie ma się co rozwodzić co wybrać jak i tak siłą rzeczy będziemy to mieli.
Mogłem się spodziewać, że to powiesz. Ale zanim dojdzie się do 30 poziomu, to trochę czasu musi minąć. I wierz mi, rozwijanie cięższych umiejętności jak retoryka czy złodziejstwo zajmuje o wiele więcej czasu (w dodatku zanim dojdziemy do 10 poziomu, to praktycznie żadnych skrzyń na średnim poziomie (mam na myśli tych skrzyń, które są w dziczy) nie otworzymy, jeśli mamy za niski poziom złodziejstwa), a i tak możemy połamać dużo wytrychów. Z rzemiosłem jest podobnie, jeśli albo nie mamy pieniędzy, albo nie mamy zestawów naprawczych bądź mydeł, albo nie mamy materiałów, by wykuć lepsze rzeczy w kuźni.
A co to jest za ikonka czerwonej tarczy przekreślona w znak kratki, wyświetla się to obok kompasu po lewej, nigdzie niema wytłumaczenia oco chodzi. Się pojawiło niewiem czemu i co to robi.
Hej - to oznacza że coś przeskrobałeś i Henryk jest poszukiwany przez miejscową straż. Strażnicy w tym obszarze będą próbować cię aresztować, a ikonka zniknie dopiero, kiedy opłacisz grzywnę, wymigasz się od kary perswazją lub przyjmiesz karę.
To dziwne straszne. Bo chodze tam i nikt nie ściga. Chodze wokół strażników i nic. Nic nie przeskrobałem, chyba że mój pies zaatakował jakiegoś świniaka. Ale w każdym bądź razie mam tą ikonkę a nikt mnie nie ściga itd.
To czyli mi zabugowało gre?
Coś definitywnie musiałeś coś zrobić na oczach co najmniej jednego świadka. Wydarzenia na drodze również się w to wliczają. Jeśli ktoś np. zobaczył cię, jak przeszukujesz zwłoki, to świadek może powiadomić straż. A jeśli podniesiesz lub będziesz niósł zwłoki i ktoś to zobaczy, to świadek może nawet z miejsca zaatakować. Twoja reputacja również gra dużą rolę.
Zabicie czyjejś świni również jest karalne, jeśli jedna osoba zobaczyła to.
Czyli to od tej świni co pies coś przyświrował. To jak mam to odkręcić teraz, a nikt mnie nie chce zatrzymać i powiedzieć oco chodź. Bo tak, to w takim razie będę mi się to cały czas świeciło.
A reputacje to mam prawie maxy oprócz straży.
Będziesz musiał zrobić coś, by straż się tobą zainteresował w danym miejscu, jak np. kradzież kieszonkowa albo włamanie. Jeśli ktoś to zgłosi straży, to straż powinna przyjść po ciebie z zamiarem aresztowania cię. Wtedy powinieneś móc opłacić karę lub ją przyjąć.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





