Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zadania główne
Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 jest długi i obfity w wiele różnorodnych zadań. Na tej stronie poradnika opisaliśmy wszystkie zadania główne w grze w regionach Troski i Kuttenberg.
Aktualizacja:
Główny wątek fabularny Kingdom Come 2 składa się z wielu różnorodnych zadań, mających miejsce w różnych obszarach i o różnych celach. Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zadania główne w grze w regionach Troski i Kuttenberg.
Wszystkie zadania główne w Troski
- Beztroska jazda - opisujemy początek gry, jak wykonać wszystkie zadania w obozie i przetrwać zasadzkę bandytów.
 - Fortuna - wyjaśniamy jak pomóc zielarce Bożenie stworzyć wywar leczniczy dla Jana Ptaszka.
 - Laboratores - opisujemy wydarzenia w gospodzie, jak odpracować dług i pomóc Ptaszkowi w bójce.
 - Zadania kowala - wyjaśniamy jak dostać się na wesele poprzez pomoc kowalowi, Panu na Seminie i pustelnikowi.
 - Zadania młynarza - wyjaśniamy jak dostać się na wesele poprzez pomoc młynarzowi, grabarzowi oraz kurtyzanie.
 - Swaćba! - tłumaczymy czym możecie zająć się podczas wesela w Seminie.
 - Komu bije dzwon - opisujemy jak zinfiltrować zamek Troski i ocalić Jana Ptaszka przed stryczkiem.
 - Z powrotem w siodle - wyjaśniamy jak odkryć sekret fortecy w Niebakowie.
 - Zło konieczne - opisujemy jak przesłuchać więźnia i co zrobić podczas najazdu na Semin.
 - Za zwycięstwo! - opisujemy ucztę w zamku Troski oraz jak przetrwać zasadzkę bandytów.
 - Boski posłaniec - tłumaczymy jak ocalić Henryka i Ptaszka z rąk bandytów.
 - Palec boży - wyjaśniamy jak przygotować się do opuszczenia fortecy i przetrwać oblężenie.
 - Burza - opisujemy jak uciec z regionu Troski i zabić Istvana Totha.
 - Piórem i mieczem - opisujemy pierwszą misję w regionie Kuttenberg.
 - Czart nie śpi - tłumaczymy jak odnaleźć zakopaną broń palną oraz jak zaatakować konwój więzienny.
 - Czarcia sfora - wyjaśniamy jak zrekrutować wszystkich towarzyszy Suchego Czarta.
 - Do podziemi - opisujemy jak zdobyć zaufanie Czeńka, znaleźć Bukłaka i zinfiltrować spotkanie antysemitów.
 - Via Argentum - tłumaczymy jak przejść długi quest, w którym przeprowadzicie śledztwo w kopalni oraz hucie.
 - Angielskie wyjście - podpowiadamy jak szantażować Wawacha oraz jak uwolnić Jana Ptaszka z fortecy.
 - Królewski gambit - wyjaśniamy jak dostać się na spotkanie rady miejskiej oraz jak podburzyć szlachtę przeciwko Zygmuntowi.
 - Uczta - tłumaczymy jak znaleźć wino dla Liechtensteina oraz odeprzeć najazd na Ratbórz.
 - Exodus - wyjaśniamy jak ocalić żydowską społeczność Kuttenberga przed pogromem.
 - Leże lwa - opisujemy jak przeprowadzić śledztwo w sprawie morderstwa Chertana, obronić Musę z Mali i zasadzić się na żołnierzy Zygmunta.
 - Taniec z czartem - tłumaczymy, jak przejść finałową misję drugiego aktu Kingdom Come Deliverance 2.
 - Oratores - z tej strony dowiecie się jak wyzwolić pałac Ruthardów, znaleźć tunel prowadzący na Włoski Dwór i schwytać papieskiego legata.
 - Włoska robota - wyjaśniamy jak przejść przez radę kościelną, uratować szlachciców i odeprzeć ludzi Eryka.
 - Civitas Pragensis - wyjaśniamy jak pokonać Eryka w pojedynku.
 - Zaczyna się... - z tej strony dowiecie się jak odeprzeć atak na Suchdol, zwerbować ludzi do kompanii Henryka i przeprowadzić nocną wartę.
 - Oblężenie - opisujemy jak przesłuchać więźnia, gdzie znaleźć złom dla kowala i co robić podczas wypadu.
 - Głód i rozpacz - wyjaśniamy jak znaleźć jedzenie dla Ptaszka, odeprzeć atak na wieżę i przygotować się do opuszczenia fortecy.
 - Rozliczenie - z tej strony dowiecie się jak przejść przez obóz prażan, gdzie znaleźć Markvarta, jak uratować Samuela i znaleźć konia.
 - Ostatnie namaszczenie - przedostatnie zadanie głównego wątku stanowi powtórzenie pierwszego samouczka gry. Na tej stronie poradnika opisaliśmy koniec oblężenia Suchdola.
 - Sądny dzień - w opisie ostatniej misji opisujemy jak odbić Suchdol, pokonać prażan i co zrobić w epilogu gry.
 
1
- Kingdom Come Deliverance 2 - poradnik do gry
- Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
	
- Kingdom Come Deliverance 2: Opis przejścia
		
- Kingdom Come Deliverance 2: Wszystkie zadania główne
 - Kingdom Come Deliverance 2: Beztroska jazda (Easy Riders)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Fortuna
 - Kingdom Come Deliverance 2: Laboratores
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zadania kowala
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zadania młynarza
 - Kingdom Come Deliverance 2: Swaćba! (Wedding Crashers)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Komu bije dzwon (For Whom the Bell Tolls)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Z powrotem w siodle (Back in the Saddle)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zło konieczne (Necessary Evil)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Za zwycięstwo! (For Victory!)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Boski posłaniec (Divine Messenger)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Palec boży (The Finger of God)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Burza (Storm)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Piórem i mieczem (The Sword and the Quill)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Czart nie śpi (Speak of the Devil)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Czarcia sfora (The Devil's Pack)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Do podziemi (Into the Underworld)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Via Argentum
 - Kingdom Come Deliverance 2: Angielskie wyjście (Taking French Leave)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Królewski gambit (The King's Gambit)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Uczta (The Feast)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Exodus
 - Kingdom Come Deliverance 2: Leże lwa
 - Kingdom Come Deliverance 2: Taniec z czartem
 - Kingdom Come Deliverance 2: Oratores
 - Kingdom Come Deliverance 2: Włoska robota (The Italian Job)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Civitas Pragensis
 - Kingdom Come Deliverance 2: Zaczyna się (So it begins)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Oblężenie (Besieged)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Głód i rozpacz (Hunger and Despair)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Rozliczenie (Reckoning)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Ostatnie namaszczenie (Last Rites)
 - Kingdom Come Deliverance 2: Sądny dzień (Judgement Day)
 
 
 - Kingdom Come Deliverance 2: Opis przejścia
		
 
 - Kingdom Come Deliverance 2: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Necross123 Konsul
Co do tego zadania Miri Fajta (w poradniku "Jak odnaleźć Marikę"):
- Jeśli mamy dość wysoki poziom zdolności przetrwania (około 15 poziom), można też spróbować zaliczyć test przetrwania, gdy będziemy pierwszy raz w kryjówce (poziom: średni). Warto wówczas mieć przy sobie również odwar z nagietków. Dzięki temu ominiemy ten etap ze zbieraniem ziół i rozmową z Aranką.
- Co do ciała Gejzy, można też oczywiście spróbować odwiązać ciało sami, bez wcześniejszej rozmowy z drwalami. Ryzykujemy wówczas tym, że drwale nas zaatakują, gdy będziemy próbować przenieść ciało (strefa czerwona!), dlatego trzeba wówczas zrobić to w nocy (pamiętając rzecz jasna o zmianie stroju na ciemny wcześniej).
I jeszcze mała wskazówka a propo udźwigu:
- Możecie też chodzić z przeciążonym plecakiem pomiędzy osadami ludzkimi (jak oberża czy wioski). Dlaczego akurat wspominam o przeciążeniu jako pozytywnym aspekcie? Dzięki temu, Henrykowi również poprawi się siła (i witalność przy okazji) w trakcie chodzenia z ciężarem. Co oczywiście przekłada się na zwiększenie udźwigu. Kilka dni temu zdążyłem to zauważyć, gdy musiałem taszczyć mięso z dzika do najbliższego młynarza po niedawnym polowaniu.
Gra jak dla mnie potrafi zaskakiwać nawet w takich momentach.
Lateralus Senator
A co to jest za ikonka czerwonej tarczy przekreślona w znak kratki, wyświetla się to obok kompasu po lewej, nigdzie niema wytłumaczenia oco chodzi. Się pojawiło niewiem czemu i co to robi.
Necross123 Konsul
Co do najlepszych atutów, warto też się interesować tymi atutami, które dają dodatkowe doświadczenie do danej dziedziny. Przykładowo, atut "Paser" (10 poziom Retoryki) oprócz łatwiejszego sprzedawania kradzionych dóbr, zdobywamy też doświadczenie do skradania się i złodziejstwa w razie powodzenia przy sprzedaży kradzionych dóbr (co w praktyce oznacza, że sprzedając te rzeczy paserom, mamy 100% szanse na dodatkowe doświadczenie, a złodziejstwo (które jest potrzebne również do otwierania zamków) ciężej rozwinąć (zwłaszcza na początku) niż w jedynce). Wspomniany atut "Pomocna Dłoń" warto łączyć z innym atutem "Bystre oko" (Rzemiosło 10). Nie tylko będziemy mieć tańsze naprawy, ale też zyskamy po drodze dodatkowe doświadczenie do rzemiosła przy naprawianiu rzeczy u rzemieślników (w zależności od ceny napraw).
A co do osobistych atutów, warto zainteresować się atutami "Cichy grajek" (Złodziejstwo 6) i "Mistrz narzędzi" (Złodziejstwo 8). Nie chcemy przecież, by hałas łamanego wytrycha zaalarmował otoczenie, a drugi atut sprawi, że złamanie wytrycha nastąpi później.
Insinie Junior
W zadaniu " Boski posłaniec " wcześniej wymordowałem cały garnizon, przez co kiedy dochodzi do obrony jest 2/10 i nie ma szans na wygraną, na dodatek zdrowie przeciwników się odradza.. Chyba pozostaje czekać na patcha :( ktoś ma jakieś pomysły?
Necross123 Konsul
Warto wiedzieć, że przy okazji robienia zadań dla Krejzla (po jego pierwszym zadaniu lub (chyba) po wypadku z mąką) możemy potem donieść na niego do wójta w Troskowicach. Tak, pojawia się nowy dialog u niego i tak, możemy zostać informatorem wójta.
Jak widzę, ta gra może zaskakiwać zadaniami, którymi nieraz gra nas nie informuje, że jest dostępna. To już w sumie drugie zadanie, które odnalazłem w taki sposób (pierwsze takie zadanie pojawiło się po zadaniu Miri Fajta u Aranki). Trzeba często badać i czasami nawet wracać do tych samych NPC'ów.
brebr98957048d6 Junior
Witam, 
Po znalezieniu Orzecha w związku z faktem, iż szybko zaczęła mu spadać lojalnośc odesłałem go do domu ( nie wiedziałem że to normalne i że wróci). Problem jest że nigdzie go nie mogę znaleźć. Tu pytanie gdzie jest ten dom? w chwili obecnej jedyne łóżka na stałe mam u kowala i Bożeny, jednak tam psa nie ma. Oblazłem pół mapy, gwiżdząc jak po@#ny, bez rezultatu. Jakies pomysły ?
Turmalinowy Junior
Co do kumanów to zrobiłem to zadanie na dwa sposoby na raz. Najpierw się z nimi napiłem tak by obiecali mi że już więcej nie pojadą do wsi. A gdy rano się obudziłem i wszyscy spali na kacu to wszystkich zamordowałem xd zobaczymy jak to wyjdzie fabularnie
Turmalinowy Junior
W zadaniu Via Argentum . Najpierw przyjąłem łapówkę a później oddaliłem się i z łuku wyeliminowałem tego gościa strażnicy nawet się nie obudzili mogłem ich zabić po cichu ograbić wszystkie skrzynie i wyjść z tej mennicy
Necross123 Konsul
Następnie porozmawiajcie ze skrybą, a potem z żoną aptekarza, Gerdą
Znalezione w poradniku do zadania dla kowala (Pustelnik)
A skryba to taki dobry pasterz, że tak samo dużo wie o tej sprawie, jak wójt w Troskowicach.
Rzecz jasna jest tutaj drobny błąd - udajemy się najpierw do wspomnianego pasterza, a potem do Gerdy. Opcjonalnie można też porozmawiać z Barą, ale jedynie potwierdzi to, co usłyszałeś od oberżystki.
Bartuno96 Chorąży
Czy poradnik będzie jeszcze aktualizowany?
Trochę jestem zawiedziony że brak chociaż listy zadań pobocznych i aktywności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
